Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

TA ΔΑΝΤΕΛΛΕΝΙΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ

Xαίρετε!!!

Πρώτη μέρα του Μάρτη σήμερα
και εύχομαι να είναι όμορφος και δημιουργικός
για όλη την παρέα!!!


Θέλοντας λοιπόν
να κάνω καλό ποδαρικό,
έφτιαξα δυο πετσετάκια
όχι με το βελονάκι
αλλά,
με τις βελόνες. 



Δεν είχα επιχειρήσει ποτέ
να εφαρμόσω αυτήν την τεχνική σε εργόχειρο,
το έβλεπα δύσκολο.
Τα θαύμαζα όμως σε διάφορα blogs του εξωτερικού
και έτσι,
είπα να το δοκιμάσω κι εγώ.


Χρησιμοποίησα δαντελλόνημα Νο 30
και βελόνες Νο 2,5.
Δεν μπορώ να πω
πως σαν τεχνική
είναι ιδιαίτερα δύσκολη,
ωστόσο,
πρέπει να είσαι απόλυτα συγκεντρωμένη στο σχέδιο
διότι πολύ εύκολα γίνεται το λάθος!

29 σχόλια:

...irida... είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑ!!!
εισαι Απίστευτη!!!!
μπράβο!!!!!
χρυσοχέρα!!!!

...irida... είπε...

ΑΑΑΑ!!! ξεχασα!!!!θέλουμε μάθημαααα!!!!
μόνο να μας πεις πως θα στο ξεπληρώσουμε....να μην είμαστε....κ ι αχάριστες χιχι!!!

RIRI είπε...

καλά, αυτό κι αν ειναι εργόχειρο!!!!!
Μπράβο Μαίρη, εγώ δεν την ξέρω αυτή την τεχνική πως γίνεται με τις βελόνες,θαυμάζω την υπομονή σου και κυρίως την ικανότητα σου!!!!
Καλό Μήνα!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η ικανότητα σου θαυμαστή!
Δεν έχω δει ποτέ κάτι παρόμοιο.
Για άλλη μια φορά υποκλίνομαι!
Καλό μήνα!

Mila είπε...

Από την άνοιξη! Καλή διάθεση! Πετσετάκι φαίνεται μεγάλη!
Έχω μια πετσέτα συνδέεται επίσης ακτίνες! πάντως εγώ προτιμώ ύφασμα για να βελονάκι!

elena είπε...

Καλό μήνα!!! Μπραβο μπράβο, τελικά μονο εγώ το έχω ρίξει στο τεμπελιό και δεν προχωράει τιποτα!!!

Διασκέσις είπε...

Ωωωωω!Είναι πάαααρα πολύ όμορφα τα πετσετάκια σου!Πόσο θα ήθελα να ξέρω πλέξιμο!!!Θα διαβάσω εξονυχιστικά το ιστολόγιό σου μπας και μαθω τίποτα!!!Σε θαυμάζω!!!Καλό μήνα!

Asteri είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!
Καλό μήνα

Verba είπε...

Очень красивая салфетка! Поздравляю с началом весны!

apinkdreamer είπε...

ειναι πολυ ομορφα μαιρη μου!
καλο και δημιουργικο μηνα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΒΑΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ; ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ; ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΖΕΙΣ.

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΟ..
ΜΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΒΕΒΑΙΑ..ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ!!
ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ!!
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

anthivolon είπε...

Kαλό μήνα Μαίρη μου,
Με βελόνες είπες; Εκπληκτικό.....φαίνεται σα να έγινε με βελονάκι!!! Μπράβο τα χεράκια σου κάνουν θαύματα!!

( fortounata) είπε...

καλό μήνα,πανέμορφα τα πετσετάκια σου,να μας πεις πως τα έφτιαξες.φιλιά.

Marina είπε...

Με ενδιαφέρουν και άλλες λεπτομέρειες, πως γίνεται κτλ! Θαμπώθηκα!!! Θέλω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το μάθω!!! Μπράβο σου, είναι τέλειο!!!!

Cranberry είπε...

Kαλό μήνα!
Πανέμορφα πετσετάκια!!!

Ρεβεκκα είπε...

Μαιρουλα μου πολυ ομορφα...καλο μηνα...

πουαντερι είπε...

Μα τι να σου πω τωρα; δεν ειναι εργοχειρο αυτο ειναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΩΘΩ.. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΒΕΛΟΝΕΣ. ΜΠΡΑΒΟ...

magda είπε...

Πωπωωωω, καταπληκτικό !!!
Δεν θα φανταζόμουν ότι μπορεί να γίνει με βελόνες..
Συγχαρητήρια, είσαι απίστευτο ταλέντο !!!
Καλό λοιπόν και... παραγωγικό μήνα !

Ginger είπε...

Μαίρη μου φαντάζομαι ότι το εφτιαξες με στρογγυλή βελόνα ή το πολύ πολύ καλτσοβελόνες. Εχω φτιάξει κι εγώ αλλά έχω κι ένα της γιαγιάς μου με πολύ λεπτότερο νήμα. Είναι όντως όμορφα αυτά τα κομμάτια και μάλιστα πιό κομψά από αυτά με το βελονάκι. Γειά στα χέρια σου κοριτσάκι.

ta matia mou είπε...

μαιρουλαααααααααααααααα.. θα ηθελα να το μαθω και αυτο..

καλο απογευμαααααααααααα..

φιλακιααααααααααααααα..

NANTIA είπε...

Μαιρούλα μου, εγώ θα αρκεστώ στο να τα θαυμάσω, φτιαγμένα από τα χεράκια σου!!!

Teteel είπε...

Είναι πανέμορφα και τα δυό, και πανδύσκολα!
Μπράβο σου!
Καλό μήνα να έχεις.

Και Καλά Κούλουμα!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

ta matia mou είπε...

μαιρουλαααααααααααααααα μουυυυυυυυυ.. καλο σ/κ... καλη σαρακοστη.. καλα να περνας..

φιλακιαααααααααααααααααα..

ria είπε...

Μαίρη μου ήρθα να σου πω....μια γρήγορη καλησπέρα!!! !!
δεν έχω πολύ χρόνο!!!!
φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ...

Alesia Vitman είπε...

Very nice flowers!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails