Δευτέρα, 8 Μαρτίου 2010




Mιάς και ο χειμώνας είναι ακόμη εδώ, σκέφθηκα να σας δείξω δυο κασκόλ που έπλεξα το περασμένο φθινόπωρο. Αυτό με το κερασί χρώμα είναι για την κόρη μου και είναι πλεγμένο λάστιχο 2χ3. Αποτελείται από τρια διαφορετικά νήματα. Το μισό κασκόλ είναι πλεγμένο με μπουκλέ νήμα, ενώ το υπόλοιπο είναι συνδυασμός κορδέλας και μοχαίρ. Kaι τα τρια νήματα ήταν αγορασμένα από το Kangaroo. Το πράσινο είναι για μένα. Το νήμα του είναι ελαφρώς χνουδωτό και το είχα αγοράσει απ' το ''Εργόχειρο''. Η πλέξη του έχει ως εξής' 1η σειρά* παίρνουμε έναν πόντο άπλεκτο καλή, νήμα πίσω από τον πόντο,δυο πόντους καλή, περνάμε τον άπλεκτο πάνω από τους δυο καλούς πόντους, ένα ζετέ*.


3η σειρά. Πλέκουμε πρώτα έναν πόντο καλή και συνεχίζουμε έτσι. *Ένα ζετέ, παίρνουμε έναν πόντο άπλεκτο καλή,νήμα πίσω από τον πόντο, δυο πόντοι καλή, περνάμε τον άπλεκτοπάνω από τους δυο καλους πόντους*. Τελειώνουμε με δυο πόντους καλή.


Οι ζυγές σειρές πλέκονται ανάποδη.


Σημ. Για να βγει σωστό το σχέδιο πρέπει ο αριθμός των πόντων να διαιρείται δια του τρία, συν δυο ακόμη πόντους.


Το σχέδιο το πήρα από το βιβλίο της Κας Μαρίας Ντάβου ''Πλέκω με τις βελόνες". Είναι πολύ εύκολο και πλέκεται με κλειστά μάτια!!!!

5 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Καλημερα καλως ηρθες κοντα μας.
Εχεις απο οτι ειδα και εσυ το ιδιο παθος με μενα.
Το πλεξιμο, ελπιζω να τα λεμε συχνα!!!

Το δικο μου blog ειναι το:
http://maritsa3.blogspot.com/

περνα απο εκει να τα λεμε οποτε θες.

Μαρια είπε...

Καλη αρχη ...Βλεπω χρυσοχερα ...εΓΩ ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΛΛΑ η μητερα μου ξερει να πλεκει αλλα ποτε δεν μου εδειξε...Καλο απογευμα...

φουρτουνιασμένη ψυχή είπε...

Μαίρη μου μπορείς να με βοηθήσεις γιατί δεν φαίνονται οι αναρτήσεις μου;

Μαιρη είπε...

@πουαντερι Μόνο πάθος? Αυτό είναι αρρώστια, εξάρτηση. Όσο κουρασμένη κι αν είμαι, με το που θα πιάσω το εργόχειρο, ξεχνιέται και η κούραση και ότι με απασχολεί. Αλλος, χωρίς τα ηρεμιστικά του έχει στερητικό σύνδρομο, εγώ πάλι χωρίς εργόχειρο....Φιλιά πολλά!

Μαιρη είπε...

@Μαρία Συνήθως οι μαμάδες αυτό το λάθος κάνουν...Κατ' αυτόν τον τρόπο όμως,χάνονται και οι Τέχνες και οι τεχνικές. Ωστόσο, ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσεις κάτι που σ'ενδιαφέρει. Και αυτό το λέω με απόλυτη βεβαιότητα διότι το γνωρίζω πολύ καλά απ' τη δουλειά μου. Καλό σου βράδυ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails