Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ...

Kaλησπέρα σας!

Σήμερα,
ήταν η τελευταία μέρα της έκθεσης
που διοργάνωσε το βιομηχανικό επιμελητήριο
της πόλης μας.
Έτσι, μαζέψαμε κι εμείς
ως νομαρχία τα εκθέματά μας
και...επιτέλους!
Στο σπιτάκι μου
και στην πολυαγαπημένη μου ρουτίνα.

Απόψε,
θα ήθελα να σας δείξω
ένα μικρό αφιέρωμα
που μου έκανε το περιοδικό Ταχυδρόμος
και τα Νέα Σαββατοκύριακο.

Με επισκέφθηκε,
ένα ευγενέστατο κορίτσι,
η Αλεξία η Τσαγκάρη,
 κάναμε τη φωτογράφηση...
και να το αποτέλεσμα...


Αλεξία, χάρηκα που σε γνώρισα!
  


...και επιστρέφω στις καθημερινές μου ασχολίες...

Προχθές ο κουνιάδος μου,
μας έφερε μούστο
και καθώς κανείς στο σπίτι δεν αγαπά τη μουσταλευριά,
έφτιαξα πετιμέζι.

Έβαλα το μούστο να βράσει,
τον άφησα να κρυώσει,
τον σούρωσα πολύ προσεκτικά
για να φύγουν όλες οι ακαθαρσίες
και τον ξαναέβαλα να βράσει
μέχρι να μείνει το 1/3 της αρχικής ποσότητας...



...και νάτο,
έτοιμο να φτιάξουμε τα μουστοκούλουρά μας!

Όμως,
δεν έμεινα μόνο σε αυτό.

Έφτιαξα και μαρμελάδα δαμάσκηνο.
Τα έβαλα να σταθούν όλο το πρωί με τη ζάχαρη 
και κατά το μεσημεράκι
τα έβαλα να βράσουν.
Σε 20 λεπτάκια
η μαρμελάδα ήταν έτοιμη.
Τη συνταγή θεωρώ περιττό να τη γράψω,
πιστεύω πως όλες ξέρετε...
Το μόνο διαφορετικό
είναι η μικρότερη ποσότητα ζάχαρης που βάζω.
Δηλαδή,
για ένα κιλό φρούτα,
έβαλα 700γρ. ζάχαρη.
Και λιγότερη όμως αν έβαζα
θα ήταν ακόμη καλύτερη. 








Και για το γεύμα μας,
έφτιαξα την πατατοσαλάτα της Ριρής.


Εύχομαι σε όλους,
μια όμορφη εβδομάδα!

Καλό σας βράδυ!

11 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Μαίρη μου ,μπράβο.σου εύχομαι και σε περισσότερα περιοδικά να δείξεις τη δουλειά σου,που είναι καταπληκτική.καλή εβδομάδα.

Verba είπε...

Я очень люблю варенье из слив. И виноград тоже очень люблю. Желаю приятного аппетита! И хорошей недели!

πουαντερι είπε...

Μπραβο Μαιρη μου χαιρομαι για σενα.
Η καλη δουλεια πρεπει και να ανταμείβεται και να γινεται γνωστη σε ολους, ετσι μονο διαδιδεται.
Και εγω συμφωνω μαζι σου με μερικες παλιες κυριες που δεν δειχνουν κανενα σχεδιο, δεν ξερω γιατι;
Εγω παλι οτι μου ζητησουν το στελνω αμεσως και ειμαι πρόθυμη να τους μαθω κιολας.
Μονο ετσι θα το περασουμε στους επομενους.

anthivolon είπε...

Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που, σε πείσμα των καιρών, προβάλλουν την ελληνική παράδοση σε διάφορα επίπεδα!!!
Μπράβο Μαίρη!!΄
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

lourdi είπε...

Μαιρη Συχαρητηρια.
Σου ευχομαι υγεια,για σενα!!και την οικογενεια σου.

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Seu blog continua lindo, útil e agradável.
Boa semana com tudo de bom!!!
Beijinhos.
Brasil

Drmakspy είπε...

Πολύ χαίρομαι για το αφιέρωμα σε σένα... Κι αν τα μάτια μου δεν με προδίδουν διάβασα τον τίλο "Κεντάει το άτομο"... Εμείς το ξέρουμε καιρό τώρα... Σειρά να το μάθουν κι άλλοι... Θα προσπαθήσω να βρώ το περιοδικό και να διαβάσω όλο το άρθρο όπως και να δω τις δημιουργίες σου... Πάντα τέτοια σου εύχομαι και να είσαι καλά να μας ...ξελιγώνεις.

Asteri είπε...

Συγχαρητήρια! και σε ανώτερα :)))
Μια γλυκειά καλημέρα από μένα :-)

Georgia είπε...

Μαίρη Μπράβο!Είσαι άξια και ικανή, γι'αυτό και σε θαυμάζω. Σου άξιζε πραγματικά!

lourdi είπε...

μαιρη σε ευχαριστω.
Παντα εχεις ενα καλο λογο για
ολους,αυτο δειχνει ευγενια,
και παιδεια.
Καλο σου βραδυ.

kot-itsa είπε...

dn htan poly eygeniko koritsi h alexia??xairomai pou gnwrizw to blog sou!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails