Δευτέρα, 19 Απριλίου 2010

Η εσάρπα μου...

Σε προηγούμενη ανάρτησή μου, σας είχα δείξει την εσάρπα που έπλεκα. Την εβδομάδα λοιπόν που μας πέρασε, κατάφερα να την ολοκληρώσω! Άντε τώρα,
να περιμένω τον επόμενο χειμώνα για να την φορέσω... Ουφ, κι ακόμα είναι άνοιξη!


Εκτός όμως απ' τις φωτογραφίες της εσάρπας μου, δείτε και το καινούριο μου βραβείο! Μου το χάρισε η Νάντια!
Ωστόσο, σ' αυτό τον χώρο, γνώρισα και μια άλλη, εξαιρετική κυρία που ζωγραφίζει εκπληκτικά, τη Λία, που κι εκείνη βράβευσε το blog μου.
Κορίτσια, χαίρομαι αφάνταστα που σας γνώρισα!


13 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μαίρη μου είναι υπέροχη.
Και το χρώμα πολύ ζεστό αλλά και το "στήσιμο"
της φωτογραφίας το αναδεικνύει!
Καλημέρα και φιλιά!!!!!

Maddie είπε...

Τέλεια είναι, μπράβο! Να την βάλεις αυτές τις μέρες που μία κάνει ζέστη και μία κρύο!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

τι όμορφη εσάρπα είναι αυτή;χρυσά χεράκια έχεις βρε φιλενάδα.τα ψυχρά βράδια δεν μπορείς να την βάλεις; το κρύο αργεί πολύ .καλή σου εβδομάδα.

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Όμορφη η εσάρπα τα πρωινά και τα βραδάκια φοριέται ακόμα
Αλλά και στις διακοπές πάρτη μαζί σου
Καλή εβδομάδα

ellen είπε...

Υπέρωχη δουλειά..πολύ ζεστό χρώμα..και πολύ πλούσια ...συγχαρητηρια Μαίρη...
εδω πάνω με τον καιρό βροχερό,φοριέται άνετα μπορώ να πώ !

Καλή εβδομάδα εύχωμαι!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Είναι πολύ όμορφη η εσάρπα και μόνο που είναι χειροποίητη τα λέει όλα!! Μπράβο στα χεράκια σας!!

Μαιρη είπε...

Αγαπητές μου φίλες και συναγωνίστριες στις κατασκευές και στις αναρτήσεις, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε! Καλό σας βράδυ!

Μαιρη είπε...

@ Ellen Να υποθέσω πως είσαι από κάποια πόλη της βόρειας Ελλάδος?

ellen είπε...

Καλημέρα Μαίρη...
ναι είμαι Θεσσαλονικια,πάππου προς πάππον.

Καλή δύναμη με υγεία σε ότι κι αν κάνεις καλή μου!

Φιλιά!

dromeas είπε...

καλησπέρα!
Ωραία εσάρπα!
Υπέροχη...!

Μαιρη είπε...

@dromeas Σ' ευχαριστώ!!!

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το παλαιό σλόγκαν του "ΒΑΡΑΓΚΗ": "Διά χειρός"! Δείχνει πολύ ωραία!Νομίζω ότι με τις κρύες βραδυές της φετινής άνοιξης φοριέται!

Μαiρη είπε...

Έχετε άποψη...Ευχαριστώ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails