Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

KOYMΠIA ΑΠΟ FIMO

Καλησπέρα σας!

Πριν αρκετό καιρό,
είχα αγοράσει πολυμερικό πηλό
έχοντας στο μυαλό μου
κάποια στιγμή να ασχοληθώ
 με αυτού του είδους τις δημιουργίες.
Με τούτα και με κείνα όμως
μπήκε στο περιθώριο.
Ξεχάστηκε για αρκετό καιρό
έως ότου προχθές τον θυμήθηκα.
Κάθησα λοιπόν κι έφτιαξα
ετούτα τα κουμπάκια που βλέπετε.
Καθένα είναι μοναδικό σε σχέση με το σχέδιο
και ανάλογα με τα "νερά" που δημιουργεί το κάθε χρώμα.


Όσο για το που θα τα χρησιμοποιήσω...
το μόνο σίγουρο είναι πως αυτή τη στιγμή
δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου...
που θα πάει όμως...
κάπου θα βρω να τα ταιριάξω! 
   

Σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη Κυριακή!!!

15 σχόλια:

Marina είπε...

Πανέμορφα και παιχνιδιάρικα!!! Τι θα'λεγες να διακοσμήσεις μια μονοχρωμη μπλούζα;

LiViLaVi είπε...

Υπέροχα τα κουμπιά σου, τα χρώματα που σχηματίζουν!!! Δεν σε φοβάμαι... σε κάτι όμορφο σίγουρα θα τα χρησιμοποιήσεις!!!
Φιλιά!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλημέρα Μαίρη! Πανέμορφα τα κουμπιά! Είμαι σίγουρη πως θα τα αξιοποιήσεις! Το υλικό το ξέρω και έχει πολλές δυνατότητες!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ευρηματική ιδέα!
Στην περίπτωση που δεν βρίσκεις ότι θέλεις μπορείς να φτιάξεις και τα κουμπιά!
Καλημέρα Μαίρη μου!

magda είπε...

Καλημέρα !!!
Πολύχρωμα και χαριτωμένα !!
Φιλιά

πουαντερι είπε...

Τι κουκλίστικα κουμπια ειναι αυτα;!
Δεν μπαίνουν στην ζακετα;

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΟΥΜΠΙΑ.ΜΠΩΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΤΗΝ ΖΑΚΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ;

icon-art είπε...

Οταν είδα τη φωτογραφία μου φάνηκαν σαν ροδοπέταλα! Τα φαντάζομαι σε μια απλή βαμβακερή,πλεκτή εννοείται ζακετούλα!

πουαντερι είπε...

ΧΑ!ΧΑ! ΧΑ!ΧΑ!

NANTIA είπε...

Καλημέρα Μαιρούλα!
Τι παιχνιδιάρικα κουμπάκια! Ό,τι πρέπει για τα πλεκτά σου! Όλο και κάτι θα φτιάξεις για να τα βάλλεις, δε σε φοβάμαι!

lourdi lourdaki είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΥΜΠΙΑ!!!
ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!..
ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ..ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ..
ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΣΑΚΕΤΑ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!

ta matia mou είπε...

μαιρουλα το κασκολακι το ζηλεψα.. καλο μηνα...

...irida... είπε...

καλο μήνααααααα!!!!ωραία τα κουμπάκια....

πουαντερι είπε...

Ακου την Λουρδη κατι ξερει....

Λίλα είπε...

Καλό μήνα, πολύχρωμο κι ευωδιαστό σαν λουλούδι της Άνοιξης!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails