Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010

Φούξια, το αγαπημένο μου χρώμα...



Μετά την παράδοση και των τελευταίων ενδυμασιών που θα φοριούνταν την 25η Μαρτίου, είτε στην παρέλαση, είτε σε διάφορες εκδηλώσεις θέλησα να ασχοληθώ με κάτι διαφορετικό.
Αφού έκανα τις καθιερωμένες ανασκαφές στη ντουλάπα με τα υφάσματα, τα οποία αρκούν για να ράβω πέντε χρόνια, βρήκα ένα φούξια, βελουτέ, ελαστικό ύφασμα. Αναρωτιόμουν πως θα μπορούσα να το αξιοποιούσα διότι, και μικρό κομμάτι ήταν, και για φούστα δεν έκανε. Αποφάσισα λοιπόν να ράψω μια βερμούδα.
Έβγαλα το πατρόν, το έκοψα, το έραψα, σε δυό ωρίτσες έτοιμη η βερμούδα!
Όμως, δεν έμεινα μόνον εκεί. Με το υφάσμα που μου περίσσεψε και με ένα μικρό κομμάτι δαντέλλας, έφτιαξα μια καρφίτσα την οποία εμπνεύστηκα από την Νάντια. Συγγνώμη Νάντια, αλλά δεν ξέρω να κάνω link!
Τι λέτε, σας αρέσουν?

10 σχόλια:

Νάντια είπε...

Συγχαρητήρια!!!! Απίστευτη έγινε! Πανέμορφο χρώμα και η λεπτομέρεια με τη δαντέλα τέλεια! Χαίρομαι που ήμουν...πηγή έμπνευσης για τέτοιο δημιούργημα! Μην αγχώνεσαι για το link. Κι εγώ "πρωτάκι" είμαι στα blog ακόμα!

Φιλιά και Καλή Ανάσταση!

Νάντια είπε...

Α! Και η βερμουδίτσα πολύ γλυκειά! Θέλω πολύ να μάθω να ράβω κι εγώ!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

και βέβαια μου αρέσουν Μαίρη, είναι καταπληκτικά.

Frezia είπε...

Θα τα φορέσεις μαζί?
Βερμούδα, καρφίτσα,με ένα άσπρο
μπλουζάκι, φούξια κάλτσες, και άσπρα πάνινα μποτάκια, μούρλια!!!
Που θα πάς το Πάσχα να τα χαρείς?

Υ.Γ.Να μην ξεχάσεις κι ένα άσπρο
καπελάκι, γυαλιά με φούξια σκελετό.

πουαντερι είπε...

Πολυ ομορφη καρφιτσα.
Καλη Ανασταση!
Με υγεια!

Μαιρη είπε...

@ Νάντια Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά και για την κατανόηση! Καλό Πάσχα!!!

Μαιρη είπε...

@ φουρτουνιασμένη ψυχή, πουαντερί Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ!Καλή Ανάσταση!

Μαιρη είπε...

@ φρέζια Μη μου βάζεις ιδέες, οτιδήποτε παλαβό, εδώ, σε μένα! Άσε που το έχω και απωθημένο...όταν ήμουν μικρή, έβλεπα κάτι τρελλοαυστραλέζες, με κάτι τέτοια ρούχα και μου 'μεινε το χούι! Καλό Πάσχα!!!

Χριστιάνα είπε...

Πολύ όμορφη καρφίτσα! Τέλεια ιδέα! και το φούξια είναι πράγματι ένα πολύ όμορφο χρώμα...Μπράβο!

Μαιρη είπε...

@ Χριστιάνα Χαίρομαι που σου άρεσε!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails