Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2010

BOHΘΕΙΑ!!!!!

Φίλες μου αγαπημένες και καλές,
βοηθήστε με!!!
Τι το 'θελα εγώ η έρμη
να πάρω αυτά τα χαρτιά;


Μπελά στο κεφάλι μου έβαλα!
Βλέπεις,
είχα και μεγάλα όνειρα...
...να φτιάξω ένα άλμπουμ!
Στην αρχή το ξεκίνησα με κολλάζ...
...μέχρι εκεί καλά,
μετά συνέχισα να το χρωματίσω με ξυλομπογιές...
Και σ' αυτό το σημείο μπορώ να πω,
πως σχετικά καλό ήταν.
Δεν μου άρεσε όμως που φαίνονταν
οι κομμένες άκρες των χαρτιών.

Κι αρχίζω να σκέφτομαι...
με ποιό τρόπο μπορώ να το διορθώσω...
Και  αποφασίζω να χρησιμοποιήσω ελαιοχρώματα!
(αυτά είχα στο σπίτι!)
Έτσι λοιπόν κατέληξα
να έχω αυτό εδώ ... 



...και να μη μου αρέσει καθόλου!!!!
Κοιτάξτε πως έκανα την καρδιά
του κάτω δεξιά λουλουδιού...
Χαζά πράγματα!

Πείτε μου σας παρακαλώ,
ποιά είναι η γνώμη σας;
Τι διαφορετικό έπρεπε να κάνω,
ή,
που είναι τα λάθη μου;

Πραγματικά,
απογοητεύθηκα...

11 σχόλια:

anthivolon είπε...

Eγώ μια χαρά το βλέπω!!! Απορώ γιατί απογοητεύτηκες; Αν δεν σε εκράζει απόλυτα ξεκίνα ένα άλλο και μη σκας!!!
Σε φιλώ, καλή Κυριακή

RIRI είπε...

Μαίρη, να το αφήσης οπως ειναι, εμένα μου αρέσει πάρα πολύ!!!!
Φιλάκια

Maria Z είπε...

Μπορεί να μην έφτιαξες άλμπουμ αλλά έκανες ένα είδους scrapbooking μιας και χρησιμοποιησες διάφορα υλικά για το αποτέλεσμα!!! Το οποίο δε αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό. Νομίζω οτι με λίγη εξάσκηση θα φτιάξεις το δικό σου άλμπουμ και απο ότι φαίνεται θα είναι καταπληκτικό!!! Μου άρεσε που χρησιμοποιησες και δαντέλα

Φιλιά

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Και έμενα μου αρέσει Μαίρη. Όσο για
τις άκρες μπορείς να αγοράσεις
ένα καρικοψάλιδο που κόβει ζικ ζακ
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι !!

drosostalitsa είπε...

Γιατι απογοητεύεσαι??? Είναι φτιαγμένο με τα χεράκια σου και το χειροποίητο έχει την δική του ομορφιά μόνο και μόνο επειδή δεν είναι τέλειο!

Συνέχισε να δημιουργείς ομορφιές και μη σε ξανακούσω απογοητευμένη!!!

Φιλάκια ***

Δημιουργία είπε...

Καλε γιατι δεν σου αρεσει? Εξαλλου ειναι το πρωτο, εχεις τοσα υλικα που μεχρι να τα τελειωσεις θα κανεις θαυματα.

lourdi είπε...

Αυτο που εφτιαξες εισαι εσυ..εχει τη πινελια σου!Μαιρη και οπως εισαι εσυ μοναδικη και το εργο σου μοναδικο ειναι!
Καμαρωνε λοιπον για αυτο.
καλο βραδυ.

LiViLaVi είπε...

Και εγώ μια χαρά το βλέπω!!! Ζωντανά και χαρούμενα χρώματα, όμορφη η λεπτομέρεια της δαντέλας!!! Συνέχισε να ασχολείσαι και πίστεψε στον εαυτό σου!!! Καλή εβδομάδα!!!!

apinkdreamer είπε...

μαιρη μου ειναι τελειο!!! απιθανα χρωματα! να συνεχισεις και με ακρυλικα αφου εχεις ταλεντο!!!!

Evie είπε...

Κάθε ένα κομμάτι που φτιάνουμε είναι και διαφορετικό, αυτά είναι που τα κάνουν ξεχωριστά !

Είναι ωραίο, αλλά όπως λέει κι η Μπετυ μπορείς να φιαξεις άλλο.

Καλό σαββατοκύριακο

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Είναι πολυ όμορφο, τα λουλούδια -και ειδικά το κάτω δεξιά που λες- φαίνονται να κινούνται από τον αέρα!
Χρυσοχέρα Κλωθώ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails