Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010

ΕΚΤΟΣ ΕΠΟΧΗΣ....

Αν και το φθινόπωρο
έχει εισβάλλει πια στη ζωή μας,
με αρκετές βροχές και λίγη ψυχρούλα,

εγώ μόλις προχθές κατάφερα να ολοκληρώσω
το σύνολο που βλέπετε.

Αποτελείται από ένα σακάκι με μπάσκα
και ένα φόρεμα σε γραμμή princess.

Λινό είναι το ύφασμα που επέλεξα,
και σε μπλε χρώμα.
Η αρχική μου σκέψη ήταν να φτιάξω παντελόνι
αργότερα όμως το μετάνοιωσα.
Βλέπετε,
έχω δερματογραφισμό
και δεν μπορώ οτιδήποτε μου ερεθίζει το δέρμα.
Στο φόρεμα λοιπόν έβαλα φόδρα
και έτσι το ύφασμα,
δεν ερχόταν σε άμεση επαφή με το δέρμα. 

Αυτό είναι το σύνολο...


...και ας πάμε να δούμε τις λεπτομέρειες.


Το σακάκι αλλά και το φόρεμα
είναι ντυμένο με κόκκινη σατέν φόδρα.


Το διακόσμησα με κόκκινα γαζιά
σε όλα του τα τελειώματα

και το στόλισα με κόκκινα κουμπιά.

Εδώ δεν έκανα κουμπότρυπες
αλλά έφτιαξα θηλίτσες
από κόκκινο λινό ύφασμα.


Έχει ψεύτικες τσέπες
τις οποίες εσωτερικά επένδυσα
με το ίδιο ύφασμα που έφτιαξα και τις θηλιές. 


Εδώ βλέπετε το φόρεμα,
κι αυτό γαρνιρισμένο με κόκκινα γαζιά
καθώς και με δυό κουφόπιετες
φτιαγμένες με το κόκκινο λινό.


                                             Και τέλος...
                              ...η λεπτομέρεια της κουφόπιετας...



Επιστρέφοντας όμως στο σπίτι από τη δουλειά μου
πέρασα από το Lidl.
Εκεί βρήκα αυτά τα όμορφα χαρτιά
και σκέφτομαι να τα χρησιμοποιήσω
στην κατασκευή ενός βιβλίου.

Σίγουρα,
δεν έχω ιδέα από scrapbooking,
ελπίζω όμως,
πως βλέποντας κάποια videos
από το youtube,
κάτι να καταφέρω να κάνω!

Καλό σας βράδυ!


14 σχόλια:

Asteri είπε...

Kαλά εεεεεεεε μου αρέσουν πάααααααρα πολύ!!!!!!!!!!!!!! τέλέιο το φόρεμα και το σακάκι!!!!!!!!!!!!
Μεγιές
Πολλά φιλιά
Καλό βράδυ

RIRI είπε...

ειναι καταπληκτικό το σύνολό, μπράβο, και στο χειμωνικό με το καλό!!!!

πουαντερι είπε...

Τελειο εγινε το συνολο!
Μηπως μπορεις ακομα να το βαλεις εστω μια φορα;
Ετσι για να το χαρεις.

Μαiρη είπε...

@Αsteri Σ' ευχαριστώ πολύ! αλήσου μέρα!

@Riri Τώρα λέω να ράψω ένα παλτό. Καλημέρα στην όμορφη Κρήτη!

@Πουαντερί Αμ, το φόρεσα στο μάθημα, λες θα μου γλύτωνε; Αλλά η αλήθεια είναι πως μ' έκοψε το κρύο! Καλό μάθημα στα παιδάκια σου!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

πάρα πολύ ωραίο το φόρεμα και η ζακέτα.μπράβο σου.φιλιά.

lourdi είπε...

Μαιρη πω!πω! τελειο και τα εξωγαζα μου αρεσουν πολυ!!!
Μια ομορφια ειναι μπραβο σου .
φιλια.

Μαiρη είπε...

@Φουρτουνιασμένη ψυχή Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Έπιασε το κρύο σε εσάς τους βόρειους;

@Lourdi Σ' ευχαριστώ πολύ. Ξέρεις, οι μακρινοί μου πρόγονοι, ήταν Κρητικοί!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Καλοφόρετο . Υπέροχο το συνολάκι Μαίρη

LiViLaVi είπε...

Ααααα ζηλεύω απίστευτα που ράβεις τόσο καλά!!! Υπέροχο το σύνολο σου!!! Μπράβο σου!!!

Δημιουργία είπε...

Μεγεια σου και καλοφορετο.Να εισαι καλα να το χαρεις.

lourdi είπε...

Μαιρη μια καλημερα απο το Ηρακλειο!
που εχει... καλοκαιρι.
Φιλια

NANTIA είπε...

Πολύ όμορφο το συνολάκι! Μπράβο χρυσοχέρα! Τι ωραίο να ράβεις τα ρούχα σου μόνος σου! Να το χαρείς!

Georgia είπε...

Πολύ όμορφο και το φόρεμα και το σακάκι! Καλοφόρετα! Ανυπομονώ να δω την κατασκευή του βιβλίου. Είμαι σίγουρη πως θα είναι τέλειο, αφού θα το κάνεις εσύ!

Καλή σου μέρα!
φιλιά!

Maria Z είπε...

Eίναι Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!! Πραγματικά έχεις φτιάξει αριστουργημα και μου αρέσει που τόλμησες έντονο χρώμα!!!! Καλοφόρετο

Φιλιά

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails