Τρίτη, 26 Απριλίου 2011

H TΣAΝΤΑ ΠΟΜ-KAL


...πρώτη την τελείωσε η Άντζελα...
...από κοντά η Ελένη...
κι όσο για μένα; 
Κατάφερα να την ολοκληρώσω
σχεδόν μετά από ένα μήνα!


Σκεφτόμουν να έβγαινα στους αγρούς
και τα λιβάδια
για να τη φωτογραφήσω,
αλλά λόγω πυρετού και πονόλαιμου
είμαι περιορισμένη στο σπίτι!
Οπότε...
αρκούμαστε σε αυτές τις φωτογραφίες...


Όπως μπορείτε να δείτε,
έχω κάνει κάποιες αλλαγές
στο αρχικό σχέδιο.
Πρόσθεσα υφασμάτινα λουλούδια,
έντυσα κουμπάκια
τα οποία τοποθέτησα στο κέντρο των λουλουδιών...


...έφτιαξα και μια φουντίτσα...


και τώρα μπορώ να πω,
 πως είμαι ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα!

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

με λιγα λογια,ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ.ελενα.

Teresa Moreira είπε...

olá amiga.
Espero que já esteja melhor de saúde.
O saco está lindíssimo, muitos parabéns.
Beijinhos
Teresa

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πες μου τι ΔΕΝ ξέρεις να φτιάχνεις!
Το υπέροχη είναι λίγο!
Ο συνδυασμός χρωμάτων πολύ σικάτος!
Ζηλεύωωωωωω!
Φιλιά Μαίρη μου!

queen in red είπε...

μπραβοοοοοοοοοοοο μαιρουλα μουυυυυυυ.. ειναι οντως καταπληκτικη και το χρωμα που διαλεξες για τα λουλουδιακιαα..

περαστικα σου μαιρουλα μουυυυυυυυυ...

φιλακιαααααααααααααααα και αγκαλιτσεςςςςςςς..

Δημιουργία είπε...

Μεγεια σου, πολυ ομορφη σου εγινε.Την εχω φτιαξει κι εγω το καλοκαιρι που μας περασε.Περαστικα σου και γρηγορα.

sweet dreams είπε...

ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ,ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ!

Ρεβεκκα είπε...

Ευχομαι γρηγορα περαστικα...αμαν αυτες οι ιωσεις φετος...πολυ ομορφη...μπραβο Μαιρουλα μου...

RIRI είπε...

Δεν εχω λόγια....ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!
Μπράβο Μαιρούλα, ειμαι σίγουρη οτι θα την κατα ευχαριστηθείς!!!!

love2love είπε...

και εγω μενω θεσσαλονικη και ζητω καποια να μου μαθει να πλεκω αλλα καμια δεν ξερει

eleni είπε...

Καταπληκτικη. Αριστουργημα. Μπραβο σου Μαιρη και περαστικα.

marilise είπε...

χριστός ανέστη με υγεία χαρά και αγάπη καλή μου φιλιά

τι υπέροχη που έγινε μπράβο εγώ θα την κράταγα συνέχεια !!!!!!

Marina είπε...

Χριστός Ανέστη!!! Πολύχρονος ο γιόκας σου!!!
Αυτό που μου άρεσε με τις τσαντούλες σας είναι ότι η κάθε μια έχει την πινελιά αυτής που την έφτιαξε! Και όλες είναι υπέροχες! Μπράβο σου!!! Έγινε πολύ καλοκαιρινή!!!

elefterifoni είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥ/ΣΕΩΣ ΜΟΥ http://elefterifoni.blogspot.com/
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΤΕΛΕΙΑ Η ΤΣΑΝΤΑ!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.

dromaki είπε...

Είναι υπέροχη!!!
Το μπράβο είναι λίγο για όλα αυτά που κάνεις.
Περαστικά σου.

Μarianna είπε...

Χρονια πολλα!Ειναι.... Τελεια!!
ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΙΛ!

Άννα είπε...

Είναι τέλεια. Ειδικά αυτές οι λεπτομέρειες και ο συνδυασμός κουμπιων με τα λουλουδάκια. Γεια στα χέρια σας.
Φιλάκια

Wateringen είπε...

Hay,

Your blog is very lovely.
I follow your blog.
Please take a look into my world.

Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

πουαντερι είπε...

Εγινε πανεμορφη Μαιρη μου!!!
Με γεια σου!!
Περαστικα.

Βιoλέτα είπε...

Μαιρούλα ΑΛΗΘΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ!
Και περαστικούλια!
Κομψοτέχνημα η τσάντα!!!
Να δούμε πότε θα καλοκαιριάσει να τη χαρείς...
Φιλιά πολλά

Verba είπε...

Очень красивая сумка! Μαiρη , у меня для тебя есть награда, загляни ко мне.

Μαρια! είπε...

Μαιρη μου,καταπληκτικη ειναι η τσαντουλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria Z είπε...

Εγινε υπέροχη!!!! Εκανες τέλεια δουλειά!

Cátia Amélia είπε...

Amiga...minha tristeza é tão grande que eu nem sei esplicar;o Google excluiu meu cantinho e eu só faço chorar de tristeza. Não recebi aviso nenhum,simplismente ele excluiu sem nem dizer porque. Já tentei entrar em contato com eles de todas as maneiras....foi 1 ano de trabalho de todos os dias jogado no lixo.
estou dando satisfação a todas vocês que são minhas amigas,vou ver o que vou fazer....já com muita saudade de vocês...
Da sempre amiga
Cátia Amélia
Vou deixar meu e-mail
catiaartesmanuais@gmail.com

Ρεβεκκα είπε...

Καλο μηνα κ καλη Πρωτομαγια Μαιρη μου...

Cátia Amélia είπε...

Amada amiga,passei para agradecer de todo o coração pela força e companheirismo! Sua amizade é que é o importante pra mim....se eu perdesse o blog não seria legal....mas se perdesse sua amizade seria um arraso na minha vida!
Muitos beijinhos de gratidão e amizade querida!!
Pode sempre contar com a amiga aqui...
http://catiaartesmanuais.blogspot.com/

...irida... είπε...

yπεροχηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!
καλό μήναααααα!!!!!!

Angy είπε...

bella borsa!!ciao

peggy είπε...

καλησπέρα...ήθελα να σε ρωτήσω επειδή θέλω να φτιάξω την ίδια τσάντα και βρήκα το σχέδιο στο blog της Siry τον αρχικό κύκλο τον έκανες όπως λέει εκείνη ή έβαλες κι άλλες σειρές?γιατί μου φαίνεται λίγο μικρό για να βγεί μεγάλη τσάντα...αν μπορείς να βοηθήσεις λίγο...ευχαριστώ...

Μαiρη είπε...

Αν κι έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε, θυμάμαι όμως με σιγουριά πως πρόσθεσα επιπλέον σειρές και στη βάση αλλά και κατόπιν στο ύψος. Τώρα, πόσες σειρές ακριβώς, θα σε γελάσω.
Να προσέξεις όμως διότι αν προσθέσεις πολλές παραπάνω, βάζοντας μετά διάφορα πράγματα στην τσάντα ,αυτή θα κρεμάει πολύ!

peggy είπε...

σε ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails