Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου 2011

ΚΕΝΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΕΚΤΟ ΜΑΖΙ...

Hλιόλουστη η έκτη μέρα του Φλεβάρη
και έχω την αίσθηση,
πως όλα αυτά τα λουλούδια
ταιριάζουν σε τούτην εδώ την Κυριακή...


Αυτόν τον καιρό
κεντώ ένα σιγκούνι για την παραδοσιακή μας φορεσιά
επάνω σε μαύρο βελούδο.
Πλησιάζω προς την ολοκλήρωση του κεντήματος
και βέβαια σειρά έχει το ράψιμο.


Όσο για τη ζακέτα του ''ΠΟΜ'',
συνεχίζεται κανονικά,
αργεί βέβαια λίγο
διότι την πλέκω με βελόνες Νο 4.
και όπως καταλαβαίνετε,
έχω πολλούς πόντους στη βελόνα.
Μου αρέσει περισσότερο
να πλέκω με λεπτά νήματα,
παρόλο που αυτό προυποθέτει
περισσότερες ώρες δουλειάς...
ίσως και γι' αυτό το λόγο
 λάτρεψα το πλέξιμο της κάλτσας...

Σας εύχομαι,
 Καλή εβδομάδα!!!


23 σχόλια:

meanan είπε...

ΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΤΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΛΕΥΩ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΚΑΣΚΟΛ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

Μαiρη είπε...

@Meanen Μικρό παιδάκι ήμουν κι έβλεπα με δέος τις κοπέλες που κεντούσαν κι έπλεκαν...χρειάστηκε χρόνος, δουλειά, επιμονή και υπομονή για να μάθω λίγα από τούτην εδώ την Τέχνη...Σ' ευχαριστώ πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Η ΖΑΚΕΤΑ ΠΟΥ ΠΛΕΚΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΙΓΚΟΥΝΙ

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΥΛΟΣΕΣ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΟΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΟΤΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΚΑΤΙ

Ανώνυμος είπε...

EN TΩ ΜΕΤΑΞΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΖΑΚΕΤΑΣ

Μαiρη είπε...

@Ανώνυμος Ευχαριστώ πολύ!!!Καλό απόγευμα!

Δημιουργία είπε...

Ενα εχω να πω, γεια στα χερια σου και στα ματακια σου που φτιαχνεις τετοια κεντηματα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

Μαiρη είπε...

@Δημιουργία Χίλιες φορές σ' ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΩΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΠΩΣ ΠΛΕΚΕΤΑΙ Η ΖΑΚΕΤΑ;

Μαiρη είπε...

@Ανώνυμος Με μεγάλη μου χαρά!!!

Marina είπε...

Πολύ ωραία όλα σου τα χειροποίητα!!! Μπράβο Μαιρούλα!!!

Verba είπε...

Очень красивая вышивка! Очень богатая и нарядная!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ! ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΘΑΥΜΑΤΑ....ΜΑ ΠΙΟ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΩ ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!
ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΗ ΖΑΚΕΤΑ! ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

Μαiρη είπε...

@Μαρίνα Έχω ιδιαίτερη αγάπη στο χειροποίητο...

Μαiρη είπε...

@Βέρα Φίλη μου από την Ουκρανία, είσαι τόσο ευγενική!!!

@Λούρδη μου, έχω αφήσει για λίγο τη ζακέτα γιατί πρέπει να τελειώσω το σιγκούνι, κι έχει αρκετή δουλειά ακόμη...

magda είπε...

Πολύ χρυσοχέρα είσαι, αυτό το σιγκούνι φαίνεται καταπληκτικό !!
Γεια στα χέρια σου !!!!

alla logia είπε...

Mαίρη μου, τι να πω για το κέντημά σου;
Ε κ π λ η κ τ ι κ ό!!!
Σε θαύμασα για την τέχνη και την υπομονή σου. Ξέρεις πόσο τα εκτιμώ όλα αυτά. Τα έχουμε ξαναπει.
Γεια στα χέρια σου!

Φιλιά.
Χρυσούλα

Μαiρη είπε...

@Μagda Tόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου...να είσαι καλά!

@alla logia Χρυσούλα μου, πολύ σ' ευχαριστώ! Καλό σου βράδυ!

alla logia είπε...

Mαίρη, αν θελήσεις κάποια στιγμή να μιλήσουμε, γράψε μου στο άλλο μπλογκ, γιατί η σελίδα, στην οποια επικοινωνούσαμε, έχει κάποιο πρόβλημα και θέλω να το ψάξω.
Καλό βράδυ.

Χρυσούλα.

NANTIA είπε...

Μαίρη μου, θα ξεκινήσω ανάποδα...λέγοντας πόσο υπέροχο χρώμα είναι αυτό το λιλά που διάλεξες για τη ζακετούλα σου και καταλήγοντας να σου εκφράσω τον απεριόριστο θαυμασμό μου γι'αυτό το κέντημα - κόσμημα που φτιάχνεις!!!
Είσαι χρυσοχέρα και μπράβο σου!

Ρεβεκκα είπε...

Μαιρη μου εχω κατι για σενα στο σπιτι μου...το ελαβες το μεηλ μου?φιλιαααααααα...

Ανώνυμος είπε...

Τι υπεροχος συνδιασμος χρωματων,τι λεπτη δουλεια,τι υπομονη,γεια στα χερια σου Μαιρη μου,και με το καλο να τελειωσεις και τα δυο!!!!!!!!!!!!!Μαρια!!!

εργοχειρο είπε...

πολύ ωραία σχεδια, και το σιγκούνι και η ζακέτα είναι πολύ όμορφα

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails