Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011

ΠΩΣ ΠΛΕΚΟΥΜΕ ΚΑΛΤΣΕΣ! ΜΑΘΗΜΑ ΤΡΙΤΟ

Xαίρετε!!!

Τρίτο μάθημα σήμερα
-το προτελευταίο-
και θα δούμε
πως πλέκεται η περιοχή του αστραγάλου.

Ήδη,
έχουμε ολοκληρώσει
την πίσω και την κάτω πλευρά της φτέρνας, 


που την βλέπουμε και στην επάνω φωτογραφία,
και που όπως είπαμε,
πρέπει σε αυτή τη βελόνα να έχουμε 10 πόντους.
(Εδώ βλέπετε 9,
αλλά μην το λάβετε υπόψην σας,
το σχέδιό μου αυτό απαιτούσε.)

Για να φτιαχτεί η περιοχή του αστραγάλου,
πρέπει να σηκώσουμε νέους πόντους,
από την ούγια
και στις δυο πλευρές
της πίσω φτέρνας.  


Αυτή εδώ είναι η ούγια...

Με τη βελόνα που είναι περασμένοι
οι 10 πόντοι,
αρχίζουμε να σηκώνουμε τους νέους.
Ας δούμε πως...

Περνάω μια βελόνα
(από αυτές που είχαμε προσωρινά βάλει στην άκρη),
κάτω από 2 κλωστές της ούγιας
κα εκεί πλέκω 1 πόντο καλή.
Κάνω το ίδιο για 14 φορές,


και φθάνω σχεδόν στη γωνία.


Στη γωνία ακριβώς,
(προσέξτε την επάνω φωτογραφία)
σηκώνω την κλωστή
κα πλέκω έναν πόντο καλή στριφτά.
Συνεχίζω με τους πόντους της 2ης και 3ης βελόνας
που τους είχα σε αναμονή,
και ξεκινώ πάλι να σηκώνω πόντους
για την άλλη πλευρά της κάλτσας.
Τώρα όμως,
πρώτα πλέκω τον 1ο γωνιακό πόντο καλή στριφτά
και κατόπιν σηκώνω τους υπόλοιπους 14 πόντους.
Σε αυτή τη βελόνα,
(την 4η δηλ.)
προσθέτω πλέκοντάς τους ταυτόχρονα,
5 πόντους από την 1η βελόνα.

Έτσι τώρα έχω:
20 ποντους στην 1η βελόνα
15 πόντους στη 2η
15 πόντους στην 3η
20 πόντους στην 4η 


Θα βλέπετε δηλ. αυτό...
Πλέκουμε έναν γύρο ακόμα...
και στον επόμενο ξεκινάμε τα κλεισίματα.

Πλέκουμε 2 πόντους μαζί καλή
πριν τον τελευταίο πόντο της 1ης βελόνας
ενώ τον τελευταίο,
 τον πλέκουμε πάντα καλή.
Συνεχίζουμε με τους πόντους της 2ης και 3ης βελόνας.
Όταν φτάσουμε στην 4η βελόνα,
πλέκουμε τον 1ο πόντο καλή και μετά κάνουμε ένα απλό κλείσιμο.
Κατόπιν πλέκουμε τους υπόλοιπους πόντους
της 4ης βελόνας.

Επαναλαμβάνουμε,
πλέκοντας αυτούς τους δυο γύρους,
(δηλ. ένας γύρος με κλεισίματα,
ένας γύρος χωρίς κλεισίματα) 
έως ότου,
στην 1η και στην 4η βελόνα
μας απομείνουν από 15 πόντοι.
Αφού ολοκληρώσουμε και αυτό το κομμάτι,
συνεχίζουμε να πλέκουμε
όπως για τη γάμπα.
Για να φτάσουμε ως τα δάχτυλα,
χρειαζόμαστε περίπου 70 γύρους
ή τόσους,
ώστε να καλύπτεται,
 το μισό από το μικρό μας δαχτυλάκι.


Αφού πλέον φτάσουμε εδώ,
είμαστε έτοιμες να πλέξουμε την περιοχή των δαχτύλων 
την οποία θα δούμε στην επόμενη ανάρτηση.

Επειδή όμως ξέρω
πως σας κούρασα
δείχνοντάς σας κάλτσες συνεχώς,


κοιτάξτε με τι ασχολούμαι τώρα.
Είναι ένα κοφτό τραπεζοκαρέ
σε γαλλικό λινό.
Ήδη έχω τελειώσει τη μια γωνία
και βρίσκομαι στη δεύτερη.

Κοιτάξτε όμως και βραβεία!! 
  







Μου τα έστειλε
η φίλη μου η Verba
aπό την Ουκρανία
και πολύ την ευχαριστώ!

Με τη σειρά μου λοιπόν κι εγώ,
καλώ τις: 
  Lourdi,
να τις βραβεύσω!

Αλλά έχω κι άλλο βραβείο!

 

 Μου το απένειμαν οι:
Ρία που πολύ τις ευχαριστώ!
Κι εγώ τώρα το χαρίζω στη Verba!!!

Σας στέλνω τις ευχές μου
για ένα όμορφο Κυριακάτικο απόγευμα!

16 σχόλια:

ria είπε...

ΠΩ ΠΩ ....ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!! ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!!!!!
Σε ευχαριστώ με την σειρά μου για το βραβείο που μου κάνεις την τιμή να μου χαρίσεις!!!!
Τι βλέπω !!!
Η μηχανή σου και τα χεράκια σου κάνουν θαύματα!!!!
Το καρέ είναι καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!

KATERINA είπε...

δεν ξεκουραζεσαι ποτε

lourdi lourdaki είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ...ΘΕΡΜΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ.
ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ΒΕΒΑΙΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΟΧΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!..
ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΦΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!!ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!
ΦΙΛΙΑ!

magga είπε...

saludos....nunca he tejido calcetines, me parece difícil y no me atrevo.....ese lienzo francés se ve divino y todos los premios bien merecidos

Ρεβεκκα είπε...

Μαιρουλα μου σε ευχαριστουμε για τις τοσο αναλυτικες οδηγιες σου.Συγχαρητηρια και για τα βραβεια τα αξιζεις.Φιλια και καλη εβδομαδα περασα να σου πω.

simone είπε...

μαιρουλα μουυυυυυυυυυυυυυυυυ... μπραβο για τα βραβεια σου... τα αξιζεις..

αυριο θα βγαλω φωτο το μικρο πλεκτο μου..χαχαχαχαχαχαχαχα.. εχει πολυ γελιο... θα δεις.. χαχαχαχαχαχαχα...

ποιο βραβειο να παρω????????.. χαχαχαχαχαχαχα... σε ευχαριστωωωωωωωωωω μεσα απο την καρδια μουυυυυυυυυυυυ..

να σε ρωτησω... εχεις κανει αναρτηση για οταν θελουμε να κλεισουμε το πλεκτο.. μιας και το εχω τελειωσει?... χαχαχαχαχαχα..

μη φανταστεις ενα μονοτονο ειναι .. εχει και μια τρυπα στην μεση..χαχαχαχαχα..μονο εγω μπορω να τα κανω αυτα..

και ετσι ειπα να το κλεισω.. να το εχω ενθυμιο..

φιλακιααααααααααααααααα.. πολλες αγκαλιτσεςςςςςςςςςςςς...

καλη εβδομαδαααααααααααααααα να εχουμε..

Vassiliki είπε...

Αξίζεις όλα τα βραβεία, ένα προς ένα! Συγχαρητήρια για το καταπληκτικό μάθημα και τις καλές φωτογραφίες! Σ' ευχαριστώ που με σκέφτηκες!

LiViLaVi είπε...

Με τις κάλτσες δεν με βλέπω να τα πηγαίνω και πολύ καλά... το καρέ σου είναι Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο !!!!! Καλή συνέχεια!!!! Καλή εβδομάδα και φιλάκια... και μπράβο και για τα βραβεία!!!

LiViLaVi είπε...

Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο το καρέ σου!!!!! Μπράβο μπράβο μπράβο!!!! Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια...

Asteri είπε...

Τέλεις και αυτές σου οι οδηγίες

Για πέρνα από το blog μου ...

simone είπε...

μαιρουλα το εβαλα στο μπλογκ το πλεκτο..χαχαχαχαχαχα..

καλη εβδομαδαααααααααα... ευχομαι να εισαι καλαααααααααααααααα..

φιλακιαααααααααααααααααααα.. και αγκαλιτσεςςςςςςςςςςςςςς..

Δημιουργία είπε...

Ηρθα για να δω τη συνεχεια της καλτσας κι επεσα πανω σε βραβεια.Να εισαι καλα να δημιουργεις ωραια πραγματα.

Marina είπε...

Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!! Στο μπλοκ μου θα βρεις ακόμα ένα για εσένα!!!
Ασχολείσαι και με το ασπροκέντημα;;; Καλά τρελάθηκα με το κεντημα!!! Μου αρέσει και εμένα πολύ και κεντάω στο χέρι, αλλά ξέρω πόσο δύσκολο είναι και το κέντημα στην ποδοκίνητη μηχανή...Μπράβο Μαίρη!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ..ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!...ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΣΙΜΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΑ...
ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΣΑΝ Τ ΚΑΛΑΜΙΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠΟ ΤΡΕΜΟΥΝ ΧΙΧΙΧΙ ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ....ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΠΟΛΥ....
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

Ανώνυμος είπε...

Μαιρη μου,συγχαρητηρια για τα βραβεια!!!!!!!!Εμεινα αφωνη,που μας εδειξε αλλο ενα σου ταλεντο,το κεντημα στην ποδοκινητη μηχανη,μια απο τις αγαπημενες μου ασχολιες...το κεντημα ειναι αριστουργημα!!!!!!!Μπραβο σου!!!!!!!!Μαρια!!!

magda είπε...

Άλλα τόσα βραβεία σου αξίζουν !!!
Σ ευχαριστώ πολύ που μας έμαθες να πλέκουμε κάλτσες.
Θα το προσπαθήσω σίγουρα..
Και το κέντημα σου είναι εκπληκτικό !!
Φιλιά
Μάγδα

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails