Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2010

Άλλο ένα σιγκούνι...















  • Σήμερα ολοκλήρωσα το σιγκούνι που βλέπετε στην φωτογραφία. Είναι σε μικρό μέγεθος, διότι προορίζεται για κοριτσάκι των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου και θα φορεθεί στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Καλορίζικο!!!!!!!





  • Όμως, δεν ασχολήθηκα μόνο με το σιγκούνι. Παράλληλα, έπλεκα και αυτήν την εσάρπα που βλέπετε στην φωτογραφία. Το νήμα είναι αγορασμένο από το Kangaroo, είναι πολύ λεπτό και πλέκεται με βελόνες Νο 5. Δυστυχώς δεν θυμάμαι την ονομασία του, ωστόσο η κα Σοφία μου είπε, πως το νήμα αυτό κυκλοφόρησε, προς αντικατάσταση του νήματος ''Αιγός''.

  • Καλό σας βράδυ!!!!!!!!

6 σχόλια:

πουαντερι είπε...

αυτο το νημα το ξερω το εχω δει και εγω.
Νομιζω πως λεγεται kid moher

φουρτουνιασμένη ψυχή είπε...

Καταπληκτικό και αυτό.και το πλεχτό είναι όμορφο.Καληνύχτα σου.

Μαιρη είπε...

@pouanteri Μάλλον έχεις δίκιο.Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο κομμάτι με παίδεψε πολύ.Είναι δύσκολο νήμα, δεν ξηλώνεται κι εύκολα....κι έχω και άλλα τρια κουβάρια για να πλέξω και της Κατερίνας!

Μαιρη είπε...

@φουρτουνιασμένη ψυχή Σ'ευχαριστώ!

Silvana είπε...

Hi, beautiful embroidery!!!!!!
Thanks for your visit! Happy Weekend!
Silvana

πουαντερι είπε...

Ναι εχεις δικιο δεν ξηλωνεται καθολου και ετσι και κανεις λαθος χαθηκες.
Ασε που ειναι νομιζω πολυ ακριβο, δεν ξερω τωρα ποσο το κατεβασε αλλά οταν το ηθελα εγω ειχε
τα 20γρ. 8 ευρω.Ειναι ομως καταπληκτικο!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails