Πέμπτη, 29 Απριλίου 2010

ΚΟΣΤΟΥΜΙ...

                             Γειά σας. Σήμερα, λέω να σας παρουσιάσω την καινούρια μου
δημιουργία. Είναι ένα κοστούμι, φτιαγμένο με μαύρο ύφασμα το οποίο διατρέχεται  από μπεζ ρίγες. Το σακάκι είναι κοντό, με μανίκι 3/4ων και το παντελόνι  έχει πιέτες και φαρδύ ποδόγυρο.
 Εδώ, μπορείτε να το δείτε φορεμένο....Η μπροστινή όψη του σακακιού...Η πίσω όψη......και οι λεπτομέρειες...το εσωτερικό...Οι τσέπες και το φερμουάρ...Η εσωτερική ραφήΚαι τέλος, το στρίφωμα.
Η άποψή σας?

10 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

είναι καταπληκτικό.πολύ ωραίο και το ύφασμα,και το ράψιμο.μπράβο Μαίρη.

ellen είπε...

Τέλειο,Ανοιξιάτικο ,ραφή και style..μπράβο Μαίρη!

Αδυναμία και δική μου τα κοστούμια και ταγερ ,ριγέ και ψαροκόκκαλο..
προσθέτουν φινέτσα στη γυναίκα πιστεύω...ζήτημα γούστου θα μου πείς !!

Καλημέρα γλυκιά και καλή Πρωτομαγιά!

Αλεξάνδρα είπε...

Μαίρη είσαι χρυσοχέρα!

Παρακολουθώ πάντα αυτά που φτιάχνεις και είναι όλα πραγματικά εντυπωσιακά!!!
Μου αρέσουν πολύ όλα όσα γίνοντε με το χέρι.Από μικρό κοριτσάκι και εγω (8 χρονών)έμαθα να πλέκω με βελονάκι και αργότερα με βελόνες έφτιαξα ότι μπορεις να φανταστείς!!!

Σαν έφοιβη φορούσα μόνο τις μπλούζες που έπλεκα:D

Από ράψιμο δεν ξέρω πολλά πράγματα, η μητέρα όμως της κολλητής μου ήταν μοδίστρα και ήταν κάτι που το παρακολουθούσα από πολύ κοντά γιαυτό και μου αρέσει πάρα πολύ!!!
Συνέχεισε έτσι κούκλα μου να σε θαυμάζουμε και να σε καμαρώνουμε!!!!

Πολλά πολλά ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Μαiρη είπε...

@φουρτουνιασμένη ψυχή Σ' ευχαριστώ!

Μαiρη είπε...

@ellen Τα ρούχα που περιγράφεις είναι τα αγαπημένα μου. Ειδικά εκείνα της περιόδου του μεσοπολέμου! Καλή Πρωτομαγιά!

Μαiρη είπε...

@Αλεξάνδρα Πραγματικά, δεν ξέρω τι να πω...Κοκκίνισα! για μένα όλα αυτά είναι απίστευτα εύκολα...άλλωστε έχουν σχέση με τη δουλειά μου...Ειλικρινά, δεν αισθάνομαι ότι κάνω κάτι τόσο δύσκολο. Οι κλωστές, οι βελόνες, τα υφάσματα, έχω την αίσθηση πως είναι προέκταση των χεριών μου. Σου εύχομαι Καλή Πρωτομαγιά!
Υ.Γ.Κι εγώ σαν κι εσένα ξεκίνησα, σε τόσο μικρή ηλικία να πλέκω και να κεντώ και η αγάπη αυτή με ακολουθεί μέχρι τώρα!

mmama είπε...

φορεμα πολλυ ομορφος, μπραβο Μαιρη

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καταπληκτικό το κοστούμι σου βρε Μαίρη! Αχ πόσο σε ζηλεύω που ξέρεις να ράβεις! Μπράβο χρυσοχέρα!

Μαiρη είπε...

@ Νάντια Τίποτα δεν είναι δύσκολο, αρκεί να έχεις θέληση να το μάθεις!

Ανώνυμος είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails