Δευτέρα, 25 Απριλίου 2011

ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΠΑΙΟΦΟΡΟΥ


Γιορτάζει ο γιός μου!!!

20 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Πολυχρονος!!!!!
Να τον χαιρεστε και να τον καμαρωνετε Μαιρη μου.

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ!
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ!..
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΕΜΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

Διασκέσις είπε...

Χριστός Ανέστη!Χρόνια πολλα!Να χαίρεσαι το παλληκάρι σου και να τον καμαρώνεις!!!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ...ελενα.

Picnicfan είπε...

Χρονια του Πολλα και to all our Georges!

Χριστός Ανέστη!Χρόνια πολλα! Happy Easter!

Maria Z είπε...

Πολύχρονος!!!! Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!

Ρεβεκκα είπε...

Μαιρακι μου να χαιρεσαι τον γιος σου να ειναι π[αντα γερος κ δυνατος.χρονια του πολλα...

queen in red είπε...

μαιρουλα μουυυυυυυυυυυυυυ καληηηηηηηηη.. χρονια σας πολλααααααααααα.. να τον χαιρεστεεεε.. και να σας χαιρετε..

φιλακια πολλα και αγκαλιτσεςςςςςςς..

Έφη είπε...

Να χαίρεσαι το γιο σου!!
Πολύχρονος, γερός και δυνατός!

Evie είπε...

Χριστός Ανέστη, Χρόνια σας Πολλά για τον Γιώργο σας, να τον χαίρεστε με υγεία κι ευτυχία.

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα, πολυχρονο με υγεια και χαρα.Να το χαιρεσαι το παλικαρι σου.

Chris είπε...

Καλησπέρα!!
Χρόνια Πολλά! και Χριστός Ανέστη!!

Να Χαίρεσε και το γιο σου! Πάντα υγεία 'ευχομαι!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Πολύχρονος!!Να τον χαίρεσαι γερό και δυνατό!!

Μαρια! είπε...

ΤΙ ΣΥΠΜΤΩΣΗ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ,ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cranberry είπε...

Χριστός Ανέστη!

Να τον χαίρεστε!

PiciFriki είπε...

να τον χαίρεσαι!

Drmakspy είπε...

Να σου ζήσει το παλληκάρι σου και εμένα η μανούλα μου...

Άννα είπε...

Να τον χαίρεσαι. Χιλιόχρονος

sweet dreams είπε...

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ.ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ!

marilise είπε...

να το χάιρεσαι το παλληκάρι σου οι ευχές μου είναι απο καρδιάς έστω καικαθυστερημένες

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails