Κυριακή, 29 Αυγούστου 2010

NOYΦΑΡΑ Νο 3!

Έτοιμο και το σετάκι με τα αγαπημένα μου νούφαρα!
Το έστρωσα σήμερα κιόλας για να το καμαρώνω,
αν και νομίζω πως θα ταιριάζει καλύτερα τον χειμώνα. 

Κέντησα και τα δυο πετσετάκια
και έτσι, μετά από 26 χρόνια,
έκανα μια επιθυμία μου, 
πραγματικότητα!  



έ
Βέβαια, λίγο πριν ολοκληρώσω το κέντημα,
ξεκίνησα κάτι διαφορετικό.
Θέλησα να πλέξω κάποιες κάλτσες,
που είδα στην ιστοσελίδα
του Λυκείου των Ελληνίδων.
Είναι μακριές ως το γόνατο
και είναι από τη φορεσιά
των Μεταξάδων της Θράκης.
Πριν δύο περίπου μήνες,
γνωστό super market,
είχε φέρει νήματα,
ιδανικά για κάλτσες και είχα αγοράσει αρκετά.
Ως εδώ όλα καλά!
Ξεκίνησα να τις πλέκω
και... αρχίζουν τα προβλήματα! 
Βάζω 72 πόντους, μου βγαίνουν στενές,
τεντωνόταν τόσο πολύ η κάλτσα
που δε φαινόταν το σχέδιο.
Προσθέτω άλλους 12,
τώρα πιστεύω ότι βγαίνουν φαρδιές...
Να δω πόσες φορές θα ξηλώσω ακόμα! 
  

10 σχόλια:

anthivolon είπε...

Mαίρη είσαι απίστευτη!!! Πότε πρόλαβες και το κέντησες!! Έγινε καταπληκτικό, μπράβο!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πολύ δουλειά τα νούφαρα.
Η ανεπρόκοπη έχω να πιάσω βελόνι από τα νιάτα μου..
Επειδή είμαι ΚΑΙ κουτσομπόλα τον ατραντέ στην κουρτίνα εσύ τον έπλεξες;
Φιλιά χρυσοχέρα μου!

NANTIA είπε...

Μαίρη μου, τα νούφαρα κλέβουν καρδιές! Και πόσο γρήγορα τα έφτιαξες!!! Καλή επιτυχία και στο άλλο έργο σου, θα τη βρεις την άκρη εσύ...είσαι χρυσοχέρα!

Verba είπε...

Εδώ και έτοιμο να σκουπίσει! Πολύ ωραίο συνέβη! Κρίνοι είναι μεγάλες. Και τις κάλτσες είστε σίγουροι ότι έχετε δεσμεύσει. Καλή τύχη!

Maria Z είπε...

Εξαιρετική δουλειά και .... γρήγορη!!!! Εγιναν υπέροχα τα νούφαρά σου!!! Καλή επιτυχία και με τις κάλτσες

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

πολύ ωραίο έγινε Μαίρη.φιλιά.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καταπληκτικό το κέντημα!! Περιμένουμε και τις καλτσούλες τελειωμένες!!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

υπέροχα τα νούφαρά σου !!!
καταπληκτικό,έγινε!!!

πουαντερι είπε...

Εγιναν πολυ ομορφα τα νουφαρα σου!!
Χρυσοχερα μου να τα χαιρεσαι στρωμενα και να καμαρωνεις.
Οι καλτσες σου ειναι ενα κεφαλαιο μου στο πλεξιμο που δεν μπορω ακομα να μαθω σωστα, μακαρι να μπορουσα να τις πλεξω και εγω αλλά δεν τα καταφερνω καλα.

Asteri είπε...

Αααααααα μεγιές ... μεγιές.Πάρα πολύ όμορφο!!!!! γρήγορα το κέντησες.
Μπράβο σου χρυσοχέρα :)
Καλό μήνα

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails