Σάββατο, 6 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΠΕΛΑ ΚΑΙ ΠΕΛΟΤΕΣ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ...

Άνοιξη θυμίζει η σημερινή ημέρα...
έτσι, οι τελευταίες δημιουργίες μου κι εγώ,
πήγαμε στη θάλασσα.


Με παρέα λοιπόν
το κόκκινο καπέλο...


αλλά και το καφετί...


πήγαμε στο λιμάνι των Αρχαίων Κεγχραιών
και φωτογραφηθήκαμε!!!


Για συντροφιά πήραμε
και δυό πελότες μινιατούρες...




...ξέρετε...
για τις καρφίτσες μας!


Ήταν τόσο όμορφη η θάλασσα
που δεν μας έκανε καρδιά να φύγουμε...
Σκεφτόμουν να πω και στην Πουαντερί
να πάρει κι εκείνη τα δικά της καπέλα
και να έρθει
αλλά λέω,
΄΄άσε μη και δεν μπορεί και της βάζω τζάμπα φωτιές''
Έτσι έμεινα μόνη,
εγώ και τα καπέλα!!!

Καλό σας απόγευμα!

11 σχόλια:

lourdi είπε...

Ζηλευωωωω!!
Μαιρη μου..αν θα φτιαξω καπελα να ερθω και εγω??? ενθουσιαστηκα ολα ειναι τοσο ωραια τα καπελα η παραλια μπραβο σου!!!
φιλια και καλο ΣΚ!!!.

anthivolon είπε...

Aυτά τα καπέλα τα ζηλεύω!!! Είναι όμορφα και κομψά!! Μπράβο Μαίρη μου πάλι ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!
Καλό Σ/Κ

simone είπε...

μαιρουλα βλεπω περασες ομορφααααααααα... καλη συνεχεια σου ευχομαιιιιιιιι....

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Και οι δυο σας με τα καπέλα θα μας τρελάνετε!
Μαιρούλα μου και το...στήσιμο καλλιτεχνικό!
Φιλιά!!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Να πω και εγώ ότι τα καπέλα τα
ζηλεύω? Καλό Σ/Κ

Verba είπε...

Какое красивое, чистое море! И день солнечный! И погода приятная! А шляпки очень даже симпатичные!

RIRI είπε...

Μαίρη μου , υπέροχα τα καπελάκια σου!
Για ξεκίνα εσύ και η Πουαντερί να βάλετε οδηγίες ,να μάθουμε κι εμείς
να πλέξουμε κανένα καπέλο!!
φιλάκια

Miss Poppy είπε...

Αγαπώ και τα καπέλα και τη θάλασσα!!!Φανταστική μέρα για βόλτα στην παραλία!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Θέλω κι εγώ να φτιάξω καπέλο!!!!!
Τι όμορφα που είναι!
Και αν υποψιαστώ ότι είσαι τόσο κοντά στη θάλασσα..... ε, δεν μπορώ να κάνω και τίποτα... τυχερούλα!!!!

Asteri είπε...

Το καφετί καπέλο μην το ψάχνεις χεχεχε το βούτηξααααααααααααα

Δημιουργία είπε...

Ομορφη βολτα, δροσερη και με θαλασσινη αυρα.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails