Παρασκευή, 30 Απριλίου 2010

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!

                          Εμπήκε ο Μάης, εμπήκε ο Μάης,εμπήκε ο Μάης μήνας,
                          ο Μάης με τα τριαντάφυλλα κι ο Απρίλης με τα ρόδα.
                          Μάη μου, Μάη δροσερέ κι Απρίλη λουλουδάτε,
                          Απρίλη ροδοφόρετε, Μάη μου κανακάρη,
                         π' όλον τον κόσμο γιόμισες μ' άνθη και με λουλούδια,
                         κι εμένα με περίπλεξες στης κόρης τις αγκάλες.
                         Για μήνυσέ μου, λυγερή, για μήνυσέ μου, κόρη,
                         να δώσω το χαιρετισμόν όσο π' ανθούν οι κάμποι
                         στέφανα να μας πλέξουνε με τ' ανθισμένο κλήμα,
                         να στρώσουμε την κλίνη μας με της μυρτιάς τα άνθη,
                         να πέφτουν τ' άνθη απάνω σου, τα ρόδα στην ποδιά σου,
                         και τρία χρυσά γαρύφαλλα, τριγύρω στο λαιμό σου.
                                                                                   Δημοτικό τραγούδι
     

10 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καλή πρωτομαγιά και σε σένα.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να είσαι καλά Μαίρη μου και να περάσεις μια καλή Πρωτομαγιά!!!

Μαiρη είπε...

@γιαγιά Αντιγόνη
@φουρτουνιασμένη ψυχή
Σας ευχαριστώ πολύ!

Δημιουργία είπε...

Καλο μηνα να εχεις και καλη εβδομαδα.

ellen είπε...

Μαίρη μου ,ελπίζω να πέρασες όμορφα την Πρώτη του Μάη...
με γεια και νεο λούκ..να εισαι καλα καλη μου φιλη!

Καλή εβδομάδα απο αυριο!

Μαiρη είπε...

@ Δημιουργία Αντεύχομαι!!!

Μαiρη είπε...

@ellen Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Μαίρη μου καλό μήνα! Πολύ μου άρεσε το κανούργιο look!

Μαiρη είπε...

@Νάντια Πολύ σ' ευχαριστώ!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

καλο μηνα Μαιρη !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails