Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010

Η μπλούζα μου...

Γειά σας!
Μπορεί να άργησα
να επικοινωνήσω μαζί σας,
λόγω φόρτου εργασίας,
ωστόσο,
δεν έμεινα με σταυρωμένα τα χέρια.
Μετά από αμέτρητα
ξεφυλλίσματα
των περιοδικών,
βρήκα το σχέδιο για τη μπλούζα
που ήθελα να πλέξω.
Είναι από ένα,
σχετικά παλιό τεύχος του ΕΚΕΙΝΗ,
του έτους 2001.
Η φωτογραφία του περιοδικού
και οι οδηγίες.

Εδώ,
το πατρόν της μπλούζας
και το δείγμα.
Και έφτασα αισίως
στην πλάτη
και συνεχίζω...
Όμως,
δεν έμεινα μόνο στη μπλούζα.
Έραψα ένα παντελόνι
για την κόρη μου,
το μόνο που μου μένει
είναι
να ράψω το στρίφωμα.
Αύριο λοιπόν, 
πιστεύω να καταφέρω
να το ολοκληρώσω
και τότε θα σας το παρουσιάσω.
Καλό σας βράδυ!

6 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

πανέμορφη η μπλούζα σου Μαίρη μου,το σχέδιο γίνεται δύσκολα;

Μαiρη είπε...

@φουρτουνιασμένη ψυχή Σ' ευχαριστώ πολύ! Κι όσο για το σχέδιο, χμ! στην αρχή λίγο με δυσκόλεψε γιατί είχε πολύ μέτρημα, όμως τώρα που το έχω μάθει απέξω, φεύγει πολύ γρήγορα.

πουαντερι είπε...

Υπεροχη δαντελα!!
Αυτο το Εκεινη δεν θυμαμαι αν το εχω εγω, με εβαλες τωρα να ψαχνω.....

Drmakspy είπε...

Η μανούλα μου είναι φοβερή στο πλέξιμο.... Σχέδια να βλέπατε.... Μόνο που τώρα τα έχει παρατήσει... Κουράστηκε... Όμως αρκούσε μιά ματιά για να αντιγράψει ένα σχέδιο και επιννοούσε πολλά άλλα μόνη της... Το καλύτερο για μένα ήταν ένα σχέδιο που έφτιαξε και έμαθε στην τότε σύντροφό μου για μια καλοκαιρινή μπλούζα που έκανε πάταγο.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλημέρα!! Τι όμορφη που θα γίνει η μπλόυζα... και το σχέδιο φανταστικό!! Περιμένουμε να τη δούμε τελειωμένη καθώς και το παντελόνι!! Καλή συνέχεια!!

matriga είπε...

Χρυσοχέρα σε βρίσκω!
Πολύ όμορφη θα γίνει η μπλούζα σου.
Καλό Σ/Κ :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails