Σάββατο, 2 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΠΑΛΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ...

Kaλησπέρα σας!

Σε παλαιότερή μου ανάρτηση 
είχα πεί,
πως θα σας έδειχνα φωτογραφίες
από το παλτό που ράβει τώρα η Κατερίνα.

Είναι το μοντέλο του εξωφύλλου,
βέβαια,
δεν το έχει ολοκληρώσει ακόμη
αλλά ελπίζει πως σύντομα θα το τελειώσει.
   


Το ύφασμα είναι μαύρο
με γαλάζιες και κόκκινες λεπτομέρειες.

Κι εδώ
είναι έτοιμο για να μπεί η φόδρα.


Και τέλος,
θα ήθελα να σας δείξω κάτι
που τελείωσα πριν λίγο καιρό.

Το θέμα του
το αντέγραψα από μια καρτ-ποστάλ
που μου έστειλε
μια φίλη μου από τη χώρα
του ανατέλλοντος ηλίου.

(Δεκτές γίνονται μόνον αυστηρές κριτικές!)

Καλό σας βράδυ!

14 σχόλια:

lourdi είπε...

Μαιρη!
Ολο και με εκπλησσεις ευχαριστα!!!!μπραβο σου.
Οσο για το παλτο, το εχω ραψει και εγω στο πιο κοντο του.
Και το φοραω σαν ζακετα.
Κατερινα καλοφορετο.
καλο βραδυ σας ευχομαι.

Μαiρη είπε...

@Lourdi Α!!! Μα τότε έχουμε και άλλα κοινά ενδιαφέροντα!
Αλλά γιατί δεν εμφανίζεται η σημερινή σου ανάρτηση; Βλέπω μόνο τον τίτλο...

Asteri είπε...

Απαπααααααααααααα χάλιααααααααααααααα χαχαχαχαχαχα πλάκα κάνω εεεεεεεεεεε

Μου αρέσουν πάρα πολύ!!! το παλτό πολύ πολύ όμορφο αλλά και η ζωγραφιά

Πολλά φιλιά
Καλό βράδυ

anthivolon είπε...

Φαίνεται πολύ όμορφο!! Θα περιμένω να το δώ και τελειωμένο.....και αν είναι δυνατόν, και φορεμένο!!
Καληνύχτα

apinkdreamer είπε...

καλησπερα! τι υπεροχο εργο ειναι αυτο; μπραβο!!!!!!!!δεν εχει σημασια που εβλεπες το θεμα! σημασια εχει που πετυχες τοσο πολυ τα χρωματα και το σχεδιο!!!!!

RIRI είπε...

Ζηλεύω!!!!!!!!!!!!!!!η αλήθεια ειναι οτι το συγκεκριμένο παλτό ,ειχα υπ΄οψη μου να το ξεκινήσω κάποια στιγμή. Με τέτοια ζέστη που εχουμε εδώ ακόμα, δέν μπορώ να ράψω χειμερινά ρούχα, που θα πάει ομως...Τό δικό σου φαίνεται τέλειο! Καλοφόρετο!

Δημιουργία είπε...

Με τα πρωτα κρυα θα το εχει ετοιμο το παλτο της η Κατερινα.

Miss Poppy είπε...

Όλο καινούρια ταλέντα μας παρουσιάζεις Μαίρη!!!Μπράβο τέκνο μου!!!

Το παλτουδάκι πολύ καλό!!Ανυπομονώ να το δω έτοιμο!!!

drosostalitsa είπε...

Καλησπέρα Μαίρη! Πέρασα να χαζέψω τις όμορφες δημιουργίες σου και να σου ευχηθώ καλό μήνα!
Φιλάκια

lourdi είπε...

Μαιρη μονη σου το εκανες?
Αν ναι ζηλευω...
εγω δεν εχω χωρο για κατι τετοιο,
ξερεις τζαμια Κ.Τ.Λ.
Το εραψε το παλτο η κατερινα?
Θα χαρω να το δω.

πουαντερι είπε...

Ωραιο υφασμα εχει το παλτο, και αλλο ταλεντο μας βγηκε;

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

ε τωρα τι να πω ? Μαιρουλα μου χρυσοχερα μου , ο πινακας ειναι πολυ αισθησιακος, το παλτο ονειρο θερινης νυκτος , καλοφορετο στην Κατερινουλα σου ...

αχτίδα είπε...

Κάποτε έραβα συνέχεια πράγματα για μένα και τα κορίτσια μου, με είχε πιάσει μανία τότε με το περιοδικό αυτό.Είχα μια κολλητή φίλη στη πολυκατοικία που ράβαμε μαζί, συμαγωνιζόμασταν και ανταλάσαμε υλικά και ιδέες...Όταν η Φανούλα μου πέθανε.. μου κόπηκε η διάθεση για ράψιμο πια..απο τότε δεν ξαναέραψα..Υπέροχο το παλτό, και υπέροχη η ζωγραφικά.Καλημέρα και μπράβο σου κορίτσι μου.

Georgia είπε...

Νομίζω πως το παλτό θα γίνει υπέροχο! Για τη ζωγραφιά δεν έχω λόγια!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails