Τετάρτη, 7 Απριλίου 2010

BRABEIΑ!!!!


Η αγαπητή μου φίλη Μarisela, με έκανε σήμερα

πολύ χαρούμενη! Μου χάρισε, όχι μόνο ένα, αλλά,

δύο βραβεία και την ευχαριστώ πολύ γι' αυτό!!!

Muchos besitos Marisela!!!
Τώρα, πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να δώσω τα βραβεία σε άλλους δέκα φίλους. Και επιλέγω
Πρώτη πρώτη την Πουαντερί διότι το blog της ήταν το πρώτο που παρακολουθούσα.
Φυσικά την Αντιγόνη, διότι μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές αντικειμενικά, χωρίς
να τις ωραιοποιεί.
Σειρά έχει το Γλυκό από σπίτι διότι, χάρη στη συνταγή της, έφτιαξα για πρώτη
φορά, επιτυχημένο τσουρέκι.
Στη Luna, για τα ωραία σχέδια που δημοσιεύει.
Στη Mmama, διότι η καλή μου φίλη Ρίτα, είναι από την Ουγγαρία και με έκανε να
αγαπήσω αυτή την χώρα.
Στα Xρυσά στάχυα διότι έχουμε ένα κοινό χόμπυ, την ραπτική.
Στη Φουρτουνιασμένη Ψυχή, διότι θέλω να είναι χαρούμενη.
Στη Νάντια, για τις όμορφες κατασκευές της.
Στην Άσπα, διότι έχει όμορφα συναισθήματα και τελευταία αλλά διόλου
εξαιρεταία την Εύη για το καλωσόρισμά της στον κόσμο των blogs
Κορίτσια, για όλους τους παραπάνω λόγους, σας ευχαριστώ!!!
Υ.Γ. Συγγνώμη, αλλά από υπερσυνδέσεις....μαύρα μεσάνυχτα!!!

6 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μαίρη σε ευχαριστώ για το δώρο σου!
Μεγάλη η χαρά και η τιμή που μου έκανες.
Σε φιλώ!!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Μαίρη μου,σ΄ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου, να είσαι καλά, τώρα περισσότερο από ποτέ μου χρειάζεται να χαμογελάσω λίγο.πολλά φιλάκια.

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου σε ευχαριστω πολυ για τα βραβεια.!!

Αλεξάνδρα είπε...

Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για το βραβείο που χάρισες στο blog μας.
Και επειδή και εγω εχω μαύρα μεσάνυχτα από τεχνολογία θα στείλω τη Μαργαρίτα να το παραλάβει...χιχι..:)

Και πάλι Ευχαριστούμε!!!

Νάντια είπε...

Μαίρη σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!Τιμή μου!

mmama είπε...

Ευχαριστο πολυ βρβειο,καταλαβαινω .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails