Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

ΕΡΓΑΣΙΟΜΑΝΗΣ...

Μπορεί να διανύουμε
μέρες γιορτινές,
όμως δίχως κλωστές, βελόνες και υφάσματα στα χέρια μου,
δεν μπορώ να μείνω!
Ανέκαθεν,
 δεν υπάρχει περίπτωση
να μην ασχολούμαι με κάτι...
είναι δυνατόν αυτό να αλλάξει  τώρα;
Μη σας πω και την παροιμία:
Ό,τι μικρομάθεις δε γερονταφήνεις!
Άρα;

Άρα τελείωσα το δεύτερο ζευγάρι κάλτσες!
Τις είχα ξεκινήσει πριν τα Χριστούγεννα
και σήμερα τις τελείωσα.


Όπως καταλάβατε,
το πλέξιμο της κάλτσας,
είναι η καινούρια τρέλλα μου.
Έχω σκοπό, όχι μόνο πτυχίο να πάρω,
αλλά να κάνω και μεταπτυχιακό! 
  





Καλό σας απόγευμα!

29 σχόλια:

Asteri είπε...

Χρυσοχέρα!!!!

Πανέμορφες!!!

Μαiρη είπε...

@Αστεράκι Έφτιαξα τους κουραμπιέδες σου και έγιναν καταπληκτικοί!!!!!!!!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αντε και στο μεταπτυχιακό!
Καλό απόγευμα!

eleni_tzeni είπε...

ΑΧΟΥ ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ !!!! ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΕΣ .ΤΖΕΝΗ

Ανώνυμος είπε...

Μαιρη μου, ειναι καταπληκτικες και το κεντημα τους... υπεροχο, γεια στα χερια σου!!!!!!!!Μαρια!!!

Μαiρη είπε...

@Αντιγονάκι Αμ, τι νόμιζες, μόνο στο πτυχίο θα μείνω;

@Eleni-tzeni Σ'ευχαριστώ πολύ-πολύ!
Καλό σου απόγευμα!

@Μαρία Χαίρομαι που τις βρίσκεις όμορφες! Εσύ, πλέκεις, κεντάς...;;;;

simone είπε...

τις κεντησες κιολας... εισαι χρυσοχεραααααααααααααααααααααα....

μου αρεσουν πολυ αυτες οι λευκες καλτσουλες....

φιλακιαααααααααα...

ναι γυρισα η σοκακιαρα..... χαχαχαχαχαχαχαχαχ..

Μαiρη είπε...

@Simone Λίγο έλειψε να βγούμε στις ρούγες να σε ψάχνουμε!!!

ria είπε...

Μαίρη μου ...έγιναν τόσο όμορφες!!!!
Το κέντημα τις έκανε πιο παιχνιδιάοικες!!
...Θα μας δώσεις οδηγίες κάποια στιγμή έτσι?

Magia da Inês είπε...

♫°° Amiga,

°º♫ Para você em 2011:

° • ♫ "Os sonhos realizados...
°º ♫°° ♫♫ O amor esperado...
° ·. •*• ♫ A esperança renovada..."

Bj♥s
Brasil °º♫
°º
° ·.

Verba είπε...

Очень хорошие носочки! И узор красивый! И ножкам тепло будет! Я вязать всегда приятно, если это приносит удовольствие!

Ανώνυμος είπε...

Ναι,Μαιρη μου,και τα δυο τα κανω,απο μικρο παιδι λατρευα το εργοχειρο [ειτε ειναι κεντημα η βελονακι] μεχρι σημερα.Οπως περιγραφεις την αναρτηση σου,το ιδιο ακριβως ισχυει και για μενα...το εργοχειρο, με ξεκουραζει και με ηρεμει...
Μαλιστα, τωρα τελευταια ασχολουμαι και με τις βελονες, ηταν το μονο που δεν γνωριζα περα απο τον βολικο και αναποδο ποντο,που ειχα μαθει μικρη, και η αιτια ειναι η γνωστη σε ολους μας, η αγαπημενη μας πουαντερι,που ξεκινησα να πλεκω και ταυτοχρονα να μαθαινω.Μαρια!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ωραίες που είναι!!! Έτοιμη για το μεταπτυχιακό βλέπω Μαίρη μου, φιλιά!!

RIRI είπε...

Αυτές ειναι ακόμα πιό ωραίες απο τις προηγούμενες Μαίρη μου!!!Μπράβο σου, ειναι τέλειες!!!

Μαiρη είπε...

@Ρία Μετά χαράς! Θα το προετοιμάσω και μετά τις γιορτές θα σας τις δείξω βήμα-βήμα. Καλό σου βράδυ!

@Magia da Ines Thank you so much my dear friend for your warm wishes!!!

@Verba Σ'ευχαριστώ! Με ξεμυάλισες με την καρτούλα σου!

@Μαρία Αφού ασχολείσαι με το άθλημα, τότε πρέπει να σε βάλουμε κι εσένα στο κλαμπ των bloggers! Χαίρομαι τόσο πολύ!

@Μπλεγμένο κουβάρι Μπα...χρωστάω μαθήματα ακόμα...δεν μπορώ να περάσω το μάθημα "φτέρνες"!!!

@Riri Περιμένω και τις δικές σου!!!

πουαντερι είπε...

Πτυχιο.....χα!χα! εσυ επαθες οτι εγω με τα σάλια ε;
Μια τρέλα εχω παθει και εγω.
Με γεια και οι δευτερες, με αλλη φτερνα εδω βλεπω, την οποια μου την ειχε δειξει καποτε μια κυρια και τωρα δεν θυμάμαι να την ξανα πλεξω.

Μαiρη είπε...

@Πουαντερί Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει! Αλλά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο υπέροχη είναι η αίσθηση της χειροποίητης κάλτσας στα πόδια! Και όσο για τη φτέρνα, απ' ότι έχω παρατηρήσει, υπάρχουν τριών ειδών, όμως μέχρι στιγμής, ξέρω τις δύο. Καλή σου μέρα!

Μarion, είπε...

Είναι καταπληκτικές! Φοβερές.
Το κεντημα υπέροχο. Μου αρέσουν πάρα πολύ.

Μπράβο σου γεια στα χέρια σου.
Οτι κάνεις είναι ένα κι ένα.

Φιλιά

Μαiρη είπε...

@Marion Είσαι τόσο ευγενική!!!Πάντως με έχεις βάλει σε πειρασμό με την κολοκυθόσουπα!

magda είπε...

Τι όμορφες καλτσούλες είναι αυτές!Συγχαρητήρια !
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Μπορείς να μου μάθεις να κάνω;
Καλή χρονιά γεμάτη δημιουργία ! :)

Cátia Amélia είπε...

Agradeço do fundo do meu coração a você que considero como amiga de verdade;não me importo com a distância, o importante é que temos consideração uma com a outra e dividimos o amor por artesanato!
Um ANO NOVO de muitas realizações pra você amiga e que em 2011 estejamos aqui sempre juntas!
Beijinhos no coração!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΚΑΛΤΣΕΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΛΑΚΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ

simone είπε...

χαχαχαχαχαχαχα.. με πακετο θα με βρισκατε πιο ευκολα... χαχαχαχαχα..


μαιρουλα ευχομαι να σαι καλαααααααα..

καλο βραδυυυυυυυυυυυυ...

Teteel είπε...

Τι όμορφες!
Τα λουλουδάκια πάνω στο άσπρο νήμα δείχνουν τέλεια!
Μπράβο σου!

Drmakspy είπε...

Πέρασα να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά γεμάτη από τις πανέμορφες δημιουργίες σου που σου δίνουν τόση μα τόση χαρά, αλλά και διακρίσεις!!! Ε λοιπόν να είναι ακόμα πιο δημιουργική η χρονιά που έρχεται για σένα!

lourdi είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!ΜΕ ΧΑΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ! ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!ΝΑ ΠΑΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΚΟΖΑΝΗΣ!!

simone είπε...

καλησπερα μαιρουλαααααααααααα...

φιλακιααααααααααα..

Cranberry είπε...

Με του Χριστού τη γέννηση
και την αρχή του χρόνου
εύχομαι υγεία και χαρά
και τέλος κάθε πόνου!!

★ Kαλή και ευλογημένη Χρονιά ★

Konstantina είπε...

Πολύ όμορφες οι λεπτομέρειες οι κεντημένες

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails