Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!

Τακτοποιώντας στη ντουλάπα μου
τα χειμερινά
και φέρνοντας στην επιφάνεια
τα ανάλαφρα, τα χαρούμενα,
τα καλοκαιρινά,
βρήκα αυτό το πουκάμισο.
Αν θυμάμαι καλά,
ήταν αγορασμένο
το 1990
(πόσο μακρινή 
που φαίνεται
αυτή η χρoνιά!)
και το αγαπούσα ιδιαίτερα.
Όχι τόσο για το κόψιμό του,
όσο
για το σχέδιο
του υφάσματος.
Λευκό,
με γαλάζιες ρίγες.
Έτσι, αποφάσισα 
να το αξιοποιήσω. 
Επέλεξα το σχέδιο,
με βάση όχι μόνο το τι μου άρεσε
αλλά
και τα μέτρα του υφάσματος
που διέθετα.
Το πατρόν είναι
από το περιοδικό burda
του έτους 2009
και είναι το μοντέλο
στην παρακάτω φωτογραφία. 
Έκοψα το ύφασμα
σε όλες τις ράφες του,
τοποθέτησα το νέο πατρόν
και τώρα
πάω για κόψιμο
και μετά... ράψιμο!
Ελπίζω,
το εγχείρημά μου
να στεφθεί
από επιτυχία!

6 σχόλια:

Φωτεινή είπε...

Καλή επιτυχία και καλοφόρετο!

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Για τις δύσκολες μέρες που περνάμε και, κυρίως, γιαυτές που έρχονται, κάτι τέτοιες ιδέες είναι πάρα πολύ χρήσιμες!
Στα,συχνά λόγω εγγονής, ταξίδια μου στην Αθήνα, με ταχύτητα 100-120 μείωσα γύρω στο 40% την κατανάλωση του καυσίμου!
"Η σφίξη βγάζει λάδι", έλεγαν οι ΣΟΦΕΣ γιαγιάδες μας!

ellen είπε...

Καλή επιτυχία που είμαι σίγουρη οτι θα τα καταφέρεις Μαίρη μου..
ριγέ και πουα η αδυναμία μου!

Φιλιά!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Καλή επιτυχία σου εύχομαι

Μαiρη είπε...

@Φωτεινή Χίλια ευχαριστώ!
@Σαλωνίτης Πραγματικά, νοιώθω μεγαλύτερη ικανοποίηση όταν καταφέρνω να αξιοποιήσω κάτι που επιφανειακά φαίνεται άχρηστο!
Όσο για τη μείωση της ταχύτητας, για εξοικονόμηση βενζίνης, ναι, και ο άντρας μου ακολουθεί αυτήν την τακτική.
Οι παροιμίες, τα γνωμικά, τα ρητά, είναι το καταστάλαγμα εμπειριών της ζωής των σοφών γιαγιάδων μας, όπως πολύ σωστά λες!
@Ellen Η επιτομή της κομψότητας!

Μαiρη είπε...

@Χρυσά στάχυα Ευχαριστώ!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails