Δευτέρα, 3 Μαΐου 2010

Eίπαμε, το φούξια είναι το αγαπημένο μου χρώμα!!!

  Χαίρετε! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
 Σε μια βόλτα μου στην Αθήνα, βρήκα ένα βελούδινο φούξια ύφασμα.
Ως γνωστόν, το φούξια είναι το αγαπημένο μου χρώμα,
οπότε, όπως καταλαβαίνετε, το αγόρασα αμέσως 
και χωρίς δεύτερη σκέψη! Εξάλλου, η τιμή του ήταν 
εξόχως δελεαστική, 5 ευρώ το συγκεκριμένο κομμάτι
και υπολόγιζα πως θα μου έφτανε για να 
ράψω ένα σακάκι.
Σήμερα λοιπόν, έβγαλα το βασικό πατρόν, ώστε να μπορέσω κατόπιν
επάνω σ' αυτό, να κάνω τις απαραίτητες μετατροπές 
και να έχω το πατρόν που εγώ θα ήθελαγια το σακάκι μου.
Όλα καλά τα σχεδίασα λοιπόν
ή τουλάχιστον έτσι πίστευα, μέχρι
τη στιγμή που είδα, πως ο γιακάς, ξεκινούσε
σε μικρή απόσταση από το πέτο.
Θα δείτε τι εννοώ στην παρακάτω φωτογραφία.
Η διόρθωση φαίνεται, στη νέα γραμμή, που σχεδίασα εκ νέου
με στυλό.
Αντέγραψα κατόπιν ένα ένα τα κομμάτια ξεχωριστά,
στο χαρτί και άρχισα να τα τοποθέτω στο ύφασμα.
Και, ανακαλύπτω πως ΔΕΝ μου φτάνει το ύφασμα!!
Τοποθετούσα έτσι τα κομμάτια, μου έβγαινε κοντό
το μανίκι, τα τοποθετούσα διαφορετικά, δεν μου έφτανε 
να βγάλω την μόστρα. Τελικά η πιο ανώδυνη λύση
ήταν η εξής, ο γιακάς αντί να κοπεί στην
τσάκισητου υφάσματος, να έχει ραφή και η εσωτερική του
πλευρά να κοπεί κόντρα στο ύφασμα (απαράδεκτο και
ειδικά για βελούδο).
Στη φωτογραφία μπορείτε να δείτε
πως τοποθέτησα τα κομμάτια του γιακά.
Επιτέλους,με τούτα και με κείνα, έφτασα και στο κόψιμο!
Εδώ ευτυχώς, όλα πήγαν καλά
και έτσι τώρα έχω κομμένα, 
όλα τα κομμάτια του σακακιού μου εκτός
από τα μανίκια, αυτά τα άφησα για αύριο! 
Τα κομμάτια της πλάτης,
και τα μπροστινά...
Ελπίζω να μην σας κούρασα με τη φλυαρία μου!
Λοιπόν...
Ες αύριον τα σπουδαία! 

2 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

υπέροχο χρώμα το φούξια.ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ!!!!περιμένω τη συνέχεια,φορεμένο πάνω σου.

Μarion είπε...

Ωραίο χρώμα και καλοκαιρινό το φούξια.
Καλή συνέχεια με το ράψιμο..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails