Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

ΦΟΡΕΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...

Eπιτέλους,
έτοιμο το φόρεμα!
Στις αρχές του φθινοπώρου,
είχα αγοράσει το συγκεκριμένο καφέ καρώ ύφασμα
που βλέπετε,
είχα βγάλει και το πατρόν...
αλλά μέχρι εκεί!

Όποτε ξέκλεβα λίγο χρόνο,
έκανα και λίγη δουλίτσα!
Αλλά με λίγη λίγη δουλίτσα,
δυστυχώς αργείς και να δείς το αποτέλεσμα.

Τέλος πάντων, από τα πολλά το ολοκλήρωσα,
βέβαια με καθυστέρησε και μια βδομάδα
το ντύσιμο της ζώνης.
Όπως ξέρετε όλες όσες μένετε στην επαρχία,
το μόνιμο πρόβλημά μας 
είναι η έλλειψη υλικών.
Αναγκαστικά λοιπόν, 
έπρεπε να ανέβω στην Αθήνα.
Μέχρι λοιπόν ο ειδικός να την φτιάξει,
βάλτε και το ταχυδρομείο,
μια βδομάδα έκανα μέχρι να την παραλάβω.

Οφείλω όμως να πω πως ο τεχνίτης
έκανε πολύ όμορφη και προσεκτική δουλειά,
έτσι χαλάλι η αναμονή!  




Αυτές τις μέρες όμως
κυκλοφορούσαν στη γειτονιά μας,
κάτι βραβειάκια!

Η aγαπημένες μου LourdiΠουαντερί και Simone
μου απένειμαν το βραβείο του 
Κύρου Γρανάζη!!! 


Αλλά δεν μου έφτανε μόνο ένα!
Η Πόπη μας, το νεαρό κορίτσι μας
μαζί με τα Χρυσά στάχυα,


τη χρυσοχέρα της παρέας,
μου έδωσαν και δεύτερο!
Κορίτσια,
πολύ σας ευχαριστώ!!! 

Επίσης,
η Lourdi με κάλεσε να παίξω
στο παιχνίδι που κυκλοφορεί.
Ξέρετε...τι μου αρέσει και τι όχι στο blogging.

Mου αρέσει διότι "γνώρισα" εξαιρετικά άτομα,
επίσης διότι ενημερώνομαι για διαφορετικές τεχνικές
έστω κι αν δεν είναι της ειδικότητάς μου,
λατρεύω να κάνω σχόλια
αλλά και να διαβάζω τα δικά σας στις αναρτήσεις μου!

Τώρα τι δεν μου αρέσει...
Βαριέμαι την λεκτική επαλήθευση
-σήμερα την κατήργησα, είδα πως δεν προσφέρει τίποτε-
και η μουσική. 
Κατά τα άλλα,
 εάν κάτι δεν συμφωνεί με την αισθητική μου
τότε απλώς παύω να επισκέπτομαι το συγεκριμένο blog.

...aπόψε την πήγα μακριά τη βαλίτσα
και ελπίζω να μην σας κούρασα!!

Καλή σας νύχτα!!!





15 σχόλια:

simone είπε...

μπραβο για τα βραβειαααα.. μπραβο για το φορεμα... η ζωνη πολυ ωαραια... καλο βραδυυυυυ...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Mπράβο για άλλη μία φορά!
Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου! Καληνύχτα

Teteel είπε...

Πρέπει να πω οτι ζηλεύω λίγο, γιατί μόνο γαζιά ίσια ξέρω να κάνω στην ραπτομηχανή..., όσες λοιπόν ξέρουν και ράβουν τις χαίρομαι και... τις ζηλεύω. (Δεν τα καταφέρνω καθόλου στα κοψίματα, όλα στραβά τα κάνω και έτσι σεντόνια και κουρτίνες ράβω ).
Μου αρέσει και το χρώμα στο φουστάνι σου.
Με γειά σου, λοιπόν!
Μπράβο και για τα βραβεία!

Asteri είπε...

Ωωωωωωωωωωωω μεγιές μεγιέςςςςς!!!!!
Πολύ όμορφο το φόρεμα!!!
Φιλάκιαααααααααααααα

RIRI είπε...

Τέλειο εγινε το φόρεμα Μαίρη και το χρώμα καταπληκτικό!!!Το πατρόν ειναι αυτό που χρησιμοποιώ και εγώ και ξέρω τι ωραία γραμμή έχει!!!
Να χιλιάσης τα βραβεία!!!

lourdi είπε...

Μαιρη μου!καλημερα το φορεμα σου εναι παρα πολυ ομορφο καλοφορετο!!!και η αληθεια ειναι οτι εισαι σπουδαια μοδιστρα!!οσο για κεντηστρα και δασκαλα δεν το συζητω!..
Σε φιλω!

anthivolon είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ!!! Υπέροχο είναι!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

πάρα πολύ ωραίο το φόρεμα,καλοραμμένο,αλλά να το δούμε πάνω σου φορεμένο!!!!!φιλιά.

Maria Z είπε...

Yπέροχο το φόρεμα και καλοφόρετο!!! Να σε συγχαρώ και για τα βραβεία και φυσικά να σου πω οτι έκανες πολύ καλά που έβγαλες την λεκτική επαλήθευση!!!

Η τελευταία πρόταση σου νομίζω έμεινε στον αέρα γιατί δεν την κατάλαβες οτι πήγε εκεί ε? χα χα χα

Σε φιλώ

Verba είπε...

Αυτό που ικανοποιεί κάποιος δεν μπορεί να ήθελε άλλο. Καθένα από αυτά έχει τη δική του γεύση.

NANTIA είπε...

Μπράβο βρε Μαίρη μου! Είναι τόσο όμορφο!
Πάντα βραβεία εύχομαι, τα αξίζεις!
Καλημέρα!

Cranberry είπε...

Yπέροχο φόρεμα!

LiViLaVi είπε...

Μπράβο μπράβο μπράβο!!! Πραγματικά σε θαυμάζω που ράβεις τόσο καλά!!!!
Συγχαρητήρια και για τα βραβεία!!!!!!

lourdi είπε...

Μαιρη μου! περασα να σου πω ενα ευχαριστω!και ενα καλο μεσημερι!!
Σε φιλω!

lourdi είπε...

ΜΑΙΡΗ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΣΟΥ!!!! ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ,ΠΡΟΟΔΟ!!!
Σας φιλω και ευχομαι Καλημερα!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails