Τετάρτη, 5 Μαΐου 2010

ΘΛΙΒΟΜΑΙ....

7 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Mαίρη μου, όλη η Ελλάδα θλίβεται για τον άδικο χαμό αυτών των νέων.

anthivolon είπε...

Όλοι μας φίλη μου είμαστε μέσα στη θλίψη. Γεγονότα που δεν προλαβαίνουμε να συνειδητοποιήσουμε, το ένα μετά το άλλο, με αποκορύφωμα τον άδικο χαμό αυτών των τριών παιδιών. Που καταντήσαμε, παρακολουθούμε ένα θέατρο παραλόγου, και δεν γνωρίζουμε το φινάλε.... Πού οδηγείται η Ελλαδίτσα μας και τραβά και όλους εμάς μαζί της....΄
ΚΡΙΜΑ!!!!!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Υπάρχει άνθρωπος που να μην θλίβετε με όλα αυτά που συμβαίνουν?

ellen είπε...

Ναί Μαίρη ,θλίβωμαι για τις ζωές που χάθηκαν,για τις περιουσίες όσων δεν φταίνε,για την χώρα μου που χάνεται..όμως Μαίρη μου ντρέπωμαι που είμαι συνυπεύθυνη για το χάος που θα παραδώσουμε στα παιδιά μας..γιατί ξέχασα να κοιτώ τον εαυτό μου στον καθρέφτη και να τον κρίνω ,ή άφησα να μου πάρουν την ψυχή ,η καλοπέραση,ο ατομικισμός μου...και με "κέρδισε" ο καναπές μου,κι άφησα στην ελίτ του χρήματος να κυβερνάει τη ζωή μου!

Teresa είπε...

Ola! amiga
que imagens tristes, queira "Deus", que tudo isso não se repita.
Vim agradecer sua visitinha, OBRIGADA!!!
Bjs no seu coração,
c/carinho
Teresa Grazioli

maggy είπε...

Και εγω αλλα αυτα που ερχονται βφοβαμαι πιο πολυ. Εμενα παντως η κατασταση μου θυμιζει υμφιλιο πολεμο

Manka είπε...

Hello! thank you very much for your visit and following me!
Situation must be very difficult in your country now. I'm sad to see all these pictures.... I hope things will be better soon!
many many greetings from Hungary:Manka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails