Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΒΡΑΒΕΙΑ!


Kaλησπέρα, καλησπέρα, καλησπέρα!!!

Με την επιστροφή στο σπίτι από τη δουλειά
και μπαίνοντας στο blog μου,
είδα με μεγάλη μου χαρά,
 να με περιμένουν δύο βραβεία!
Το πρώτο μου το στέλνει,
το νεαρό κορίτσι της γειτονιάς μας,
η Πόπη
και την ευχαριστώ πολύ!

Τους κανόνες τώρα,
 τους ξέρουμε όλοι.
Πρέπει να επιλέξω δέκα blogs!
(Mήπως θα ήταν καλύτερα,
αν προσθέσουμε άλλα δέκα?)


Πάμε λοιπόν...
1)ΣτηνCatia από την Πορτογαλία
2)Στην Αντιγόνη μας
5)Στη Verba aπό την Ουκρανία
6)Στην pinkdreamer
7)Στην anthivolon
9)ΣτηνMαρία Ζ
10)ΣτηνΠουαντερί


Όμως της αφεντιάς μου
δεν της έφτανε ένα βραβείο,
(μάλλον η 20η μέρα του Σεπτεμβρίου
θα ήταν η τυχερή μου!)

διότι έλαβα άλλο ένα!

Μου το έστειλε η φίλη Catia aπό την Πορτογαλία!
Οι ίδιοι κανόνες ισχύουν και εδώ,
 έτσι έχουμε και λέμε...
1) Στην Anasa  
2)Στην santie-athina
3)Στο Αστεράκι
4)Στη Νάντια
5)ΣτοΠλεκτό εγκώμιο
6)Στη Verba
7)Στην Πόπη
8)ΣτηΛίλα
9)Στην Luna
10)Στην pansofix

Κορίτσια, ελάτε να τα παραλάβετε!!

12 σχόλια:

anthivolon είπε...

Mαίρη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες!! Εύχομαι να έχεις πάντα στη ζωή σου βραβεία αγάπης και εκτίμησης!!
Σε φιλώ

Asteri είπε...

Ωωωωωωωωωωω μπράβο ... μπράβο!!!!!! συγχαρητήρια!!!!!!!
Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!! το πήραααααααα
Καλημέρρρααααααααααα
Μάκιααα

Georgia είπε...

Καλημέρα Μαίρη! Συγχαρητήρια!! Νομίζω τα αξίζεις και με το παραπάνω αυτά τα βραβεία, κάνεις πολύ καλή δουλεία! Σ'ευχαριστώ που επέλεξες και το δικό μου blog ανάμεσα σε όλα τα άλλα. Δυστυχώς εγώ σαν 'καινούρια' δεν γνωρίζω αρκετές λεπτομέρειες σχετικά με τους κανόνες των βραβείων.

Pansofix είπε...

σ ευχαριστω πολυ για το βραβείο ενα ωραιο πρωινο που συμπληρωνεται με ενα πολυ ωραιο βραβειο Ευχαριστω!!!

apinkdreamer είπε...

μαιρη μου σε ευχαριστω παρα πολυ!!!!

Λίλα είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση και την τιμή!

Cátia Amélia είπε...

Agradeço muito o selinho amiga,já peguei e postei com todo o carinho!
Para a amizade surgir nada é impecílio,nem mesmo a língua que falamos;o mais importante é o coração.....e todos os corações são iguais!

Verba είπε...

Я поздравляю тебя и твой замечательный блог и этими наградами! Мне нравится бывать у тебя в гостях. У тебя очень красивые изделия. С большим удовольствием принимаю наградки и поделюсь ими с другими моими подругами.

Δημιουργία είπε...

Σ'ευχαριστώ για το βραβείο. Σου εύχομαι πάντα χαρές στο μπλογκόσπιτο σου.

πουαντερι είπε...

Σε ευχαριστω πολυ.
Αντε τωρα εγω να βρω μονο δεκα.....

ANASA είπε...

Μαίρη σε ευχαριστώ! Τιμή μου η σκέψη σου!

να είσαι καλά, πάντα γερή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

NANTIA είπε...

Μαίρη μου, αν και καθυστερημένα, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβειάκι! Το παίρνω με πολύ χαρά!
Πολλά φιλιά!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails