Σάββατο, 8 Μαΐου 2010

Φόρεμα αλά Τζάκυ Κέννεντι-Ωνάση!

   Γειά σας! Στην περασμένη ανάρτησή μου
σας είχα γράψει πως ήθελα να ράψω
ένα φούξια σακάκι. Αφού λοιπόν έκοψα
και ένωσα όλα τα κομμάτια μεταξύ τους,
αποφάσισα πως δεν μου αρέσει!
Κι αυτό, εξαιτίας του ότι το ύφασμα 
δεν ήταν αρκετό. Έτσι, αναγκάστηκα 
να κόψω το γιακά σε αντίθετη κατεύθυνση
από ότι ήταν κομμένο το υπόλοιπο σακάκι!
Και βεβαίως στο βελούδο η διαφορά ήταν
εμφανέστατη! Ο μισός γιακάς είχε φούξια
χρώμα κι ο άλλος μισός ροζ.
Τι να σας πω...Η απογοήτευση σε όλο της
το μεγαλείο!!!
Ο μοναδική λύση που σκέφτηκα, ήταν
να χρησιμοποιήσω μαύρο βελούδο για το γιακά...νομίζω
πως είναι καλή ιδέα, ώστε να μην μου
πάει χαμένο όλο το σακάκι.
Αυτή τη στιγμή πάντως, είναι
διπλωμένο μέσα σε τσάντα
και δεν θέλω ούτε να το βλέπω!
Τόσο που εκνευρίζομαι!!!
Για να συνέλθω λοιπόν από την αποτυχία μου
αλλά και για να ανακτήσω
την εμπιστοσύνη στον εαυτό μου,
ξεκίνησα να ράβω ένα φόρεμα.
Το ύφασμα είναι λίνο, χρώματος γκρι.
Το πατρόν είναι από το περιοδικό Burda
του μηνός Απριλίου, του περασμένου έτους.
Και αυτό είναι το σχέδιο του φορέματος.

Αντέγραψα το πατρόν,
το τοποθέτησα στο ύφασμα,
το έκοψα,
και έφτασε η ώρα της συναρμολόγησης.
Εδώ βρέθηκα στο εξής δίλημμα.
Το μανίκι να το κόψω στο ίσιο του
υφάσματος
ή στο λοξό του?
Τελικά, αποφάσισα να ακολουθήσω τη δεύτερη επιλογή
διότι, εάν ακολουθούσα την πρώτη,
έχω την εντύπωση πως το φόρεμα θα ήταν
μονότονο.
Έχω δίκιο, ή όχι?
Καλό σας βράδυ! 

5 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καλύτερα δεν είναι στο λοξό;θα μπορέσεις να το βολέψεις καλύτερα έτσι δεν είναι;χρόνια πολλά για αύριο.

anthivolon είπε...

Ότι κι αν αποφάσισες να κάνεις είμαι σίγουρη ότι θα είναι το καλλίτερο!! Δυστυχώς δεν έχω τέτοιες γνώσεις για να σε βοηθήσω.
Καλή επιτυχία. Να το δούμε και τελειωμένο!!
Χρόνια Πολλά!
Καληνύχτα

Magia da Inês είπε...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Amei o seu trabalho.
Para você... com muito carinho ♥

"Quem tem o abraço mais apertado...
mais carinhoso...♥
e um amor tão grande... tão grande...♥
que apaga qualquer desamor?"♥

Feliz Dia das Mães!!!

♥Ótimo fim de semana!
Itabira♥♥
Brasil

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Στο λοξό στρώνει καλύτερα.
Θέλουμε και φωτο να σε απολαύσουμε!
Φιλάκια!!!!

Teresa είπε...

Ola! Maipn
Amiga, vim te dar um grandioso beijo pelo "DIA DAS MÃES"

C/CARINHO
Teresa Grazioli

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails