Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ...


...και συνεχίζω να ράβω...
και να ράβω...
και ξανά τα ίδια...

αλλά μου αρέσει!!!

Ψάχνοντας λοιπόν στα περιοδικά 
τι να ράψω
κι ενώ ήμουν ανάμεσα σε παλτό
και σε φόρεμα,

είδα...

αυτήν την κάπα!


Και δεν ξέρω πως,
αλλά μου ήρθε στο μυαλό,
-τι σου είναι η μνήμη-
μια κάπα που είχε αγοράσει για μένα η αδερφή μου,
σε ένα ταξίδι της στον Πειραιά.

Λίγο η νοσταλγία των χρόνων της αθωότητας,
λίγο κι ότι μου άρεσε,
την έβαλα μπροστά.



Είχα αυτό το μπλε σκούρο καρό ύφασμα
και σκέφθηκα πως θα του ταίριαζε.



Έκοψα τα κομμάτια
και την συναρμολόγησα πρόχειρα
για να δω πως φαίνεται.
Ωστόσο,
είμαι επιφυλακτική...
θα την ολοκληρώσω βέβαια
αλλά...
για να δω,
θα την φορέσω;

Kι όσο για το παραδοσιακό Κορινθιακό φόρεμα...

...καλά προχωράει.
Είμαι ακόμη στο  μπροστινό φύλλο,
κοντεύω όμως να το τελειώσω.
Σειρά έχει το κομμάτι της πλάτης
καθώς και τα δύο πλα'ι'νά.
Που θα μου πάει όμως,
κάποια στιγμή θα το τελειώσω!


Καλό σας απόγευμα!

8 σχόλια:

Asteri είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ!!!!

lourdi είπε...

Μαιρη μα πες μου..το μυστικο πως τα προλαβαινεις ολα??
Η καπα δε θα γινει τελεια!!και το καρο ειναι μοδα.
φιλια απο το Ηρακλειο.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μαιρούλα μου θα το ολοκληρώσεις και θα το φορέσεις.
Είναι από τον Πειραιά φερμένο!

Iourdi, το μυστικό της είναι που μεγάλωσε σε γειτονιές που αγαπούσαν την νοικοκυροσύνη!

Πολλά φιλιά από τον συννεφιασμένο Πειραιά!!!

Mosaicista Appassionata είπε...

μπράβο ! μόλις χτες οργάνωσα τα παλιά ρούχα μου με σκοπό να τα ανακυκλώσω..το ιστολόγιο σου είναι έμπνευση νασαι καλά

anthivolon είπε...

Η κάπα θα φορεθεί πολύ φέτος...είναι πολύ της μόδας!! Μου άρεσε το καρό ύφασμά σου και περιμένω να τη δω τελειωμένη!!

NANTIA είπε...

Είμαστε εν αναμονή να δούμε τις ομορφιές σου!

Ρεβεκκα είπε...

περιμενουμε με ανυπομονησια να το δουμε...

Evie είπε...

Καλώς σε βρήκα Μαίρη. Πολύ ωραία τα ραψίματα σου!!

Με υγεία να τα φορέσεις

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails