Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2010

NOYΦΑΡΑ...

Κάποια από τα αγαπημένα μου άνθη
είναι τα νούφαρα!
Κοιτάζοντάς τα,
είτε σε φωτογραφίες,
είτε στην πραγματικότητα,
κυριολεκτικά, 
μαγεύομαι!!!
Για ποιό λόγο...
δεν ξέρω...
γενικά,
αγαπώ όλα τα υδρόβια φυτά.

Πριν 26 λοιπόν χρόνια,
είχα δει ένα κέντημα με νούφαρα.
Ήταν κεντημένο,
όπως μου είχαν πει
και αν θυμάμαι καλά,
το 1967.
Ζήτησα να μου το δανείσουν
για να αντιγράψω το σχέδιο,
αλλά,
προς μεγάλη μου λύπη,
μου το αρνήθηκαν.

Καταλαβαίνετε τώρα τη χαρά μου,
που μετά από τόσα χρόνια,
ανακάλυψα το σχέδιο!!!
Το βρήκα
σε αυτά τα έντυπα που κυκλοφορούσε
η εταιρεία DMC. 


Kaι,
αμέσως το ξεκίνησα!!
Χρησιμοποίησα χρώματα,
ταιριαστά με την ταπετσαρία του σαλονιού
ώστε να δένει αρμονικά
όλο το σύνολο. 
Τώρα,
δε νομίζω
πως χρειάζεται να σας πω,
πως κεντάω μανιωδώς...

Καλό σας απόγευμα!

9 σχόλια:

anthivolon είπε...

Φαίνεται πολύ όμορφο!!! Περιμένω να το δω και να το θαυμάσω... τελειωμένο!!
Φιλιά

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καλό κουράγιο!είναι πολύ ωραίο σχέδιο.φιλιά.

Verba είπε...

Хорошо, что тебе удалось найти эту схему. Очень красивая вышивка! Вышивай с удовольствием! Хорошего дня!

Μαiρη είπε...

@Αnthivolon, Fortounata Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ! Καλό σας βράδυ!

@Verba πДорогой друг, спасибо вам большое! Я люблю вышивки!

@Γεωργία Σκοπιανού Η επίσκεψή σου, με χαροποίησε ιδιαίτερα! Λυπάμαι ωστόσο που δεν μπορώ να εμφανίσω το σχόλιό σου...Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί...Πάντως σε ευχαριστώ πολύ!!!

apinkdreamer είπε...

με το καλο να το τελειωσεις να μας το δειξεις!

Μαiρη είπε...

@apinkdreamer Έχω πέσει με τα μούτρα για να το τελειώσω!!

Asteri είπε...

Πολύ όμορφο σχέδιο.
Θα περιμένω να το δω ολοκληρωμένο.
Φιλιά

NANTIA είπε...

Αχ πολύ όμορφο Μαίρη μου! Είμαι σίγουρη ότι αξίζουν τόσα χρόνια αναμονής κι ότι θα κάνεις υπέροχη δουλειά! Καλή συνέχεια!

Magia da Inês είπε...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha... amei!
Está tudo muito lindo, criativo e de bom gosto.
Boa semana!
Tudo de bom!!!♥
Beijinhos.
Itabira♥♥
♥♥Brasil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails