Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011

ΔΥΟ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΕΝΤΗΜΑ...

Kαλησπέρα σας!

Μετά από πολυήμερη απουσία
λόγω γρίπης,
επανέρχομαι δριμύτερη
με νέες δημιουργίες!

Δυο φορέματα για την Κατερίνα,
ένα με πλεκτό ζαχαρί ύφασμα...


...κι άλλο ένα,
που εδώ χρησιμοποιήσαμε 
  κόκκινο ζέρσευ.


Τελείωσα και τη δεύτερη γωνία από το τραπεζοκαρέ
κι έτσι,
όπως καταλαβαίνετε,
τώρα μετράω αντίστροφα!


Τώρα πηγαίνω να δω
τί έχει φτιάξει το Μπλεγμένο κουβάρι,
διότι τόσες μέρες που μας έχει σε αγωνία,
με έφαγε η περιέργεια!

Καλή σας νύχτα!!!

29 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!! ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι όμορφα! Πότε θα φτιάχνω κι εγώ τετοια ωραία???
Γι΄αυτό χάθηκες? Περαστικά!
Τιμή μου που με αναφέρεις, ευχαριστώ Μαίρη.

magda είπε...

Πωπωωωωω, τι θαύματα κάνουν τα χεράκια σου !!! Συγχαρητήρια !!!
Φιλιά
Μάγδα

anthivolon είπε...

Κατ΄αρχήν περαστικά σου!!!
Μ΄έχεις εντυπωσιάσει πάρα πολύ σήμερα, ειδικά με το τραπεζοκαρέ σου....είναι ένα αριστούργημα, τέλειο, υπέροχο!!

Δημιουργία είπε...

Μεγεια και καλοφορετα της Κατερινας.Πολυ ομορφα και τα δυο.Για το κεντημα δεν το συζητω, καταπληκτικο.

Teteel είπε...

Τι όμορφα τα φορέματα!
Το κόκκινο μου αρέσει πάρα πολύ.
Και το κέντημα σου, είναι υπέροχο!
Δεν ξέρω καθολου κοφτό, μου φαίνεται πανδύσκολο, μπράβο σου, Μαίρη!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καταπληκτικά τα φορέματα,αλλά και το κοφτό υπέροχο.μπράβο σου,καληνύχτα.

Marina είπε...

Αρρωστη...άρρωστη αλλά η δουλειά πήγε σύννεφο απ'ότι βλέπω!!! Περαστικά και αγύριστα!!!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικα σας,Μαιρη μου,τα φορεματα και τα δυο ειναι υπεροχα,οσο για το κεντημα δεν το συζητω...αριστουργημα!!!!!!!!!!!!!!!!
Μαρια!!!

πουαντερι είπε...

Ρε Μαιρη; αν δεν ειχες γριπη τι θα εκανες; τι τελεια που ειναι ολα αυτα, πολυ σε ζηλευω.
Απο ολα με κερδισε το ζαχαρι φορεμα, ειναι το πατρον που λατρευω και μου ταιριαζει απολυτα λογω κοιλιακων χα!χα!
Το πατρον που το βρηκες; υπεροχο εχω και καιρο να παρω το burda.
Με γεια σας ολα, καλοφορετα!!!!
Σε περιμενω για το ΠΟΜ και περαστικουλια σας οικογενειακως.

alla logia είπε...

Κατ'αρχήν περαστικά!
Τα "έργα" σου, ωραιότατα. Ειδικά, το κέντημα σου, χρυσοχέρα μου, ένα πραγματικό αριστούργημα!

Καλημέρα!

Manka είπε...

Beautiful works !

I like the embroidery, too. Is it a table clothes ? Fabulous! Did you make it, too ?

Have a nice weekend!

Manka

LiViLaVi είπε...

Μαίρη!!! Τι θαύματα κάνεις μου λες??? Τέλεια φορέματα!!!! Και το καρέ σου... μοναδικό!!!! Χίλια μπράβο!!! Απορώ πως κόλλησες στο δικό μου κολιέ όταν δημιουργείς τέτοιες ομορφιές!!!
Περαστικά και φιλάκιαααααααααα!!!!

Asteri είπε...

Καλά εεεεε τα φουστάνια τα λατρεύω!!!!! πανέμορφα κα ιτα 2 ειδικά το κόκκινο.
Φιλάκια

NANTIA είπε...

Που να μην ήσουν κιόλας άρρωστη Μαιρούλα μου! Υπέροχα τα φουστανάκια, μοναδικό το τραποζοκαρέ...δε μπορώ να φανταστώ καν πως γίνεται!!!
Να'σαι καλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

irida είπε...

περαστικούλια!!!!!πολύ ωραία όλα...
μπρ'αβο!!!!!καλό Σ/Κ.......

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΖΑΧΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.....

lourdi lourdaki είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΖΑΧΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!
ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΡΕ ΕΙΝΑΙ..ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟ!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!
ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΙΠΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

RIRI είπε...

Μαίρη, τα φορέματα ειναι εκπληκτικά!!!!το πρώτο, λόγω χρώματος,μου αρέσει περισσότερο, οσο για το τραπεζοκαρέ...γειά στα χέρια σου χρυσοχέρα μου!!!!
Κλό Σ/Κ!!!!

Ρεβεκκα είπε...

Μαιρη μου τι χερια θαυματουργα εχεις?τα φορεματα ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...και τα χρωματα μου αρεσουν πολυ...εισαι χρυσοχερα καλε εσυ.ελπιζω να εισαι καλυτερα...το βραβειακι σου περασες να το παρεις καλη μου?φιλακια πολλα πολλα και καλο ΣΚ να εχεις...

Maria Z είπε...

Πανέμορφαααααααααα και να σου ευχηθώ περαστικούλια (ελπίζω να έχεις αναρρώσει πλήρως)

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΠΙΤΑ ΑΥΤΗ! ΕΧΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΓΕΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ..
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

fialka012 είπε...

Krásný blog...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

φυσικα και δε σε ξεχασα ...καλη σου μερα και καλη Κυριακη !!!!!!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Noμιζα πως είχα πολλές μέρες να σου μιλήσω, έρχομαι στο μπλογκόσπιτό σου και βλέπω 3 μέρες πέρασαν αλλά μου έλειψες! Τι κάνεις Μαίρη?

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου εμαθα οτι εισαι παλι αρωστη; αμαν βρε παιδι μου φετος μας θερισε η παλιο-γριπη.
Περαστικα σου, ασε την ζακετα και εμεις την ξηλώσαμε με την Ζαχαρενια.

Ginger είπε...

TA KOΦΤΑ έμεινα πάντα να τα θαυμάζω, δεν τόλμησα ποτέ να τα δοκιμάσω. Οτι κόβετε το αποφεύγω. Αν δεν παίρνει διόρθωση δεν τολμάω. Γειά στα χέρια σου Μαιρούλα

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ! ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΛΑΙΠΟΡΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΡΙΠΗ...
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!.. ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΠΑΘΑ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ....ΑΣΕ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑ ΕΧΩ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΛΙΓΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ...
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!

Ρεβεκκα είπε...

Περασα βιαστικα να σου ευχηθω καλο μηνα...φιλια...

...irida... είπε...

καλό μήνα καλή μου!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails