Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

ΠΩΣ ΠΛΕΚΟΥΜΕ ΚΑΛΤΣΕΣ! ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τελευταία ανάρτηση η σημερινή,
όσον αφορά το πλέξιμο της κάλτσας!
Ελπίζω να σας βοήθησα έστω και λίγο,
 γνωρίζοντας βέβαια
πως αυτά τα μαθήματα
είναι καλό να γίνονται δια ζώσης.
Ωστόσο, 
προσπάθησα οι οδηγίες μου να είναι 
όσο το δυνατόν πιο επεξηγηματικές και ξεκάθαρες.

Τώρα, 
το τελευταίο βήμα -αλλά και το πιο εύκολο-
είναι να πλέξουμε την περιοχή των δακτύλων.
  




Σημειώστε τα εξής: Στην 1η και 3η καλτσοβελόνα,
πλέκουμε μαζί καλή τους 2 πόντους πριν τον τελευταίο πόντο τον οποίο τον πλέκουμε καλή.
Στη 2η και 4η καλτσοβελόνα, πλέκουμε τον 1ο πόντο καλή και μετά κάνουμε ένα απλό κλείσιμο.

Τα κλεισίματα γίνονται στον 1ο γύρο, στον 5ο, στον 8ο, στο 10ο, 
στο 12ο, στο 14 
και μετά σε κάθε γύρο
έως ότου μας μείνουν 8 πόντοι.
Αυτούς τους κλείνουμε με βελονιά πόντου.

Και εδώ
-επιτέλους-
έχουμε έτοιμη την κάλτσα μας!
Τις ίδιες οδηγίες
ακολουθούμε και για την άλλη.



Καλό σας απόγευμα!

25 σχόλια:

...irida... είπε...

Ευχαριστούμε...πολύ πολύ πολύ!!για τις οδηγίες...
είσαι ..υπέροχη...
αλλά και
οικάλτσες...
φανταστικές ..μπράβο...
θα το το τολμήσω..απο την επόμενη εβδομάδα..χιχι εύχομαι..να γίνουν ..κάλσες..
γιατι αλλιώς..ποιός ..ακούει..το δούλεμα των κοριτσιών μου..χιχι..
καλή επιτυχία..σε ότι και να κάνεις!!!

Μαiρη είπε...

@Irida Eιμαι σίγουρη πως αν το προσπαθήσεις, θα τα καταφέρεις! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

ria είπε...

Μαίρη μου σε ευχαριστούμε!!
...μου φαίνεται πολύ δύσκολο να το φτιάξω!!!!!!!
κάποια στιγμή θα το προσπαθήσω...και θα ανατρέξω στις οδηγίες σου!!
καλό μεσημέρι!!

Μαiρη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Πολύτιμες πληροφορίες και τώρα με την κρίση αναγκαίες! Ότι μπορεί κανείς να κάνει μόνος του με λιγότερο κόστος είναι καλό. Στο τέλος του Μήνα βλέπει τη διαφορά στην τσέπη του!
Οι πλεκτές κάλτσες είναι μια διαδικασία που γινόταν στην οικογένεια το Φθινόπωρο, για να τις έχουν όλα τα μέλη έτοιμες με τα πρώτα κρύα!
Σε λίγο κατεβαίνω στην αποθήκη να αποτολμήσω την πρώτη ... παραγωγή σπιτικού παραδοσιακού σαπουνιού! Έχω όλα τα απαραίτητα, διάβασα συνταγές στο internet και ο θεός βοηθός! Θα σας ενημερώσω σχετικά!

Μαiρη είπε...

Η παρασκευή σαπουνιού είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ! Ωστόσο, απ' ότι έχω διαβάσει είναι λίγο δύσκολο και δεν το αποτολμώ...αλλά, ειλικρινά θα περιμένω με αγωνία το αποτέλεσμα!!! Καλή επιτυχία!!!!!

magda είπε...

Δίνεις τόσο σαφείς οδηγίες που θα τις πετύχω τις κάλτσες !
Σ ευχαριστώ

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Λοιπόν,αγαπητή μου κυρία "καλτσού",μόλις γύρισα από το ... εργαστήριο σαπουνοποιίας.Το έριξα και στα καλούπια και περιμένουμε την ωρίμανση! Θα ακολουθήσει ειδική ανάρτηση με φωτορεπορτάζ! Εκείνο που μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή, είναι ότι, μετά από πολλά χρόνια πλημμύρισαν τα ρουθούνια μου από το άρωμα γνήσιου σαπουνιού!
Όσο για τις κάλτσες σου, η γυναίκα μου(ήξερε αλλά τα είχε παρατημένα) άρχισε να πλέκει στην εγγονή μας!

Μαiρη είπε...

@Magda Χαίρομαι που σε βοήθησα!

@Σαλωνίτης Περιμένω με αγωνία τις φωτογραφίες! Αν ως λαός είχαμε εκτιμήσει τις Τέχνες αλλά και τις τεχνικές των προγόνων μας, απόσταγμα εμπειριών, δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτήν την κατάντια...Θα ήμασταν ένας λαός παραγωγικός και όχι μόνον καταναλωτικός...δυστυχώς ξεχάσαμε τη σημασία της οικιακής οικονομίας!

Ανώνυμος είπε...

Μαιρη μου,εγιναν υπεροχες,γεια στα χερια σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μαρια!!!

Μαiρη είπε...

@Μαρία μου, σ' ευχαριστώ!

RIRI είπε...

Μαίρη, λέω να κάνεις ενα διαγωνισμό τώρα, να δώ τι καταλάβανε απο το πλέξιμο!!!!διότι αισθάνομαι τόσο ""ανάπηρη""που δεν τα κατάφερα εγώ, ωστε σκέφτομαι να σου προτείνω να κάνεις ενα giveaway με τις καλτσούλες, μήπως και σταθώ τυχερή και τις κερδίσω!!!χαχαχχα!!!
Φιλάκια!!!

Μαiρη είπε...

@Ριρή Πραγματικά, δεν είνα τόσο δύσκολο όσο νομίζετε...απλώς πελαγώνετε μόνο και μόνο βλέποντας τις βελόνες!

Μαiρη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
NANTIA είπε...

Μαιρούλα μου καλημέρα! Όταν βρω χρόνο πραγματικά θα ήθελα να τις δοκιμάσω! Είσαι μια πολύ καλή δασκάλα!!!
Τα φιλιά μου!

LiViLaVi είπε...

H καλύτερη δασκάλα... απλά εγώ μάλλον είμαι κακή μαθήτρια!!!! Φιλάκια πολλά καλημέρα!!!

Δημιουργία είπε...

θα την κανω την προσπαθεια, να δω τι θα καταφερω.

lourdi lourdaki είπε...

MΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΕΡΝΩ..ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ..ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΦΟΒΕΡΗ!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

Black Bill είπε...

Πάντα θαύμαζα τις πολυάσχολες γυναίκες, που καταφερναν να συνδυάζουν πολλα μαζί και πάνω απ'ολα να συντηρουν/κρατουν και το νοικοκυριο τους.
Καλημερα κυρια Μαιρη

Ρεβεκκα είπε...

Μαιρουλα μου καλα ειμαι,ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον,απλα δεν ειχα πολυ διαθεση,εχω κατι για σενα στο μλογκ μου κ συντομα θα σου στειλω μεηλ.φιλια πολλα

Μαiρη είπε...

@lourdi Το βραδάκι θα έρθω για επίσκεψη!

@Black Bill Τώρα...τι να πω...μόνον ότι κοκκίνησα!

@Ρεβέκκα Χαίρομαι που είσαι καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

egw tha ithela na sas pwthsw gia ena paidiko skoufaki pou thelw na ftiaksw.to malli pou exw einai gia velones noumero 4 ,oxi stroggules,den exw.posous pontous tha prepei na valw kai ti upsos prepei na exei o skoufos??to paidaki einai agoraki 2,5 xronwn..ioanna

Μαiρη είπε...

@ Ιωάννα μου, σου υπόσχομαι πως μόλις αισθανθώ καλύτερα, αυτή τη στιγμή έχω πυρετό, θα σου πω τον τρόπο να βρεις τον αριθμό πόντων που χρειάζεσαι, όχι μόνο για το σκουφάκι αλλά και για οτιδήποτε άλλο.
Τις ευχές μου σου στέλνω για Καλά Χριστούγεννα!!!

Ανώνυμος είπε...

geia sas!! mipws tha mporousate na mou peite pws tha vriskw ton arithmo twn pontwn gia otidhpote thelw na kanw?? euxaristw
iwanna

Μαiρη είπε...

@ Ιωάννα, πήγαινε στην αρχική σελίδα, εκεί θα βρεις τις οδηγίες! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails