Τρίτη, 14 Σεπτεμβρίου 2010

H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ!!!

Γειά σας!!

Η αποψινή μου ανάρτηση,
ανήκει δικαιωματικά
στην κόρη μου,
την Κατερίνα
διότι η κουβέρτα που βλέπετε
είναι αποκλειστικά,
δική της δημιουργία.


Γ
Το καλοκαίρι,
το Lidl είχε φέρει τα νήματα που βλέπετε
και επειδή της αρέσουν πολύ
αυτού του τύπου οι κουβέρτες,
αποφάσισε να πλέξει μια τέτοια.

Υπολόγιζε κιόλας πως θα την ολοκλήρωνε
κατά τον Οκτώβρη
αλλά,
τελικά η ίδια διέψευσε τον εαυτό της!!
Την τελείωσε πολύ νωρίτερα
από όσο πίστευε κι εκείνη!

Βέβαια, 
όσο την έπλεκε,
 έλεγε,
 αμάν, πότε θα τελειώσει!
Τώρα που τη βλέπει και τη χαίρεται,
λέει να φτιάξει άλλη μία
αλλά αυτή τη φορά,
με τετράγωνα μοτίφ.


Και αυτό εδώ είναι το σχέδιο
για όποια θελήσει να την πλέξει.
Η μετατροπή που κάναμε εμείς,
είναι πως αντί για δυό ποδαράκια
που είχε το σχέδιο
εμείς επιλέξαμε να γίνει με τέσσερα.

Καλή σας νύχτα!

17 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Μεγεια της και καλοριζικη.Γεια στα χερια της.

πουαντερι είπε...

Μπραβο της!!!
Τι να πω; μονο γεια στα χερια της, κατα μάνα κατα κύρη και εχουν δικιο.
Ειναι υπεροχη και μου αρεσουν πολυ τα χρωματα.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ κοριτσακι μου.

Μαiρη είπε...

@ δημιουργία Σ' ευχαριστώ πολύ! Της αρέσει να δημιουργεί.

@Πουαντερί Είδες? Δεν λέει μόνο εκείνη μπράβο στα παιδιά, τώρα της λες κι εσύ! Αυτές τις μέρες, ράβει ένα παλτό, μόλις το τελειώσει θα σας το δείξω.

irida είπε...

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!
.................
ΑΛΛΑ....ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕ......ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ....ΚΑΛΗ ΜΟΥ....ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

anthivolon είπε...

Tο μήλο κάτω απ΄τη μηλιά θα πέσει, έτσι δε λέμε; Μπράβο στην κορούλα σου, είναι καταπληκτική η κουβέρτα!!
Φιλιά

Μαiρη είπε...

@Irida Πολύ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Θα διαβάσει τα σχόλιά σας το μεσημέρι και είμαι σίγουρη πως θα χαρεί πολύ!

@Αnthivolon O λαός μας κατάφερε μέσω των παροιμιών να περάσει το καταστάλαγμα των εμπειριών του! Σ' ευχαριστώ!

Asteri είπε...

Γεια στα χεράκια της!!
Πάρα πολύ όμορφη!!!!

Μαiρη είπε...

@ Asteraki Σ' ευχαριστώ!

Μαiρη είπε...

@ Miss Popi Καλώς όρισες! Τώρα τι συνέβη και δεν εμφανίζεται το σχόλιό σου, δεν ξέρω... Έχω αντιματωπίσει αρκετές φορές αυτό το πρόβλημα...Πάντως, σ' ευχαριστώ!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Μπράβο στο Κατερινάκι!!!Γεια στα χεράκια της!!
Είναι πανέμορφη η κουβερτούλα!!

Μαiρη είπε...

@Χρυσά στάχυα Σ' ευχαριστώ! Έρχομαι για επίσκεψη!

Maria Z είπε...

Υπεροχηηη!!! Μπράβο μπράβο μπράβο!!! Είναι εξαιρετικό το αποτέλεσμα και μου αρέσουν πολύ και τα χρώματα

Georgia είπε...

Εξαιρετική δουλεία! Μπράβο της.. Μια μικρή καλλιτέχνιδα! Εύχομαι Κατερίνα η ζωή σου να είναι τόσο πολύχρωμη όσο και η κουβέρτα σου!

neli είπε...

Χαιρομαι που βρηκες το μπλοκ μου και ετσι ειχα και εγω την χαρα να ανακαλυψω το δικο σου.
Τα συγχαρητηρια μου στην κορουλα σου η κουβερτα της ειναι εκπληκτικη!!!!!!!!
Μακαρι να καταλαβαινα τι λεει το σχεδιο στη φωτο για να την προσπαθησω και εγω αλλα δεν ξερω και πολλα απο πλεξιμο μονο τα βασικα αλλα...τρελαινομαι για κουβερτουλες!!!!!!

BIKY είπε...

καταπληκτική μπράβο !!

Verba είπε...

О, какое великолепное одеяло! Такая большая работа! Очень красиво!!! Мне очень нравятся вязанные вещи.

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Ε!!καλά!! ποιόν θα έμοιαζε το κορίτσι της μαμάς;;!!! την μαμά του!!! χρυσοχέρα κι αυτή!!! μπράβο Μαιρούλα μου,πρέπει να είσαι πολύ περίφανη για την κορούλα σου! να την χαίρεσαι γλυκιά μου!!φιλάκια.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails