Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2011

ΑΗΡ ΔΩΡΕΑΝ



AΗΡ ΔΩΡΕΑΝ



Σήμερα ξύπνησα κεφάτος

γιατί ανέπνεα.

Ευτυχώς ο αήρ είναι δωρεάν,

...ΦΠΑ μηδέν επ' αυτού,

ούτε φόρος εισοδήματος,

ούτε χαρτόσημον του επιβάλλεται'

ούτε καν Ταμείον Νομικών,

πολλώ δε μάλλον

ούτε Διεθνές Νομισματικόν Ταμείον

υπό όρους

κι είμαι ευτυχής γι' αυτό.


Αλλά η αγωνία μου 

στη γωνία μου

είναι άλλη:

Ως πότε ο αήρ θα είναι δωρεάν;

Ως πότε δεν θ' ανήκει στο κράτος;


Ουφ!!! Παρότι κεφάτος πάντως,

δύσπνοια έχω τελευταία.

Αγωνιώ δικαίως

και φοβάμαι το δίκαιον!!!

Ως πότε ο αήρ θα του ξεφεύγει;

Ως πότε ελεύθερα θ' αναπνέω;

Ως πότε δε θα νομοθετήσουν

οι άνθρωποι περί της ανάσας μου;


Αλίμονο!!! Δεν θ'αργήσουν!!!

...και τότε πάει, πάει, πάει πια 

η ευδαιμονία μου,

δε θα ξαναξυπνήσω κεφάτος...


ΓΙΩΡΓΗ Π. ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ



Kaλό μήνα σας εύχομαι!

14 σχόλια:

anthivolon είπε...

Καλό μήνα Μαίρη μου, ευτυχώς προς το παρόν αναπνέουμε!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλό μήνα με μήνυμα υπέροχο!
Να είσαι καλά!!!!

RIRI είπε...

Σοφά λόγια, εκφράζουν την αγωνία ολων μας!!!!!Μόνο που εγώ προτείνω να διατηρήσουμε ενα κομάτι αισιοδοξίας μέσα μας, γιατί αν μας πάρη απο κάτω...χαθήκαμε!!!
Καλό σου Μήνα, Μαίρη!!!

Christina V. είπε...

Καλό μήνα Μαίρη μου! Πόσο επίκαιρο το ποίημα! Όλοι μας νιώθουμε φοβερές αγωνίες τον τελευταίο καιρό και πραγματικά αρχίζει να γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξυπνάμε κεφάτοι! Ας αναπνεύσουμε όσο μπορούμε ακόμη! Καλή δύναμη!

Marina είπε...

Kαλό μήνα....και απ'τον πολύ ΑΗΡ...αερικά θα γίνουμε!!!!

Asteri είπε...

Καλό μήνα να έχουμε!

Eva Z. είπε...

Καλό μήνα..συμφωνώ με την αισιοδοξία..πάντα πρέπει να υπάρχει στην ζωή μας αλλιώς χαθήκαμε.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.....ΕΛΕΝΑ.

para-kelsoscooks είπε...

Καλό μήνα και σε σένα. Μήπως πρέπει να πούμε και ευχαριστώ που αναπνέουμε...δωρεάν;Για την ώρα τουλάχιστον....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΧΡΕΩΝΟΥΝ.ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ.ΕΛΕΝΑ

Δημιουργία είπε...

Καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχεις, με υγεια.

Magia da Inês είπε...

ჱܓOlá, amiga!
。°✿

Passei para deixar um abraço.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil

✿✿♪

♫° 。✿ ✿ჱܓ

stefanos maximos είπε...

Γεια σου!
εμαθα για το μπλογκ σου απο το περιοδικο "ταχυδρομος" και αναφερθηκα σε αυτο στο δικο μου μπλογκ το οποιο ασχολειται με ελληνικα μπλογκ! Δες εδω :
http://blogo-gr.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

Θα γινω αναγνωστης σου. Αν θες γινε κι εσυ αναγνωστρια στα δικα μου μπλογκ.

Teteel είπε...

Πολύ Καλό!!!
Ελπίζω οτι δεν θα κοστολογήσουν και τον αέρα που αναπνέουμε...
Να είσαι καλά!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails