Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Kaλή σχολική χρονιά!!!
Είθε,
το σχολείο να γίνει,
φάρος φωτεινός, 
για όλα τα παιδιά!!! 


Το σχολείο

Κάθε μέρα στο σχολείο
τις ημέρες μου περνώ
στα μαθήματα προσέχω
και δεν χάνω τον καιρό.

Μου αρέσει να μαθαίνω
ποιήματα και ιστορίες
και σε χώρες που δεν είδα
να πηγαίνω με σελίδες.

Αγαπώ το δάσκαλό μου
και τον έχω οδηγό
μες της γνώσης το ποτάμι
για να μην, ποτέ, χαθώ.

Τα βιβλία μου διαβάζω
και ποτέ δεν αμελώ
να κοιτώ το πρόγραμμά μου
και να είμαι τακτικό.

Είναι ο δρόμος μου μεγάλος
δύσκολος, κουραστικός,
μα το κέρδος για το πνεύμα
είναι Θείος θησαυρός.

Γιατί όποιος μελετάει
ξέρι πάντα πιο πολλά
και μες στη ζωή βαδίζει
σίγουρα και σταθερά.

Βάσω Ηλιάδη
   


3 σχόλια:

Asteri είπε...

Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια!

Maria Z είπε...

Kαλη σχολική χρονιά σε παιδιά και εκπαιδευτικους με λιγότερα προβλήματα και περισσότερη μάθηση!!!!

Miss Poppy είπε...

Είπα να σ επισκεφθώ κι εγώ αγαπητή μου!!!
Φοβερό το κουβερτάκι!!!Πριν 2 χρόνια ξεκίνησα να μάθω κι εγώ βελονάκι απ το youtube και τα κατάφερα αρκετά καλά!Ελπίζω να φτάσω το επίπεδό σου κάποτε!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails