Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ...



Μια φωτογραφία σταλμένη από το μέτωπο...

Ο νέος στα αριστερά
είναι ο Πέτρος Θ. Κοντάκος
από τα Βιγκλάφια Νεαπόλεως.

Στα δεξιά,
ο Άγγελος Γ. Πλουμίδης
από το Ελληνικό (Κουλέντια) Μονεμβασίας.
Ο επονομαζόμενος και Γέρος του Μωριά
λόγω της γενναιότητας αλλά και της ευφυΐας που τον διέκρινε
στις πολεμικές επιχειρήσεις.   


Είναι ο πατέρας μου.
Αγωνίστηκε για την ελευθερία της πατρίδας μας
και για τα ιδανικά στα οποία πίστευε.

Είναι ο πατέρας μου.
Εκείνος που δεν ξεπούλησε τους αγώνες του
ούτε για οφφίκια,
μήτε για χρήματα 
και δε ζήτησε ποτέ "τιμητική" σύνταξη.


Είναι ο πατέρας μου. 
Εκείνος που δεν πέρασε το κατώφλι
κανενός βουλευτή 
ενώ τα μόνα χρήματα που πήρε 
από το Ελληνικό κράτος,
ήταν η σύνταξη του ΟΓΑ.

Τιμώντας τη μνήμη του πατέρα μου,
τιμώ και τη μνήμη όλων όσων αγωνίστηκαν
για της "πατρίδος την ελευθερίαν".

Δε μπορώ να συνεχίσω...
δεν περίμενα πως η απόφασή μου
για το θέμα της ανάρτησης
θα ήταν τόσο ψυχοφθόρa.
Απ' τα μάτια μου κυλούν ποτάμι τα δάκρυα 
κι ο τρόμος στα χέρια ανεξέλεγκτος.
Είχα τόσα να πω 
μα δε μπορώ να συνεχίσω...   


27 σχόλια:

Marina είπε...

!!!!!ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΗΡΩΕΣ!!!!!
!!!!!ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΤΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ!!!!!
!!!!!ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ, ΔΥΝΑΤΑ!!!!!!
Ας ήμασταν και εμείς άξιοι να τιμήσουμε την πατρίδα μας και να μην την ντροπιάζουμε με κάθε τρόπο.....
Τα δάκρυά μου δε λυτρώνουν την ψυχή μου...

mia είπε...

Μην λυπάσαι Μαρία μου για αυτούς....να χαίρεσαι ...γιατί εζησαν και αγωνίστηκαν για τα ιδανικά τους....ο πατέρας μου μέχρι που πέθανε έλεγε ιστορίες που έζησε 18 παιδάκι ήτανε....ποιος του το αναγνώρισε ...κανείς....φοβόταν ακόμα και να μιλήσει για αυτά τον πρώτο καιρό.... καλό βράδυ

MARIA VILLIOTI είπε...

Εγώ είμαι περήφανη για τον πατέρα σου και γι'όλους όσους αγωνίστηκαν όχι μόνο στο μέτωπο αλλά και στη ζωή. Γι όσους είχαν τσίπα και δεν ξεπουλήθηκαν σε κανέναν και για τίποτα. Χάθηκαν οι αξίες κορίτσι μου. Γίνανε γραφικοί όσοι μιλάγανε για πατρίδες,ιδανικά,αρετές. Μπήκαν ταμπέλες, εθνικιστές, ρομαντικοί...κορόιδα. Πιστέψαμε στο σοσιαλισμό, στον κομμουνισμό και τελικά γίναμε καπιταλιστές. Μας πρόδωσαν όλοι.Τώρα μαθαίνουμε πάλι από την αρχή τι έχει αξία. Μας κατασπάραξε η κατανάλωση. Οι γονείς μας στήναν τραπέζια με ένα κιλό κρασί και μια τηγανιά μαρίδες. Και γλεντούσαν και εμείς παίζαμε κάτω από τα τραπέζια και μας έπαιρνε ο ύπνος στα σκαλοπάτια. Και δεν είχαμε παιχνίδια πολλά αλλά χαιρόμασταν κάθε στιγμή. Αυτές οι φωτογραφίες πρέπει να βγουν από τα συρτάρια και να μας διδάξουν ξανά από την αρχή...καλό βράδυ.

Anastazzzia είπε...

Παρέα στα δάκρυά σου, θα κάνουν τα δικά μου...κι όλων όσοι ένιωσαν πως χθες το βράδυ...υπογράφτηκε η καταδίκη αυτής της χώρας...

Σοφία Ζ. είπε...

Μεγάλη πρέπει να είναι η περηφάνειά σου για τον πατέρα σου και τον υπέρ πατρίδος αγώνα που έδωσε ανιδιοτελώς με μόνο το φρόνημα να τον καθοδηγεί. Μεγάλη πρέπει να είναι και η δική μας περηφάνεια αλλά και η τιμή για αυτούς τους Ελληνες, στους οποίους οφείλουμε την ύπαρξή μας, την ελευθερία μας και εν τέλει την υπόστασή μας. Τιμώντας τους, οφείλουμε στα παιδιά μας να σταθούμε στο ύψος τους και αν μπορούμε να παραδώσουμε αυτό που παραλάβαμε από τους ανθρώπους αυτούς, τους τόσο μικρούς που αποδείχθηκαν γίγαντες.

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΜΑΣ.ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΗΡΩΑΣ!!!Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!!

Φιλία είπε...

Πόσο περήφανη πρέπει νά'σαι, να έχεις έναν τέτοιο πατέρα...
Τα δάκρυα σου θα τον ζεσταίνουν εκεί που βρίσκεται.
Ας είναι αναπαυμένη η ψυχή του και όλων των ΜΕΓΑΛΩΝ απλών ανθρώπων που μας χάρισαν την πατρίδα ελεύθερη, αυτή την ίδια πατρίδα που τώρα υποδουλώνεται....

Mila είπε...

Ο πατέρας του, ένας ήρωας, είσαι περήφανος για το νόμο!
Φωτογραφίες από όμορφη, μου αρέσει βλέποντας παλιές φωτογραφίες!

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Έχουμε τόσους λόγους να βουρκώνουμε, τούτο τον καιρό!
Η εικόνα όμως ενός από τους χιλιάδες που έδωσαν περιεχόμενο στο ΟΧΙ είναι ο λόγος που μας κάνει να μείνουμε πεισματικά όρθιοι!
Μου έδωσες ιδέα να κάνω ανάρτηση για έναν άλλο "στρατιώτη", τον πατέρα μου!
Τιμή και δόξα σ΄αυτούς που κράτησαν την Ελλάδα όρθια και τη έφτιαξαν απ΄το μηδέν!
Τιμή και δόξα στη γενιά του ΄40!

homemade είπε...

πολύ συγκηνητική η ανάρτηση σου...νασαι καλά ....ειναι μεγάλη η τιμή ο πατέρας να ειναι ένας απο όλους εκείνους που εδωσαν την ζωή τους για ναμαστε εμείς σήμερα εδώ...
τιμή και δόξα σε όλους τους ηρωες...

RIRI είπε...

Συγκινήθηκα με την ανάρτηση σου σήμερα!!!Δοξασμένοι , περήφανοι ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!Ας τους τιμήσουμε σήμερα, να αναρτήσουμε την σημαία στα σπίτια μας ολοι, για αυτούς τους ανθρώπους που δεν μας πρόδωσαν ποτέ, που εδωσαν την ζωή τους ανιδιοτελώς ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ!!!

Διασκέσις είπε...

Μαίρη κοιτάζοντας τη φωτογραφία σκέφτομαι τον αγώνα που έδωσαν αυτοί οι άνθρωποι,σκέφτομαι τις οικογένειες που άφησαν πίσω,τα όνειρα που εγκατέλειψαν,τις αντίξοες συνθήκες που έζησαν,τη φρίκη του πολέμου που γνώρισαν,τις αναμνήσεις που τους στοίχειωσαν στο γυρισμό τους.
Χθες ο γιος μου συνεπαρμένος από το έπος του '40 όπως τους το διηγήθηκαν στο νηπιαγωγείο έπαιζε με τα στρατιωτακια του και μες την αθωότητα μονολογούσε:"..ξεπρόβαλαν οι Έλληνες φαντάροι από τα βουνά και μπροστά πήγαινε ο αρχηγός των Ελληνών..."."Στον πόλεμο αγόρι μου πάνε μπροστά οι απλοί άνθρωποι κι όχι οι αρχηγοί που κρατάνε τις μοίρες μας στα χέρια τους" θέλησα να του απαντήσω αλλά ντράπηκα!!!
Σήμερα θα του δείξω αυτή τη φωτογραφία και θα του πω "να!αυτοί ήταν οι αρχηγοί" και συμβολίζουν όλους αυτούς που έδωσαν από τη ζωή τους για την Πατρίδα.Σ'ευχαριστώ για τη συγκίνηση που ένιωσα με την ανάρτησή σου.Τιμώντας τον αγώνα του πατέρα σου και τη μνήμη του σου στέλνω πολλά φιλιά

Zeta Mp είπε...

Μαίρη μου να ζήσεις να τον θυμάσαι! Είναι λυπηρό...αυτοί οι απλοί άνθρωποι, οι αγωνιστές απελευθέρωσαν τότε την Ελλάδα μας, και τώρα δες πως την κατήντησαν οι πολιτικοί.... Πάλι καλά που υπάρχουμε κ εμείς κ τιμούμε την μνήμη αυτών των ηρώων...

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Συγκινητική η ανάρτησή σου Μαρία.
Να είσαι περήφανη για τον πατέρα σου!!

Pepi είπε...

Μην κλαις! Μόνο να χαμογελάς περήφανα ! Αυτό πρέπει να κανεις!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ , ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΗΡΧΑΝ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ!!
ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΛΑ!1
ΑΣ ΘΥΜΩΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΙΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!

Νίκη είπε...

Τη νιώθω τη συγκίνησή σου όσο δε φαντάζεσαι! Η μνημη του και το παράδειγμά του να είναι η ανεκτίμητη κληρονομιά σου κι ο θησαυρός που κανείς δε μπορεί να σου πάρει!
Ότι και να κάνουν αυτές οι σελίδες δε σβήνουν, τα έργα θα ακολουθούν πάντα τους λαούς και τους Ελληνες ,και τους Γερμανούς αλλά και τους "συμμάχους" μας τότε και τώρα!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΕ ΛΙΟΝΤΑΡΙΣΙΑ ΨΥΧΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΕΘΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ, ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ, ΖΟΥΣΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΑΠΛΥΤΟΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ.ΚΑΙ ΟΜΩΣ!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Δοξασμένοι κι αθάνατοι θα μένουν στίς καρδιές μας κι ας μη τους ξέρει κανείς...φτάνει που τους ξέρουμε εμείς...και τους τιμόυμε με τον δικό μας τρόπο...όπως εσύ τον μπαμπά σου...πόση διαφορά από το σήμερα!!!!!!!

Magia da Inês είπε...

°º♪♫
°º✿♪♫
º° ✿♫ ♪♫°
Olá, amiga!
Envio um abraço carinhoso.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil°º♪♫
°º✿♪♫
º° ✿♫ ♪♫°

Δημιουργία είπε...

Να εισαι καλα Μαιρη μου, να θυμασαι τον μπαμπα σου παντα με αγαπη.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!
ΚΑΤΙ ΠΛΕΚΕΙΣ ΕΣΥ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Να είσαι καλά και να θυμάσαι τον μπαμπά σου.Σκέψου μόνο τούτο.
Αύριο τα παιδιά μας θα κλαίνε για την κατάντια αυτής της χώρας.
Φιλιά

Ρένα είπε...

Αυτοί ήταν οι αληθινοί ήρωες !!!!!!Και σε αυτούς τους ήρωες ωφείλουμε όλοι οι Έλληνες να ξεσηκωθούμε για το καλό των παιδιών μας!!!!Μαιρούλα μου να είσαι πάντα υπερήφανη για τον πατέρα σου!!!!Πέρνα απο το σπιτάκι μου.Έχω κάτι για σένα.Πολλά φιλιά!!!!

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Μαίρη μου, πόσο με συγκίνησες καλή μου!!!Πρέπει να είσαι πολύ περήφανη για τον ήρωα πατέρα σου!!!! όπως κι εμείς!!!Τέτοιοι,σαν τον πατέρα σου, ΑΝΔΡΕΣ μας χάρισαν ελευθερία και πατρίδα μας, δίνοντας τις ζωές τους για αντάλλαγμα!!!Αυτή την πατρίδα που σήμερα τα τιποτένια ξενόφερτα πιονάκια, την ξεπουλούν για ίδιον όφελος!!!Τότε με το αίμα τους οι ΗΡΩΕΣ σταμάτησαν τον κατακτητή Γερμανό φασίστα, και τώρα οι ανίκανοι αρχηγοί μας, του παραδίδουν γη και ύδωρ για κάποια εκατομμύρια ή δις αργύρια!Ντροπή τους!!! Μαίρη μου, να τον θυμάσαι πάντα με περηφάνια, γιατί ΑΝΔΡΕΣ ,ΗΡΩΕΣ σαν τον πατέρα σου, δεν υπάρχουν πια. Φιλάκια και ο Θεός ας βάλει το χέρι του!

mary's crafts είπε...

Μαρια μου μην κλαις αλλα να χαμογελας, γιατι ο πατερας υπηρξε ηρωας και ανθρωποι σαν αυτον, που αγωνιστηκαν για την πατριδα τους δεν υπαρχουν πια!!!!
Να τον θυμασαι με αγαπη και να εισαι περιφανη που εισαι κορη ενος τετοιου ανθρωπου!!!!!!!
Φιλια πολλα, γλυκια μου!!!!!!!!!

magda είπε...

Καταλαβαίνω την συγκίνηση σου, αλλά να ξέρεις ότι η ανάρτηση σου μας χαρίζει τιμή και υπερηφάνεια!
Σε φιλώ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails