Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011

TO ΠΡΩΤΟ ΠΛΕΚΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!

Πρώτος μήνας του χρόνου, 
πρώτο πλεκτό της χρονιάς!


Σήμερα τελείωσα το ζιλέ που βλέπετε
στη φωτογραφία.
Η ιδιαιτερότητά του;
Δεν ακολούθησα κάποιο πατρόν
ή οδηγίες...
απλώς αυτοσχεδίαζα.


Το μεγαλύτερο μέρος του
είναι πλεγμένο λάστιχο 2χ2
ενώ για το ζακάρ
αποφάσιζα τη στιγμή που έπλεκα.
Οι βελόνες που χρησιμοποίησα
ήταν κυκλικές
και 5,5 νούμερο.
Ελπίζω να σας αρέσει!

Α!!! και να μην ξεχάσω!
Την ερχόμενη Δευτέρα
ξεκινάμε τα μαθήματα
πλεξίματος της κάλτσας.
Όσες ενδιαφέρεστε,
εφοδιαστείτε με καλτσοβελόνες Νο 2,5
και το ανάλογο νήμα.

Τα ξαναλέμε!!!

25 σχόλια:

Verba είπε...

Новый год начинается с новой вещи! Молодец! Очень красиво!

Asteri είπε...

Πολύ όμορφο!!!!! καλοφόρετο!!!!
Καλή χρονιά με υγεία!

Μαiρη είπε...

@Verba Χίλια ευχαριστώ!!! Καλή χρονιά σου εύχομαι!!!

@Asteri Eίσαι τόσο ευγενική!!!Τρίτη δόση κουραμπιέδες έφτιαξα! Έχουν ξετρελλαθεί όλοι!!!

RIRI είπε...

Μεγειά!!!!Καλοφόρετο, ειδες οταν αφήνεις τελικά την φαντασία σου ελεύθερη..τι σχέδια βγαίνουν!!!!Φιλάκια

alla logia είπε...

Μπράβο! Πολύ πολύ όμορφο! Με γεια σου! Και με το καλό το επόμενο!

Καλημέρα, πολλά φιλιά!

...irida... είπε...

καλη χρονια!!καλοφόρετο!!
και..........

βελόνες ...εχω...
μαλάκι ...έχω...
άντε...σε περιμένω...χιχι

meanan είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ.ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΧΗ.

Μαiρη είπε...

@Ριρή Τελικά, η φαντασία είναι ο καλύτερος οδηγός!

@alla logia Καλή σου μέρα! Και ναι...σκέπτομαι το επόμενο!

@Irida Ελπίζω να τα καταφέρω στις οδηγίες!

@Meanen Έγινε καλό ποδαρικό! Δεν ξήλωσα ούτε μια φορά!

NANTIA είπε...

Εύχομαι να 'ναι το 1ο μιας σειράς από πολλά πολλά όμορφα πράγματα που θα φτιάξεις φέτος Μαιρούλα μου! Τα μαθήματά σου θα τα παρακολουθώ, είναι σίγουρο! Το αποτέλεσμα δεν ξέρω...
Σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

Μαιρη μου,ποτε το ξεκινησες,ποτε το τελειωσες? Γεια στα χερια σου!!!ειναι πολυ ομορφο, οπως επισης και τα χρωματα του,αλλα και το σχεδιο του.Μπραβο σου!!!!!!!!!!!Μαρια!!!

simone είπε...

μαιρουλα μουυυυυυυυυυυυυ... να εμπιστευεσαι την φαντασια σου... ειναι πανεμορφοοοοοο και το χρωμα τουυυυυυ...

τα μαθηματα θα τα παρακολουθω..

φιλακιααααααααααααα...

simone είπε...

μαιρουλα μουυυυυυυυυ.. σε ευχαριστω για ολα τα σχολια σου...

ευτυχως δεν ηταν πανελλαδικης εμβελειας ...χαχαχαχαχαχχα.. περιφερειακος σταθμος ητο..

φιλακιααααααααααα....

Vassiliki είπε...

Καλή χρονιά, Μαίρη μου, με πολλές δημιουργικές στιγμές. Πολύ όμορφο το ζιλέ σου. Καλοφόρετο!

Teteel είπε...

Aυτοσχεδίασες;;;
Μπράβο Μαίρη μου!
Ωραίο σχέδιο, ωραίο χρώμα και φοριέται τον περισσότερο καιρό.

lourdi είπε...

Α!ζηλευω..βλεπω οτι οσο ελειπα δεν καθησες καθολου!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ!!καλη αρχη!!και με αλλες υπεροχες δημιουργιες!!
Τα φιλια μου και καλο βραδυ!!!

Μαiρη είπε...

@Νάντια Με τιμάς με την εμπιστοσύνη σου!!!

@Μαρία Να δω πότε θα δημιουργήσεις το δικό σου blog!!!!Την καλημέρα μου!!!

@Σimone Μόνο θα τα παρακολουθείς; Βελόνες έχεις;

@Βασιλική Χαίρομαι που σου άρεσε το σιγκούνι!!!

@Teteel Είναι η πρώτη φορά που θα φορέσω ζιλέ!

@Lourdi Επιτέλους, μαζεύτηκες εσύ!

lourdi είπε...

ΑΧ!ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ!ΟΣΟ ΕΙΜΟΥΝΑ ΕΚΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΟΝΑΩ..ΤΟ ΚΡΥΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!..
ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΝΟΤΙΑΣ ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΠΟΝΟΥΣ...ΘΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!..
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!ΦΙΛΙΑ!!

Μαiρη είπε...

Αχ, και τι να μας κάνει και η υπομονή...Στο τέλος θα μας βαρεθεί και θα πει: άντε να χαθείτε από δω, με βρήκατε έυκαιρη κα με εκμεταλλεύεστε! Και θα μας παρατήσι και θα φύγει! Καλό σου βράδυ Λουρδάκι!!!

Δημιουργία είπε...

Μεγεια και καλοφορετο να ειναι.Καλη αρχη.

Μαiρη είπε...

@Δημιουργία Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

Cátia Amélia είπε...

Para uma amiga especial que fiz aqui no meu cantinho;o meu reconhecimento e a minha amizade.
Uma lembrança sem fronteiras da amizade que sinto por você!
Um grande beijo no coração !
Minha amiga,dá uma passada no meu blog para pegar o seu selinho!
A homenagem é muito sincera,espero que goste.
http://catiaartesmanuais.blogspot.com/

Maria Z είπε...

Είναι πανέμορφο!!!!!! Αχ να δω που θα βρω τις βελόνες τώρα!!!!! Τι μου κάνεις , τι μου κάνεις!!!!

Φιλια

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Passei para rever seu cantinho, desejar uma semana cheia de luz, paz e inspiração.
Linda blusa, gostei da cor e é muito trabalhada... parabéns!
Bom domingo!
Bj♥s
Brasil ♥

lourdi lourdaki είπε...

ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!...
ΦΙΛΙΑ!!

Marina είπε...

Αχ πόσο ζηλεύω που φτιάχνεις μπλούζες μόνη σου!!! Εμένα μου φαίνεται πολύ δύσκολο, αν και έχω πλέξει κασκόλ, γάντια και...ρούχα για την κούκλα μου!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails