Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

27 XΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ...

Χαίρετε!!!


Σε μια βόλτα μου στην αγορά,
βρήκα αυτήν την τσάντα που βλέπετε.
Είναι λίγο περασμένης εποχής
-έως πολύ θα έλεγα-
ωστόσο,
επειδή λατρεύω οτιδήποτε παλιό,
την αγόρασα αμέσως
και δίχως πολύ σκέψη ομολογώ.
Φανταστείτε όμως την έκπληξή μου όταν,
ανοίγοντας στο σπίτι την τσάντα
και θέλοντας να δω πότε φτιάχτηκε,
βρήκα εφημερίδες που χρονολογούνται
από το 1984.


Αρχίζοντας να ξετσαλακώνω
τις σελίδες,
συνειδητοποίησα το εξής:
Ενώ έχουν γραφτεί τον περασμένο αιώνα,
κάλλιστα θα μπορούσαν να μπουν στις σημερινές εφημερίδες
αλλάζοντας μόνο τα ονόματα των πρωταγωνιστών!


Ναρκωτικά και ποτά στις φυλακές...



...τέρμα η ταλαιπωρία...;;;


Αμ, αυτός ο τίτλος τι σας λέει;

Και αναρωτιέμαι θυμωμένη
27 χρόνια μετά,
τίποτα δεν έχει αλλάξει;;;


25 σχόλια:

asimina art - osci είπε...

Δυστυχώς...τίποτα δεν εχει αλλάξει!!!

Asteri είπε...

Μπαααα δυστηχώς τίποτα :(

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Η ιστορία επαναλαμβάνετε δυστυχώς!!

meanan είπε...

ολα κανουν κυκλους-δυστυχως.

Chris είπε...

η ζωή κάνει τον κύκλο τις δεν λένε?
εε τα γεγονότα επαναλαμβάνονται...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τι να αλλάξει Μαίρη μου;
Ολα αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν..
Φιλιά από τον Πειραιά!

RIRI είπε...

Ναι, εχει αλλάξει Μαίρη μου κάτι.. εχουν γίνει ολα χειρότερα!!!Κάθε πέρσι και καλλύτερα που λέει σοφά και η παροιμία....
Η δε τσάντα, ειναι μια κλασσική τσάντα, που κατα την γνώμη μου..δεν εχει ηλικία!!!Καλά εκανες και την αγόρασες!!!μεγειά σου!!

emantzi είπε...

Φοβερό βρετίκι, αυτή δεν είναι μια απλή τσάντα, ουσιαστικά είναι μια χρονομηχανή που μας πήγε τόσα χρόνια πίσω. Το '84 ούτε που φανταζόμασταν τι μας επιφύλασε το μέλλον. Καλοφόρετη!

Verba είπε...

История иногда повторяется! То, что происходило с нами давно, может повториться и в наше время.

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.Η ΖΑΚΕΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

alla logia είπε...

Δε θα το πιστέψεις...

Είχα μια τέτοια τσάντα ακριβώς εκείνη την περίοδο ή λίγο πριν! Σα να είναι η δική μου!

Πώπω, πού με γύρισες!

Κοριτσάκι ήμουνα τότε, ίσως μόλις είχα βγει από το Πανεπιστήμιο. (Όχι πως τώρα δεν είμαι κοριτσάκι δηλαδή, ούτε εγώ άλλαξα. Όπως τα νέα από την εφημερίδα, αμετάβλητη μένω κι εγώ! Λέμε τώρα!)

magda είπε...

Τι πρωτότυπες ειδήσεις !!!
Και νυν και αεί ......
Καλό βράδυ

Marina είπε...

Τα γεγονότα ανακυκλώνονται όπως είπε και ο συζυγάτος μου μόλις του έδειξα τη φοβερή σου...ανακάλυψη!!!
Πάντως η τσάντα...επιτυχία!!!

NANTIA είπε...

Κοίτα να δεις τι βρίσκει κανείς σε μια - πολύ όμορφη - τσάντα! Θα συμφωνήσω κι εγώ με τις κυρίες πάνω...κάθε πέρυσι και καλύτερα!
Καλό σου βράδυ Μαιρούλα!

Cranberry είπε...

Φοβερό..!

Μαiρη είπε...

@Asimima Δυστυχώς...

@Αστέρι Μην πω πως έχει επιδεινωθεί...

@Χρυσά στάχυα Μόνον επαναλαμβάνεται; Η κατάσταση συνεχίζεται...

@meanan 1/4 του αιώνα πέρασε και τίποτα δεν άλλαξε!

@Chris Mια από τα ίδια...

@Γιαγιά Αντιγόνη Το λέει άλλωστε και το τραγούδι, έτσι δεν είναι; Τα φιλιά δεκτά, πρώτον γιατί είναι από σένα και δεύτερον γιατί είναι Πειραιώτικα!!!

@Ριρή Απολύτως σωστή...προς το χειρότερο πήγε...

@emantzi πραγματικά, δεν ήξερα τι να πρωτοχαρώ, την τσάντα ή τις εφημερίδες; Καλώς όρισες!

@Verba Πάντοτε μου δίνει χαρά η επίσκεψή σου!

@Ανώνυμος Πλησιάζει προς την ολοκλήρωση!

@alla logia Χρυσούλα μου χαίρομαι που σου ξύπνησα ευχάριστες αναμνήσεις! Έχω όμως πρόβλημα...δεν μπορώ να σχολιάσω σε κανένα από τα blog σου...μου άρεσε ιδιαίτερα η ανάρτησή σου με θέμα τις μυρωδιές και τα αρώματα!

@magda πραγματικά, τι πρωτοτυπία!!!

Μαiρη είπε...

@Μαρίνα Όσο το σκέφτομαι, τόσο εξοργίζομαι... μετά από 27 χρόνια και να είναι τόσο επίκαιροι οι τίτλοι...

@Νάντια Ούτε κι εγώ το φανταζόμουν πως θα έβρισκα τέτοιο υλικό στην τσάντα!

@Cranberry Είναι απίστευτο πως μετά από τόοοοοσα χρόνια, οι ίδιες υποσχέσεις...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Η τσάντα σε πληροφορώ κυκλοφορεί στο Μοναστηράκι, καινούρια και πανάκριβη...
Η κατάσταση απλώς διαιωνίζεται...

Teteel είπε...

H ζωή κάνει κύκλους!
Και τα πράγματα στην Ελλάδα δεν αλλάζουν εύκολα, δυστυχώς!
Ωραία η τσάντα, με γειά σου!

alla logia είπε...

Kαλημέρα,
Το θέμα με τα σχόλια νομίζω πως το διόρθωσα, μπορείς να γράφεις. Χτες προσπαθώντας να σου γράψω σχόλιο, πάτησα κατά λάθος δημοσίευση συνδέσμου και μου έγινε ανάρτηση. Την έχω διαγράψει και σου έστειλα αμέσως μετά το σχόλιο.

elena είπε...

Το καλύτερο ήταν αυτό με τα λεωφορεία!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ!!
ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΗ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ ΚΟΙΤΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ...ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ...
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!

Μαiρη είπε...

@Μπλεγμένο κουβάρι Πολύ φοβάμαι πως και θα συνεχίσει να διαιωνίζεται...

@Teteel Μα πέρασαν τόσα χρόνια...πόσα πια χρειαζόμαστε για να διορθωθούν...

@alla logia Πολύ ωραία! Θα έλθω!

@Elena Πραγματικά, αυτό είναι το πιο επίκαιρο! Ψάχνω όμως να βρω το blog σου και δεν το βρίσκω...θα μπορούσες να μου πεις πιο είναι;

@Lourdi E, να μην είμαστε και κάπου καλοί...έστω και στις επιδεινώσεις καταστάσεων...Μάλλον εκεί πρωτεύουμε!!!

πουαντερι είπε...

ο λυκος αλλάζει μονο το τρίχωμα αλλά λυκος παραμένει.

Ρε ζορι;...............

Μαiρη είπε...

Ωραία περοιμία...ταιριάζει γάντι!
Μωρέ ζόρι δε λες τίποτα!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails