Σάββατο, 4 Σεπτεμβρίου 2010

O,ΤI ΑΓΑΠΩ...

Καλησπέρα σας!

Εύχομαι να είστε όλοι καλά
και πως η αποψινή βροχούλα
να ήταν για σας, μια όμορφη έκπληξη,
όσο τουλάχιστον ήταν για μένα!

Απόψε
επικοινωνώ μαζί σας
με μια διαφορετική ανάρτηση
από αυτές που συνηθίζω.

Η φίλη Verba
με προσκάλεσε να πάρω μέρος σ' ένα παιχνίδι.
Να γράψω δηλαδή,
δέκα πράγματα που αγαπώ.

Και τώρα;
Ποιό να πρωτογράψω άραγε;
Πως αγαπώ την οικογένειά μου;
Μα αυτό είναι δεδομένο και αυτονόητο.
Για τη δουλειά μου ή τις μαθήτριές μου;
Το έχω δείξει πιστεύω.
Να γράψω πως αγαπώ τη λογοτεχνία και την ποίηση;
Ή τη ζωγραφική και την κατασκευή βιτρώ;
Για τα μουσεία, τις θεατρικές παραστάσεις,
την μουσική;
Όχι, σίγουρα θέλω κάτι άλλο...

 Θέλω απόψε να γράψω για την ιδιαίτερη πατρίδα μου...
Τί αγαπώ απ' αυτήν;

1ον) Την μυρωδιά των ποτισμένων από τη βροχή πευκοβελόνων... ασύλληπτο άρωμα...

2ον) Την πρωινή πάχνη που σκεπάζει τα χορτάρια...στραφταλίζει...

3ον) Την ομίχλη... αυτή που σου αφαιρεί
την αίσθηση της όρασης... Απόκοσμη ομορφιά!

4ον) Το αντιπάλεμα με το δυνατό άνεμο
που στέκεται εμπόδιο σε κάθε σου βήμα
κι ο παγωμένος βοριάς
που σε χτυπά ανελέητα... Η αίσθηση της ταπεινότητας...

5ον)Την αίσθηση της απόλυτης μοναξιάς το χειμώνα...
(άκρως μοναχικό όν)...

6ον) Τον αποκλεισμό λόγω καιρικών συνθηκών...
(ωραία, δε μπορώ να φύγω)!

7ον) Τις αναμνήσεις μου
απ' τα γυμνασιακά μου χρόνια,
όταν τα χειμωνιάτικα βράδια,
καθόμασταν ολόκληρη παρέα
και ο μεγαλύτερος και πιο μορφωμένος
μας διάβαζε Καζαντζάκη...
κι εγώ παιδί που ελάχιστα καταλάβαινα,
να προσπαθώ...
εκεί αγάπησα κι έμαθα να εκτιμώ την απαγγελία.

8ον) Τα εξωκκλήσια του... μικρό παιδάκι
και μ' έπαιρνε η μητέρα μου
να πάμε να τα καθαρίσουμε
απ' τις ακαθαρσίες των ζώων που έβρισκαν εκεί καταφύγιο.  

9ον) Τα κυκλάμινα... ξανά μικρό παιδί
να τα βλέπω και να τραγουδώ
''κυκλάμινο, κυκλάμινο
στου βράχου τη σχισμάδα...''

10ον) Το δάσκαλό μου...Του οφείλω πολλά...
Είμαι σίγουρη,
πως δεν έχει κατανοήσει
το μεγαλείο όσων μου χάρισε...


Η ιδιαίτερη πατρίδα μου...




Σύμφωνα λοιπόν με τους κανόνες,
πρέπει να προσκαλέσω κι εγώ
10 bloggers
να πάρουν μέρος σ' αυτό το παιχνίδι.
Επειδή όμως έχω έναν κανόνα στη ζωή μου,
ο οποίος δεν μπορεί να συμβαδίσει με αυτόν του παιχνιδιού,
δηλαδή, 
 το να μην αποκλείω κανέναν
από οτιδήποτε,
προσκαλώ όλους τους φίλους να πάρουν μέρος!

Καλή Κυριακή!

    
    

5 σχόλια:

Verba είπε...

Μαiρη, спасибо, что поддержала игру. Я узнала о тебе много интересного. Мне очень понравился твой город! Красиво, уютно, спокойно! Желаю успехов во всех начинаниях! Хороших выходных!

Drmakspy είπε...

Όμορφη επιλογή για να γράψεις πράγματα που αγαπάς διάλεξες... Να υποθέσω ότι η ιδιέταιρη πατρίδα σου είναι κάπου βόρεια όπως η Φλώρινα λόγου χάριν;;;
Εγώ θα ήθελα να το σκεφτώ πριν γράψω.... Αλλά.... Ας είμα αυθόρμητος όπως συνήθως...

1) Την θέα της πόλης μου απ' άκρη σε άκρη με τον όρμο που την φιλοξενεί στο βάθος του Παγασητικού από την βεράντα μου στα ριζά του Πηλίου... Ανεκτίμητη...
2) Τα τρένα και ότι σχετίζεται με αυτά, κυρίως εκείνη την μυρωδιά από πισσωμένο ξύλο και γράσσο στους σταθμούς... Και τους μικρούς έρημους σταθμούς...
3)Την δουλειά μου ή μάλλον το λειτούργημά μου πίσω από τον πάγκο και κοντά στον ανθρώπινο πόνο, που τώρα θα αλλάξει ίσως μορφή στην κλινική πλέον αλλά όχι την σημασία της...
4)Την συνάντηση με τους φίλους του bookcrossing μια φορά τον μήνα για καφέ και όχι μόνο..
5)Τα βιβλία, ή μάλλον το γεγονός ότι ξαναβρήκα την όρεξε να διαβάζω...
6)Τα ταξίδια που πολύ καιρό τώρα στερήθηκα...
7)Τα σκυλιά μας με ιδιαίτερη αδυναμία στην γλυκύτατη Σάρα...
8)Την καινούρια μου απασχόληση με το blog όπου βρήκα μια διέξοδο στο γράψιμο... τουλάχιστον αυτόν τον καιρό...
9)Την μαγειρική όταν και εφ' όσον έχω χρόνο και καλή διάθεση...
10)Το καλοκαίρι και την θάλασσα φέτος πιο πολύ μια και την γεύτηκα ελάχιστα...

Μαiρη είπε...

@Verba Αγαπητή Verba, χαίρομαι που γνώρισες έστω και εάχιστα πράγματα για την πατρίδα μου!

@Drmakspy Πάντα ευγενής... Όμως,
αυτή τη φορά έπεσες έξω! Είμαι από τα νότια μέρη, το Τσιρίγο το ξέρεις?

apinkdreamer είπε...

μαιρη μου πολυ συγκινητικη και τρυφερη η αναρτηση σου! σε ευχαριστω για την ομορφη προσκληση!!

ellen είπε...

Καλησπέρα Μαίρη ...καλό Φθινόπωρο με το καλό...υπέρωχη αλλαγή της σελίδας σου..
πολύ τρυφερες οι απαντησεις στο μπλογκοπαιχνιδάκι στο οποιο προσκαλεσαν κι εμενα..κι αν θελεις πέρνα απο την "γωνια"μου μια και σε εχω προσκαλεσει πριν δω οτι απαντησες εδω..αν θελεις θα με χαροποιησει η συμμετοχη σου!

Φιλιά πολλά με την αγάπη μου πάντα!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails