Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

ΠΩΣ ΠΛΕΚΟΥΜΕ ΤΟ ΦΡΟΥΦΡΟΥΔΕΝΙΟ ΚΑΣΚΟΛ!

Λίγο ακόμα αν αργούσα,
σίγουρα θα χαρακτηριζόμουν ασυνεπής,
ωστόσο,
ένα σημαντικό γεγονός,
δεν μου επέτρεψε
να αναρτήσω νωρίτερα τις οδηγίες πλεξίματος του κασκόλ,
όπως άλλωστε είχα υποσχεθεί.
Στην εκπνοή λοιπόν 
της πρώτης ημέρας της εβδομάδας, 
πάμε να δούμε 
πως πλέκεται το φρουφρουδένιο κασκολάκι!

Χρειαζόμαστε το ειδικό νήμα
και βελόνες Νο6. 

Το πρώτο βήμα μας,
είναι να περάσουμε τους πόντους στη βελόνα.
Όχι όμως με τον κλασσικό τρόπο
αλλά όπως σας δείχνω στη φωτογραφία.
Η απόσταση που αφήνουμε
από τη μια θηλιά έως την άλλη,
είναι 2,5 εκατοστά.
Με αυτόν τον τρόπο 
βάζουμε 9 πόντους στη βελόνα.


Συνεχίζουμε,
 πλέκοντας την επόμενη σειρά,
καθώς και όλες τις  επόμενες
με ζέρσευ καλή,
όπως βλέπετε στη φωτογραφία.
Δεν ξεχνάμε βέβαια,
πως το νήμα που αφήνουμε
από τον ένα πόντο έως τον άλλο
είναι 2,5 εκ.
Αυτή η απόσταση
είναι που δίνει στο κασκόλ
την κυματιστή όψη.


Είναι πολύ διασκεδαστικό
καθώς βλέπετε να δημιουργούνται τα κυματάκια
και πραγματικά,
χρειάζεστε ελάχιστο χρόνο
για να το ολοκληρώσετε!



Σας εύχομαι
Καλή Επιτυχία!!!

21 σχόλια:

Marina είπε...

Ωραίοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο...

πουαντερι είπε...

Γρηγορα βλεπω τις εβαλες ε; ε! να μην αφηνεις αγωνία.............

Ρεβεκκα είπε...

Καλη εβδομαδα Μαιρουλα μου...το ροζ μου αρεσε τρελα...

RIRI είπε...

Μαίρη μου , σε περίμενα πως και πως και σε ευχαριστω πολύ για τις οδηγίες, ειναι πανεύκολο!!!!Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να βρώ το νήμα ,δυστυχώς!!!...
ΚΑΛΌ ΒΡΆΔΥ !!!!!

mara είπε...

Ενδιαφέρον σαν τεχνική!Καλή εβδομάδα!

Asteri είπε...

Πάααρα πολύ ωραίο!!! και τα είχα δει τα νήματα αλλά δεν πήρα ... κλαψψψψψψψψ

Mila είπε...

Τι ομορφιά! χρώμα είναι καταπληκτικό, καθαρό ουρανό!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τέλειο για τις χρυσοχέρες!
Καλημέρα Μαίρη μου!

Χριστιάνα είπε...

Πολύ πρωτότυπος τρόπος!
Φαντάζομαι οι τυχόν απορίες θα μου λυθούν στην πράξη... αν όχι, θα επιστρέψω!
Καλή σου εβδομάδα!

Maria Z είπε...

Αχ είναι καταπληκτικό (στο είπα και την προηγούμενη φορά!!!) Το επόμενο που θα μάθω (θα επιδιώξω τουλάχιστον) θα είναι οι βελόνες!!!!

silvana είπε...

bella anche questa!!!!
silvana

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΧΘΕΣ.ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ.ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ.

elena είπε...

Ναι asteri,κι εγώ τα είχα δει αλλά στο φυλλάδιο του Lidl δε φαίνονταν ετσι...Μπράβο πάντως, ουτε που θα το σκεφτόμουν να το πλέξω έτσι αυτο το νήμα...

NANTIA είπε...

Αχ αυτά τα κυματάκια του! Κι εγώ νομίζω ότι είναι εύκολο...νομίζω! Θα κοιτάξω να βρω τέτοιο μαλλάκι, πραγματικά είναι εντυπωσιακό!
Καλό βράδυ Μαιρούλα!

Δημιουργία είπε...

Πραγματικος αφρος το κασκολ και ευκολο στο πλεξιμο.Καλη εβδομαδα να εχεις.

LiViLaVi είπε...

Τέλειο!!!!!!!!!!!! Για ακόμη μια φορά υπέροχη δουλειά!!!! Φιλιάαααα

magda είπε...

Είναι πολύ όμορφο, αλλά μου φάνηκε λίγο δύσκολο..
Πάντως συγχαρητήρια για το μάθημα και τα χρυσά σου χέρια !!

αχτίδα είπε...

Με οποιοδήποτε μαλλί γίνεται; έχω μια κούκλα πράσινη για να δοκιμάσω.Εγώ πέρσι έκαμνα εκείνα με τα φουντάκια και τα έκανα δωράκια..

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΕΓΙΝΕ.ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΕΣ;ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΠΛΕΚΤΟ;

dromaki είπε...

Είναι πανέμορφο αλλά απότι κατάλαβα θέλει κάποιο ιδιαίτερο μαλλί.
Καλή ευκολία σε ότι κάνεις:)

Δέσποινα είπε...

Μα τι ωραίο που είναι αυτό!Μακάρι να εύρισκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ κι εγώ...μπράβο Μαίρη...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails