Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

NOYΦΑΡΑ Νο 2

...και συνεχίζω
να κεντώ τα νούφαρα,
ελπίζοντας πως σύντομα
θα καταφέρω να το τελειώσω!!!
Βέβαια, έχω δρόμο μπροστά μου
διότι,
πρέπει να κεντήσω και δυο πετσετάκια...
Ουφ... κουράστηκα...

Είναι κι αυτή η ζέστη
που δε λέει να περάσει...

Σκέπτομαι όμως
πως βρισκόμαστε 
στο τρίτο δεκαήμερο του Αυγούστου
άρα οι καλοκαιρινοί μήνες
σε λίγο θα μας αποχαιρετίσουν
και θα έρθει το φθινόπωρο
που λατρεύω!!!

Τι ωραία!!!  Και μόνο που το σκέφτηκα,
αναθάρρησα!!!

Σας εύχομαι να περνάτε καλά!!!

12 σχόλια:

Verba είπε...

Очень красивая вышивка! Водяные лилии великолепны! Желаю скорейшего окончания работы! Хороших выходных!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

αυτό το σχέδιο μου το έχει κεντήσει η μαμά μου πριν 20 χρόνια οταν παντρευτηκα σε σεμέν για την κρεβατοκάμαρα.Είναι καταπληκτικό μπράβο σου!!!!!

Maria Z είπε...

Tα νούφαρά σου γίνονται υπέροχα και προχωράς γρήγορα ε? Είναι καταπληκτικά

TAXYDROMOS είπε...

Γεια σας,

παρακολουθώ το ιστολόγιό σας εδώ και αρκετό καιρό και το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον. Θα ήθελα επομένως να σας ρωτήσω, εάν ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε σ'ένα ρεπορτάζ για το ένθετο Ταχυδρόμος της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ σχετικά με ιστολόγια που ασχολούνται με εξειδικευμένα θέματα, όπως το δικό σας. Δεδομένου ότι δεν βρήκα κάποιο μειλ σας αφήνω το δικό μου περιμένοντας την απάντησή σας. taxydromosm@gmail.com

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Αλεξία

πουαντερι είπε...

Καλε!!!!
Οσο εγω κοπροσκυλιάζω στας εξοχάς εσυ εκανες εδω θαυματα!!!
Τελειο το γιλεκο και τα νουφαρα ομως πολυ δουλεια....
Ναι μωρε ποτε θα ερθει το φθινόπωρο;;;

NANTIA είπε...

Μπράβο Μαιρούλα! Γεια στα χεράκια σου! Καλή συνέχεια και στο υπόλοιπο!
ΥΓ: ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο!

jeny_fass είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΕΜΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΜΟΝΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΦΤΙΑΧΝΩ ,ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΡΟΣΙΣΕΙ ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΠΛΕΚΩ. ΚΑΛΟ ΦΘΗΝΟΠΟΡΟ .ΦΙΛΙΑ .Jeny

lourdi είπε...

Μαιρη ωραια τα νουφαρα σου,σε παρακολουθω καιρω τωρα και μου αρεσουν τα εργασου!!σου ευχομαι να εισαι παντα καλα.

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

ΥΠΟΜΟΝΗ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
ΤΟ ΧΛΩΜΟ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!
ΤΑ ΝΟΥΦΑΡΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!

Μαiρη είπε...

Koρίτσια, σας ευχαριστώ πολύ, πολύ, για τα όμορφα σχόλιά σας! Χαίρομαι που βλέπω πως υπάρχουν ακόμα άτομα που εκτιμούν αυτού του είδους την Τέχνη!
Επίσης θα ήθελα να καλωσορίσω τις νέες μου επισκέπτριες!!! Είστε καλοδεχούμενες!!!

Cátia Amélia είπε...

Minha amada amiga,agradeço sua visita lá no meu blog,fique a vontade;você agora faz parte das minhas amigas blogueiras,seja muito bem vinda!
Um grande beijo brasileiro pra você!

Damaris είπε...

Hola Maipn;
¡Que bello está tu blog!
Te felicito por tan hermosos proyectos.
Gracias por tu visita.
Buen fin de semana.
Saludito cariñoso,
Damaris

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails