Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010

ΓΙΑΚΑΣ...ΚΑΣΚΟΛ...Ή ΜΗΠΩΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑ;...

Γιακάς;
...θα μπορούσαμε να τον πούμε κι έτσι!


Κασκόλ;
...χμ, δε θα έλεγα όχι!



Ή μήπως κουκούλα;
...εδώ μάλλον κάνει τη διαφορά!


Βρήκα το συγκεκριμένο σχέδιο στο ravelry,
είχα αγοράσει και αυτό το νήμα
και το ξεκίνησα.
Κανονικά,
έπρεπε να το πλέξω με κυκλικές βελόνες
αλλά δεν είχα τόσο χοντρές (7,5 Νο χρειαζόμουν)
έτσι το έπλεξα με τις ίσιες
και έκανα μια ραφή στο κέντρο πίσω.


Έκανα και κάποιες μικροαλλαγές,
όπως π.χ. στον αριθμό των πόντων
(έβαλα 94),
αλλά και στον αριθμό των σειρών.
Έπλεξα δηλαδή 64 σειρές,
οπότε έγινε πολύ μεγαλύτερο από αυτό του Raverly.
Αλλά το σημαντικότερο;
Είναι πάρα πολύ εύκολο
και το τελείωσα μέσα σε δυο απογεύματα!


Καλή σας νύχτα!!!

31 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μια και ετοιμάζουμε χειροποίητα δωράκια για τους αγαπημένους μου θα το δώσω στην Νότα που πλέκει γρήγορα!
Να είσαι καλά Μαιρούλα μου!!!!

πουαντερι είπε...

Kαλημερα!
Πολυ καλος ο γιακας σου,κασκολ,κουκουλα.
Το νημα αυτο του δινει αλλη οψη.

Μαiρη είπε...

@Αντιγόνη Αχ, αυτή η Νοτούλα, θησαυρός είναι!!!Πάντως είναι πανεύκολο, να το φτιάξετε!!!

@Πουαντερί Μαράκι, το αγόρασα από το υπόγειο με τις προσφορές, 2,50 ευρώ νομίζω.

Asteri είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφο!!!!!
Ααααχχχ ζήλεψα χεχεχε θα φτιάξω κι εγώ :)
Πολλά φιλιά
Καλή εβδομάδα

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα Μαίρη,
αν σου πω πως πλέκω το ίδιο με σχεδόν ίδιο νήμα????!! Αυτό που είχα πάρει για το σάλι αλλά δεν το έκανα?
Τηλεπάθεια έχουμε!!! πολύ όμορφο! καλοφόρετο φιλιά καλή εβδομάδα!!

Μαiρη είπε...

@αστέρι Αμέσως να το ξεκινήσεις!!!!

@Μπλεγμένο κουβάρι Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!!!!

ria είπε...

Καλή μου φίλη έχεις απίθανη έμπνευση!! Πολύ όμορφο!! Μπράβο Μαίρη μου!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

πολύ ωραίο,για πολλές χρήσεις.στην κατάλληλη στιγμή το κάνεις και κουκούλα.φιλιά Μαίρη μου.

Μαiρη είπε...

@Ρία Πολύ σ΄ευχαριστώ!!!

@fortounata Είναι παντός καιρού!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΩΤΗΣΗ’ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΠΛΕΚΕΤΑΙ;

lourdi είπε...

ΜΑΙΡΗ!οτι και να ειναι...ειναι υπεροχο!!!και πολυ πρακτικο!ενα παρομοιο φοραω εδω που ειμαι..που εχει κρυοοοοοοο....και χιονια και ειναι πολυ ζεστο!
Τα φιλια μου Α!μπορει να ειμαι μακρια αλλα σε βλεπω!
Καλη εβδομαδα να εχεις!

simone είπε...

μαιρουλααααααα μου.. το νημα ειναι πολυ χουχουλιαρικο μου αρεσει... και στις τρεις εκδοχες...

να σαι παντα καλαααααααα.. φιλακιαααααααααα.. και αγκαλιτσεςςςςςςςςς..

Μαiρη είπε...

@Ανώνυμος Με τις βελόνες.

@Lourdi Κοίτα να περνάς καλά εκεί που είσαι και να μας έρθεις φρέσκια-φρέσκια και ανανεωμένη!!!!

@Simone Μουάτςςςςςς!!!!!!!!!!!

Verba είπε...

О, как здорово! Очень красиво получилось. И правда может быть и шарф и воротник и капюшон. Мне нравится! Спокойной ночи!

Teteel είπε...

Δύο σε ένα!
Το φοράς όπως θέλεις!
Ωραία χρώματα!

Marina είπε...

Τι ωραίο νήμα!!! Και πως αναδείχτηκε με την κατασκευή σου!!!

anthivolon είπε...

Moυ αρέσει πάρα πολύ!!! Νομίζω ότι είναι καιρός να ξαναπιάσω τις βελόνες.....καιρός να θυμηθώ το πλέξιμο!!

Μαiρη είπε...

@Verba Είσαι πάντα τόσο ευγενική...Σ' ευχαριστώ!!!

@Teteel Ναι, θα αλλάζω look ανάλογα με τη διάθεση!!!!

Μαiρη είπε...

@Μαρίνα Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη! Πραγματικά, μου αρέσει πολύ! Μου θυμίζει χιονισμένα κλαδιά δέντρων!

@Anthivolon Εμπρός γιατί μας πήρανε φαλάγγι οι γυναίκες άλλων χωρών!!!

Maria Z είπε...

Εχεις διαλέξει υπέροχο χρώμα και εχεις κάνει εκπληκτική παρουσίαση!!! Είναι εξαιρετικό!!!

Φιλια

Μαiρη είπε...

@Βασιλική Δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίζεται το σχόλιό σου πάντως στο ξαναλέω, ενθουσιάστικα με το blog σου!!!Καλή σου μέρα!!!

@Μαρία Ζ. Σ' ευχαριστώ για το όμορφο σου σχόλιο και χαίρομαι που το βρίσκεις ωραίο!Να έχεις μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι!!!

NANTIA είπε...

Είναι απλά υπέροχο!!! Αυτό το στυλ μου αρέσει πάρα πολύ Μαίρη μου!
Γεια στα καταπληκτικά χεράκια σου!

Teresa είπε...

Maipn, querida amiga
vim te dar um bj e desejar um FELIZ NATAL,
com paz, união e muito amor.
c/carinho
Teresa

simone είπε...

περασα να δω τι κανεις....

καλο απογευμα μαιρουλα..

Magia da Inês είπε...

♥♫ Querida amiga,

"Que o Natal não seja apenas uma data... mas um estado de espírito a orientar nossa vida... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivência."

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Bj♥s

αχτίδα είπε...

Φανταστική ιδέα, κασκόλ και κουκούλα μαζί! Χρυσοχέραααααααααα!

Ρεβεκκα είπε...

Mairi μου αγαπημενη περασε απο το σπιτακι μου που εχω αφησει κατι για σενα.Φιλια κ καλα Χριστουγεννα.

evelina είπε...

Η Γέννησή Του ας σημάνει την αρχή για μια καλύτερη ζωή γεμάτη αλήθεια και φως.
Καλές Γιορτές.

Cranberry είπε...

Kαλά και ευλογημένα Χριστούγεννα!

Ginger είπε...

Μαιρούλα πολύ ωραίο νήμα διάλεξες. Μου μοιάζει σαν χιονισμένο. Γειά στα χεράκια σου.

Konstantina είπε...

Πολύ μ'αρεσε!! Βάζω πόντους στις βελόνες και το ξεκινώ αμέσως!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails