Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΣΚΟΛ!!!

Kaλή σας μέρα!!
Ηλιόλουστο το σημερινό πρωινό,
έτσι, όχι ιδιαίτερα μακριά από το σπίτι μου
-περίπου μισή ώρα περπατώντας-
πήρα το κασκόλ που έπλεκα αυτές τις μέρες
και το φωτογράφησα.
Σ' αυτήν την τοποθεσία
που ονομάζεται Ανάληψη,


υπάρχει ένα πανέμορφο πευκοδάσος.
Από εκεί λοιπόν είναι οι φωτογραφίες.



΄Οπως βλέπετε,
χρησιμοποίησα νήμα πον-πον
που το είχα αγοράσει πέρισυ,
αλλά τελικά,
φέτος κατάφερα να το πλέξω.


Για το συγκεκριμένο μέγεθος,
χρειάστηκα περίπου 180 γραμμάρια,
δηλαδή σχεδόν δύο κουβάρια
Έβαλα 12 πόντους στη βελόνα.
και έπλεκα σε όλες τις σειρές ¨καλή¨.
Επίσης,
να μην ξεχάσω να πω,
πως οι βελόνες ήταν 5,5 νούμερο.

Κι αυτές εδώ οι φωτογραφίες
με τα παράξενα ίχνη που διασταυρώνονται
είναι τραβηγμένες σήμερα το πρωί.
Φαίνεται πως οι ¨αρμόδιοι¨
αποφάσισαν να μας ¨ψεκάσουν¨!!!


Για αρκετές ώρες,
ο ορίζοντας ήταν κατάμεστος
από αυτά τα ίχνη. 


Τέλος,
θέλω να σας ευχαριστήσω
για τα τόσο θερμά σχόλια
σχετικά με την προηγούμενη ανάρτησή μου!
Λυπάμαι που λόγω έλλειψης χρόνου,
δεν απαντώ σε κάθε μια ξεχωριστά,
ωστόσο θα ήθελα να ξέρετε,
πως χαίρομαι αφάνταστα
που σας ¨συνάντησα¨!!!

Σας εύχομαι,
 ένα καλό υπόλοιπο Πέμπτης!!!

20 σχόλια:

Asteri είπε...

Ωραιότατο χρώμα!!

Lilium είπε...

Εκτός απο πολύ ωραία... πρωτότυπη η τοποθεσία για τη φωτογράφηση.
Και τι ωραίο χρώμα στο κασκολάκι, που παρεπιπτόντως είναι απο τα αγαπημένα μου αξεσουάρ.
Φαίνεται ότι έχει πολύ λεπτοδουλειά, μπράβου σου Μαίρη!!!

anthivolon είπε...

To κασκόλ σου είναι φανταστικό όπως όλα όσα φτιάχνεις!!! Η τοποθεσία που διάλεξες για φωτογράφιση είναι πανέμορφη.....τόσο πράσινο, τόση θέα....αλήθεια πού βρίσκεται!!

simone είπε...

ειναι πολυ ομορφο!!!!!!!!!!... και το πευκοδασος...
οσο για τον ουρανο ειναι πλεον συχνο φαινομενο... και υστερα απορουμε γιατι παθαινουμε συχνα ρινιδιτες...

Maria Z είπε...

Yπέροχο το κασκόλ αλλά πιο υπέροχη ακόμη η βολτα που μας χάρισες!!!! Τι ωραία να μπορείς να είσαι τόσο κοντά σε ένα τέτοιο μέρος!!!

lourdi είπε...

Μαιρη μου ! το τοπιο ειναι εξεραιτικης ομορφιας!!και το πρασινο σε ολους τους τονους!!!!
Και το κασκολ μοναδικο!!!
Και η φωτογραφιες για δεκα μπραβο!!!!

Verba είπε...

Очень красивый шарф! Мне понравился! И небо такое необычное! И лес очень красивый!

lourdi είπε...

Μαιρη μου καλη μου φιλη! σε παρακαλω ξερω εχεις δουλεια, αλλα περασε για λιγο απο το σπιτι εχω κατι για σενα!!
Σε φιλω!

NANTIA είπε...

Μαιρούλα, κι εγώ έχω πάρει αυτό το νήμα, για κατι ιδέες που είχα, αλλά...έμεινε αχρησιμοποίητο! Πολύ όμορφο το δικό σου, ειδικά φωτογραφισμένο σε ένα τόοοσο όμορφο μέρος!
Φιλιά!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Μαίρη, πολύ χαρούμενο χρώμα, τέλειο έγινε! Όσο για την τοποθεσία, να περπατάς κάθε μέρα εκεί τυχερούλα! Εγώ με μια φίλη μου, περπατάμε δίπλα στο "ποτάμι" τον Ιλισσό που έκαναν και ποδηλατόδρομο αλλά και είναι άδειο και μυρίζει χημικά....!!!

RIRI είπε...

Πολύ ωραίο το κασκόλ σου Μαίρη, και συμπτωματικά σήμερα μου χάρισε η φίλη μου Βιβή ενα κασκόλ μπεζ-καφέ με το ιδιο νήμα !!!Πολύ χουχουλιάρικα!!

πουαντερι είπε...

Πηρες βλεπω τα ορη και τα βουνα ε; για ελα και σε μενα που σε θελω λιγο.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Είσαι και άριστη στην σκηνοθεσία!
Το πάντρεμα της φύσης με την δημιουργία σου πολύ πρωτότυπο!

simone είπε...

καλημεραααααα... και απο μενα ενα βραβειοοοοοοοοοοο... σημερα ειναι μερα βραβευσης... σε περιμενει στο σαλονι.. φιλακιαααααααααααα...

Teteel είπε...

Τι ωραία ιδέα η φωτογράφιση στη φύση!
Πολύ όμορφο το κασκόλ σου!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πανέμορφο το κασκόλ!!!! Και τι ωραίο χρώμα!!!

lourdi είπε...

Μαιρη μου καλημερα ! γιορταζεις σημερα? και αν ναι!! σου ευχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ!ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ! για σενα και την οικογενεια σου!!..
Σε φιλω και σε ευχαριστω..για μια ακομα φορα που με τιμας με τ φιλια σου!!!..

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Αν γιορτάζεις, χρόνια πολλά και καλά!!!! Αν όχι, δεν πειράζει, φιλάκια πολλά!!!

Δημιουργία είπε...

Ωραιο χρωμα,μεγεια και καλοφορετο να ειναι.

Μαiρη είπε...

@Roza Από λάθος μου διεγράφη το σχόλιό σου. Πάντως, όπου αναφέρω μεζούρα, εννοώ αυτή του αρτοπαρασκευαστή.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails