Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

H ZAKETA ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΜ...

Χαίρετε!!!
Εύχομαι να είστε όλοι καλά
διότι στο δικό μας σπίτι
η γρίπη έχει εγκατασταθεί για τα καλά!
Σειρά πήρε η Κατερίνα
και να δούμε και ποιος θα είναι ο επόμενος.
Τί να σας λέω,
μέχρι να συνέλθει ο ένας,
αρχίζει ο άλλος!
Θερμόμετρα κυκλοφορούν παντού
και κανένα δε δείχνει την ίδια θεμοκρασία με το προηγούμενο,
άλλη τρέλλα κι αυτή!
Η τάξη δε της Κατερίνας
έχει αποδεκατιστεί!
Από τα 21 παιδιά που έχει ,
σήμερα έμαθε πως πηγαίνουν μόνο τα 6!
Τί να πω,
τόσο μεταδοτική είναι πια αυτή η γρίπη;...  


Τέλος πάντων,
ανάμεσα σε πυρετούς και αντιβιώσεις,
προσπαθώ να πλέξω τούτην εδώ τη ζακέτα
για το ΠΟΜ μας.
Το πόσο μ' έχει παιδέψει,
δε λέγεται!
Πλέκω και ξηλώνω
κι εκεί που λέω, δόξα τω Θεώ τα κατάφερα,
αμέσως Παναγία βόηθα! 


Μετά πολλών βασάνων,
έφτασα σε αυτό το σημείο
κι ελπίζω να μην ξανακάνω πάλι λάθος
γιατί δεν αντέχω κι άλλο ξήλωμα! 




 Σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο απόγευμα!

26 σχόλια:

Asteri είπε...

Περαστικάααααααααααα!!!!!!!!!

Άντε να την τελειώσεις να την δούμε και ολοκληρωμένη :)

Φιλιά

Μαiρη είπε...

Ελπίζω Αστεράκι, γιατί δεν πάει άλλο ξήλωμα!

πουαντερι είπε...

Α! καλε και τι καθομαι εγω και σε παρηγωρω στο ravelry;
πιο πολυ απο τις τρεις μας εσυ εχεις προχωρησει.
Αντε φευγω, παω να πλεξω γιατι δεν σε φτανω με τιποτα.
Βεβαια ειναι και το θεμε με το νουμερο ε; χα!χα! εγω εχω πιο μεγαλο απο σενα και θελω πιο πολλους ποντους ε;!

sweet dreams είπε...

Περαστικα σας κατλαβαινω εμεις μολις συνηλθαμε!

Μαiρη είπε...

@Πουαντερί Εχθές το βράδυ άρχισα το σχέδιο και σήμερα το πρωί είδα πόσα λάθη είχα κάνει...Δεν έβλεπα μπροστά μου από την κούραση...οπότε όπως καταλαβαίνεις, ξήλωνα αράδα!!!

@Sweet dreams Τί ειναι αυτή η φετινή ίωση...έχει τσακίσει όλα τα παιδάκια...Σιδερένιοι να είστε!

Chris είπε...

περαστικά!
όλοι τέζα έιναι αυτές τις μέρες...
καλό μήνα και
η ζακέτα φαίνεται υπέροχη!όταν την τελειώσεις θα γίνει φανταστική^^

...irida... είπε...

αχ! καλή μου !και εμείς έτσι ειμαστε,....περαστικά....
μέσα σε ένα μήνα εχω περάσει
τρείς διαφορετικές ιώσεις....βλέπεις ειμαστε πολλοί...και ο καθένας ...χιχι έφερε την δικιά του..σπίτι....
με....λάτρεψαν ...αμέσως....χιχι
αντε ....κουράγιο!!!καλό τελείωμα με την ζακέτα!!!

Drmakspy είπε...

Πρώτα απ' όλα περαστικά σε όλους... Και είμαι σίγουρος ότι σε λίγο που θα στρώσει το σχέδιο που είναι ακόμη στην αρχή από αυτό που βλέπω, θα πάρεις το κολάι και ποιος σε πιάνει... ! Θα τελειώσει στο πι και φι! Είσαι καπάτσα εσύ, δεν σε φοβάμαι Μαιρούλα μου. (Προσωρινά ....Πηνελόπη!!! Χε χε χε!!!)

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ω!!!!!!!!! Α!!!!!!!!! Τι ομορφιές πλέκεις! Μπράβο και Περαστικά σε όλους!

Maria Z είπε...

Περαστικουλιαααα!!!!Κι εμεις αρρωστοι ειμαστε!!!!Υπεροχη φαινεται η ζακετα!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ!!
ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ ΧΑΛΙΑ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ..
Η ΖΑΚΕΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΕΤΟΙΜΟ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

RIRI είπε...

Μαίρη μου περαστικά σας ευχομαι, με το καλό να αναρώσετε!!!Μάλλον φταίει ο πυρετός και η αδιαθεσία για τα ξηλώματα...Πάντως φαίνεται υπέροχη ζακέτα!!!!

Μαiρη είπε...

@Chris Πραγματικά, είναι υπέροχη η ζακέτα του μοντέλου, η δική μου όμως;;;

@Irida Μάλλον είμαστε ερωτεύσιμες!!!!!!

@Drmakspy Σπυρέτο μου, έτσι έχω ονομάσει τον εαυτό μου, μου ταιριάζει απόλυτα!!!!

@Μπλεγμένο κουβάρι απο το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί! Μυρίζει hexalen όλο το μπάνιο!!!

@Μαρί Ζ Περαστικά!!!Αυτή η ίωση έχει ρίξει κόσμο!

@Λουρδάκι μου, δεν πιστεύω να αρρώστησες κι εσύ...

@Ριρή Μα ξέρεις τι είναι να κάνεις κουτά λάθη; τα βέπω στην επόμενη σειρά και λέω, δεν είναι δυνατόν, πως μου ήρθε καιτο έκανα αυτό;;;

magda είπε...

Περαστικά σας !!!
Πάρα πολύ ωραίο χρώμα και σχέδιο !

Verba είπε...

Очень красивый жакет! Я желаю тебе хорошего здоровья! Болезнь – это очень неприятно! Но даже в этот моменты ты связала такой замечательный жакет!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικα σας,Μαιρη μου.
Μου αρεσε πολυ το χρωμα και το σχεδιο,που επελεξες να πλεξεις την ζακετα και ανοιξιατικο.Μαρια!!!

Marina είπε...

Περαστικά σε όλους!!! Τα εργόχειρα θέλουν υπομονή! Προέχει η υγεία! Αντε τον έφαγες τον γάιδαρο, έμεινε μόνο η ουρά!!!

anthivolon είπε...

Πολύ ωραίο χρώμα, περιμένω να τη δω τελειωμένη!! Μπράβο Μαίρη!!

alla logia είπε...

Περαστικα σε όλους σας, Μαιρη μου. Υπομονή! είναι γενικό απ΄ ό,τι ακούμε το κακό.
Η ζακέτα έιναι πααααρα πολύ ωραία! Μπράβο!

Καλό βράδυ!
Χρυσούλα

Chris είπε...

εμένα μου αρέσει άσχετα αν δεν την έχεις τελειώσει ακόμα^^
μπορεί να γίνει και κοντομάνικο μπολερό^^

Cranberry είπε...

Περαστικά και απο μένα!!!

Δημιουργία είπε...

Περαστικα σας και γρηγορα.Η ζακετα σου γινεται πολυ ωραια.Καλο μηνα να εχεις.

Μαiρη είπε...

@Magda Σ' ευχαριστώ πολύ! Πράγματι, είναι ωραίο σχέδιο αλλά και τώρα που το ξαναέπιασα πάλι έκανα λάθος...

@Verba Πολύ όμορφη η χθεσινή σου ανάρτηση!!!

@Μαρία Χίλια ευχαριστώ! Το συγκεκριμένο, είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα!

@Μαρίνα Να'ταν μόνο η ουρά...απόψε ξαναξήλωσα!!!

@Anthivolon Πάντοτε ενθαρρυντικά τα σχόλιά σου, σ' ευχαριστώ!

@Alla logia Χρυσούλα πράγματι, πολύς κόσμος περνάει αυτήν την ίωση...να είσαι καλά!!!

@Chris Πραγματικά, η ιδέα σου είναι πολύ όμορφη! Με ένα ανάλαφρο νήμα θα γινόταν ένα όμορφο μπολερό!!!

@Cranberry Μόλις σήμερα είδα το e-mail...Σ' ευχαριστώ για τις ευχές!!!

@Δημιουργία Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας! Πιστεύω αυτή την εβδομάδα να φτιάξω το γλυκό που μας έδειξες!!!

πουαντερι είπε...

Σωπα και κατι φαίνεται τωρα και σε μενα. Επιτελους πλεκω χωρις ξήλωμα.

Μαiρη είπε...

@Βασανιστική ζακέτα, φιλενάδα!

ria είπε...

μαίρη μου...πέρασα να σου πω καλό μήνα ....ήμουν χάλια με γρίπη....τώρα λίγο καλύτερα!!
θα τα ξαναπούμε γρήρορα εύχομαι!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails