Σάββατο, 30 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΔΑΝΤΕΛΛΕΝΙΟ ΦΟΡΕΜΑ...



Πρώτα έπλεξα το εξωτερικό φόρεμα...


...σειρά είχε το εσωτερικό...
...πραγματικά,
δε μπορούσα να βρω αυτό που η φαντασία μου ζητούσε...

...κάποια στιγμή,
θυμήθηκα τις μαξιλαροθήκες της μητέρας μου...

...και ναι!
αυτό ήταν!

Λευκό βαμβάκι
στολισμένο  ολόγυρα
με χειροποίητη δαντέλλα κοπανελλιού!



Ανοίχτηκαν όλες οι ραφές...


... τοποθετήθηκε το πατρόν,
 κόπηκε και ράφτηκε το φόρεμα...
  

και να αυτό που ονειρευόμουν!


Η μέση τονισμένη με φαρδιά φούξια ζώνη...
κι ένα λουλούδι από το ίδιο ύφασμα
στη βάση της εσωτερικής τιράντας...
  

...Ένα τσόκερ στο λαιμό...


αλλά και μια ασορτί τσάντα 
για την αρμονία και ολοκλήρωση του συνόλου!


Όμορφη Κυριακή να έχετε!

24 σχόλια:

Asteri είπε...

Καλά εεεεεεεε;;!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΟ....ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΥΦΙΚΟ.ελενα

fantaizi είπε...

Καλησπερα και για αλλη μια φορα συχαρητηρια για το υπεροχο φορεμα σου!Εσυ και η Πουαντερι ειστε απεχτες.Καλη Κυριακη να περασεις!

RIRI είπε...

Ημουνα σίγουρη οτι θα βγεί αριστούργημα ,αλλα αυτό ξεπέρασε τα ορια της φαντασίας μου!!!Τόσο ρομαντικό, αιθέριο..τό στύλ που λατρεύω!!!
Υποκλίνομαι Μαίρη!!!

Evie είπε...

ΩΡΑΙΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΙΡΗ, ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΕΛΕΙΟ!

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ (ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ).

Διασκέσις είπε...

Μαίρη είναι πάααρα πολύ όμορφο!Γεια στα χέρια σου!Το άσπρο τόνισε τέλεια το πλεκτό!

Verba είπε...

Великолепно! Очень красивое платье! И белые кружева очень нравятся! И сумка как раз подходит! Очень красивый комплект получился!

Ρένα είπε...

Μαίρη μου είσαι καταλπληκτική !!!Έχεις κάνει υπέροχη δουλειά και ολοκληρωμένη!!!Το αποτέλεσμα άψογο ,το χρώμα φανταστικό!!!!!!!!!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Δεν έχω λόγια είναι υπέροχο!!!!!!
Σε θαυμάζω!!!!Είναι εξαιρετικό!!!
Φιλιά

Νίκη είπε...

Καλά τι έκανες πάλι;; Πως να το χαρακτηρίσω τώρα αυτό;
ΡΙΣΤΟΥΡΓΙΜΑΤΙΚΉ ΈΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΈΛΕΣΗ!!!

Mila είπε...

Великолепное платье!! Шикарнае кружева!!! И сумочка чудесна!!!!
Все супер!

Μαρια! είπε...

Μαιρη μου,πρεπει να γινεις σχεδιαστρια μοντελων!!!Το φορεμα ειναι ενα ονειρο,ειλικρινα δεν περιμενα αυτο το αποτελεσμα,πολλα-πολλα συγχαρητηρια για την τελεια δουλεια σου!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!
...irida...

sp-rono είπε...

Очень-очень понравилось! Красиво и интересно!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΩΠΩ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ!!!!
ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Τί υπομονή είναι αυτή κλωθώ μου; και τι άξια χέρια που κατασκευάζουν τόσο ωραία φορέματα τσάντες κ.λ.π.!!!! μπράβο σου!!! μου άρεσε πολύ η τσάντα, μπορείς ναμας δώσεις μερικές οδηγίες να προσπαθήσουμε κι εμείς να τη φτιάξουμε ;;;ευχαριστώ, φιλάκια.

ria είπε...

Μαίρη μου ....έγινε απίστευτα υπέροχο!!! όλο γλύκα!!
το χρώμα είναι το αγαπημένο μου!!!

ΤΑ ΦΙΛΙΆ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ !!!!!!!!!!ΜΑΙΡΗ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Magia da Inês είπε...

ჱܓ
。°✿Amiga,
Passei para deixar uma abraço carinhoso.
O vestido ficou encantador... maravilhoso!!!
Bom domingo! ჱܓ

。°✿Beijinhos.
°º✿ Brasil.
º° ✿✿♥ ° ·.

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.ΕΛΕΝΑ

fotolabida1 είπε...

Καλώς σε βρήκα Μαιρη!!!Για το φόρεμα....τι να πω???? Χρώμα, σχέδιο, φαντασια....τα λόγια είναι περιττά (όπως λέει και το τραγούδι).ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!

Μάνια είπε...

Μαίρη Χρόνια Πολλά για την εορτή σου, εστω και καθυστερημένα!! Αλλά η γιορτή κρατά 40 ημέρες όπως λένε πολλοί.... Το φόρεμα είναι φοβερό. Ζηλεύω γιατί τα τελευταία χρόνια δεν βλέπω όπως παλιά. Θαυμάζω όμως την καταπληκτική δουλειά σου.Αλλά και το μεσοφόρι υπέροχο. Μπράβο σου!!!

Georgina Kassavetes είπε...

Φιλενάδα εντυπωσιακό!

εύα είπε...

αν είχε και οδηγίες να το φτιάξουμε κι εμείς θα ήταν ακόμα πιο υπέροχα...!! συγχαρητήρια , πολύ καλή δουλειά.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails