Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

ΣΑΚΚΑΚΙ...


Γειά σας!!!
Να 'μαι πάλι εδώ,
μετά από απουσία αρκετών ημερών
λόγω ενός χρόνιου προβλήματος υγείας,
που με ταλαιπωρεί κατά διαστήματα.

Μην νομίζετε όμως
πως όσον καιρό έλειπα,
καθόμουν με σταυρωμένα χέρια.
Έραψα το σακκάκι που βλέπετε.



Το ύφασμα που χρησιμοποίησα
είναι σουά σοβάζ μεταξωτό


το οποίο το έντυσα
με επενδεδυμένη φόδρα,
ιβουάρ χρώματος,
αν και στη φωτογραφία φαίνεται λευκή.


 Να και τα κουμπιά που διάλεξα...

Με τις οδηγίες της Lourdi,
έφτιαξα την κατασκευή με το κερί και τη χαρτοπετσέτα.

Εντάξει, εντάξει,
το ξέρω πως δεν έχει καμία σχέση με της Λούρδης
υπόσχομαι όμως,
 το επόμενο να γίνει καλύτερο.
Βιάστηκα κιόλας
και δεν άφησα το κερί να παγώσει μόνο του,
βλέπετε τα ραγίσματα...
Δεν μου άρεσε και το θέμα της χαρτοπετσέτας,
 σήμερα το απόγευμα όμως θα αγοράσω άλλες
και θα επιχειρήσω να το ξαναφτιάξω.


Και τέλος,
να πω στη Lourdi,
στη Simone
πως με συγκίνησαν βαθύτατα!

Σας εύχομαι να έχετε,
ένα όμορφο απόγευμα!

16 σχόλια:

ria είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Και τα δικά σου κομμάτια είναι πανέμορφα! Είμαι καινούρια στην παρέα σας....και δυσκολεύομαι πολύ να φτιάξω το....σπίτι μου...καθότι άσχετη με την τεχνολογία!

Asteri είπε...

Το σακάκι μου αρέσει πάρα πολύ!!!
Και το κερί είναι πολύ ωραίο :)
Φιλιά
Καλό απόγευμα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το απόλυτα αγαπημένο μου χρώμα και ύφασμα.
Φαντάζομαι πως δεν είναι τόσο εύκολο στη ραφή! Κάνω λάθος;

Οσο για την κατασκευή με το κερί έχω να καταγγείλω τη Λούρδη!
Να έρθει γρήγορα να μαζεύει τα κεριά !!!!

Μαιρούλα μου, να είσαι ΚΑΛΑ!!!!!

lourdi είπε...

Μαιρη μου! χαιρομαι ιδιαιτερως που σε βλεπω...και σε ευχαριστω!!!...
οσο για το Σακακι να πω!..τελειο λιγο θα ειναι τελειο και αυτο οπως ολα τα αλλα μπραβο!!!
επισης να σου πω για το κερι! θελει λιγο παρα πανω υπομονη και θα το φτιαξεις τελειο!!
Σε φιλω και σου ευχομαι καλο βραδυ!

simone είπε...

μαιρουλα το σακακι σου ειναι ομορφοοοοοοο... μπραβο σου δεν το βαζεις κατω... ουστ παλιο αρρωστιες... ξουτττττττττ...
και εγω σε ευχαριστω...
περνα απο το σπιτακι μου.. φιλακια..

Verba είπε...

Очень красивый пиджак! Ткань хорошая и цвет! Желаю хороших выходных!

Maria Z είπε...

Εύχομαι πολλά περαστικά στο θέμα της υγείας σου και να σου πω οτι το σακάκι σου είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!! Οσο για το κερί έκανες μια πολλη αξιόλογη προσπάθεια και είμαι σίγουρη οτι την επόμενη φορά θα έχεις ακόμη πιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα!!!

Σε φιλώ

RIRI είπε...

Εύχομαι περαστικά, και ελπίζω τώρα πιά να αισθάνεσαι καλύτερα!!!Ωραίο χρώμα το σακάκι, και ωραίο σχέδιο. Καλοφόρετο!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Εύχομαι να είναι περαστικό..
το σακάκι το ζηλεύω!!!!
το κερί πάρα πολύ καλό βγήκε! Εγώ φοβάμαι να το κάνω!! Μπράβο Μαίρη και μη χάνεσαι ε;!

Teteel είπε...

Πολύ κομψό το σακκάκι σου και απίθανο το χρώμα.
Εύχομαι να είσαι καλύτερα.
Καλό Σαββατοκύριακο.

lourdi είπε...

Αντεχει..Μαιρη μου αντεχει!!..σε ευχαριστω! και καλυμερα!!

αχτίδα είπε...

Γειάς στα χέρια σου..κάποτε έραβα έτσι απο χόμπυ στις κόρες μου μέχρι και ..τουαλέτες..μετά ..μου πέρασε.Το κέντημα όμως ποτέ..μανιούλα χαλάρωσης για μένα.Καλό ΣΚ φίλη μου.

simone είπε...

μαιρουλα τι κανεις?.. καλο απογευμα και καλο σ/κ να εχουμεε..

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλημέρα, έλα και από τα μέρη μου...

ria είπε...

έχω μπερδευτεί.....θα σου απαντώ απο το δικό μου blog? η από το δικό σου? ....

lourdi είπε...

Μαιρη! καλο απογευμα να εχεις! και μια καλη! πολυ καλη! εβδομαδα!
Τα φιλια μου..απο το χειμωνιατικο Ηρακλειο!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails