Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2010

Είμαι πολύ χαρούμενη!!!!!!!!!!
















Σήμερα, πέρασα μια φανταστική μέρα με μια υπέροχη παρέα! Συνάντησα τη δασκάλα μου της ραπτικής από τη σχολή burda, κα Κατερίνα Κούτρα, καθώς και την ιδιοκτήτρια της σχολής κα Όλγα Καμπαρίζα! Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη, είχα να τις δω σχεδόν δυο χρόνια! Την ευκαιρία μας την έδωσε η κα Βίκυ Καραθανάση-Γκουλιαδίτη, η οποία μας άνοιξε το ζεστό και φιλόξενο σπίτι της, μας καλοδέχτηκε, μας κέρασε ένα σωρό απίστευτες λιχουδιές που τι να σας πρωτοπώ...Τι νηστίσιμα γλυκά, τι τηγανόψωμα, τι διαφόρων γεύσεων μέλια, εξαιρετικά τυριά, τι να πρωτοθυμηθώ... Εκεί λοιπόν, είχα τη χαρά να γνωρίσω άλλες δυο κυρίες, τη Χαρά και τη Ράνια που όλες μας είχαμε ένα κοινό γνώρισμα. Την αγάπη μας για την ραπτική. Εν μέσω αστειοτήτων λοιπόν και πειραγμάτων, έδειξαν οι ''συναδέλφισες'' τις δημιουργίες τους, έδειξα κι εγώ τις δικές μου, υπό την αυστηρή βέβαια κρίση της δασκάλας μας, που πρέπει να σας πω πως δεν τις ξεφεύγει τίποτα! Αλλά πού θα μας πάει...Την επόμενη φορά, θα της εξαφανίσουμε τα γυαλιά! Μπα! Δεν θα πιάσει...Είναι ικανή να βρει το λάθος ψαχουλευτά! Μάλλον, πρέπει να σκεφτούμε έναν τρόπο ώστε να της αφαιρέσουμε την αίσθηση της αφής! Καμιά ιδέα? Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, η σημερινή μου ανάρτηση, είναι αφιερωμένη στη δασκάλα μου, καθώς και στην κα Όλγα Καμπαρίζα. Στη μεν πρώτη, για τις γνώσεις που μου μετέδωσε, αλλά και στην κα Όλγα, διότι, σε πείσμα των καιρών, ανέδειξε την ραπτική σε Τέχνη! Οι φωτογραφίες είναι απ' το σπίτι της Βίκυς Καραθανάση, στο ειδικά διαμορφωμένο δωμάτιο της ραπτικής. Βίκυ, σ' ευχαριστούμε!

18 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Μαίρη μου, μπράβο , πρέπει να πέρασες πολύ καλά.ξέρεις όταν ήταν μικρά τα παιδιά μου κουτσοέραβα και γώ με burda,χωρίς να έχω κανέναν να μου δείξει.όχι που είμαι μπροστά,αλλά δεν τα κατάφερνα και άσχημα.χρόνια πολλά για αύριο.

πουαντερι είπε...

Στην σχολη burda εχω παει και εγω στην Καλλιθέα στην Ευη.
Βέβαια πριν χρονια αλλά ετσι και εγω την ευγνωμονώ γιατι εμαθα να ραβω πολυ ευκολα με τον τροπο των πατρων του burda.

Μαιρη είπε...

@φουρτουνιασμένη ψυχή Η μητέρα μου έλεγε, το ράψιμο παιδάκι μου είναι νοικοκυριό, και είχε δίκιο!

Μαιρη είπε...

@πουαντερί Πραγματικά, ένας καλός δάσκαλος είναι ευλογία στη ζωή μας!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μαίρη μια μηχανή και η μάνα που έραβε τα πάντα.
Απο το burda έβγαζε πατρόν!
Εγώ δεν γνωρίζω καλά και πολύ θα το ήθελα.

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

το ράψιμο είναι νοικοκυριό!! το ίδιο έλεγε και η δική μου μητέρα και με έστειλε στην Καλλιθέα
στο ΚΕΚ αλλά εγώ συνέχισα και τελείωσα και την PAN-SiK

Μαιρη είπε...

@γιαγιά Αντιγόνη Μου είναι αδιανόητο να φανταστώ τον εαυτό μου δίχως την ραπτομηχανή μου. Αν και είναι στάση ζωής να μην δένομαι με αντικείμενα, εδώ κάνω εξαίρεση!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Γιατι δεν με φωναξατε και μενα για καφε και ραψιμο?Μηπως πεφτω μακρια ?Καλο βραδυ...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

αχ Μαιρουλα μου, μονο εγω δε σκαμπαζω απο ραπτικη, πηγα φετος να παρακολουθησω σε ενα εργαστηρι, μη φαβνταστεις για να μαθω πολλα, ισα ισα το μονο που ηθελα ηταν να μαθω , να ραβω κουρτινες,τραπεζομαντηλα, καλυμματα για τους καναπεδες και μαξιλαροθηκες παλι για τους καναπεδες, αλλα τα παρατησα στη μεση κι ετσι ειμαι στο επιπεδο ημιμαθειας , χαιρομαι που ξερεις τοσο καλα να ραβεις, γεια στα χερια σου, αν χρειαστω κατι θα σε ρωταω , φιλια πολλα πολλα

Μαιρη είπε...

@blog της Θεσσαλονικιάς Εεεεεε...όχι και πολύ μακριά...καμιά εξιακοσαριά χιλιόμετρα να μην είναι? Ίσα ένα τσιγάρο δρόμος!!! Φιλιά πολλά από Κόρινθο!!!

Μαιρη είπε...

@Μιά καλή μιά ανάποδη Καλημέρα Ασπούλα! Όποτε θες και ότι θες!

Μαιρη είπε...

@Χρυσά στάχυα Πιστεύω πως στο ράψιμο -όπως και παντύ άλλωστε- δεν ολοκληρώνεσαι ποτέ. Πάντοτε μαθαίνεις!

Frezia είπε...

Ολες ράβεται? δεν θέλετε και καμία στην παρέα σας, να κεντά τα φορέματα σας?
Την καλημέρα μου.

Μαιρη είπε...

Καλοδεχούμενη!!!!!!!!!!!Έχεις το όνομα του αγαπημένου μου λουλουδιού!!!

Pansofix είπε...

καλησπερα και καλως σε βρηκα!!!

Μαιρη είπε...

@pansofix Καλώς όρισες!!!!!!!!!!!

RedHat είπε...

Χριστός Ανέστη...
και πολύ καλά θα κάνετε να της τα εξαφανίσετε (τα γυαλιά!!) πράγματι δεν της ξεφεύγει τίποτα.
κι εγώ υπήρξα μαθήτρια της, στην ίδια σχολή της κ. Ολγας, και χάρηκα που τις είδα.
χρόνια πολλά

ellen είπε...

Aχ Μαίρη μου..να μια ακόμη δραστηριότητα-αγάπη που με ακολουθεί απο τα μικράτα μου(οπως έλεγε η γιαγιά μου)η ραπτική, η δημιουργία...15-16 χρονών καθόμουν τη νύχτα κι εραβα και την άλλη μέρα ήμουν με κάτι καινούργιο που δεν έμοιαζε με άλλα της αγοράς...αυτό έκανα και με στα παιδιά μου...σπάνια αγόραζα έτοιμα..φιγουρίνι φώναζαν την κόρη μου ...κι ενώ είχα πτυχίο απο την σχολή της Κιούκα ,συνέχισα μετά με τα burda,πολύ χρήσιμα και βολικά και για τον πιο αρχάριο στη ραπτικη και οχι μόνο..

Καλημέρα Μαίρη και καλές εμπνεύσεις!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails