Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

ROBE DELACROIX, ENA ONEIΡΕΜΕΝΟ ΦΟΡΕΜΑ...


Robe Delacroix...
ένα φόρεμα
από την ομάδα σχεδιασμού
 της γαλλικής εταιρείας Anny Blatt...
  

ένα φόρεμα ονειρεμένο (έτσι φάνταζε στα μάτια μου)
που όμως...
σύντομα κατάλαβα
πως ήταν αδύνατον να το πλέξω
διότι πολύ απλά...
δεν έβρισκα το πατρόν και το σχέδιο...
Απογοητεύθηκα...

Αλλά ξέρετε...
πάντα
 στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής μου
-δεν ξέρω πως γίνεται αυτό-
και αφού περάσω το στάδιο της απογοήτευσης
αρχίζει να υπερισχύει η θέληση αλλά και το πείσμα μου
να τα καταφέρω!

Έτσι  κι εδώ!
Ξήλωσα άπειρες φορές,
έφτιαξα κι εγώ δεν ξέρω 
πόσα δείγματα...
αλλά όσο αποτύγχανα, τόσο πείσμωνα!

Και κάποια στιγμή, 
μες στο καλοκαίρι
κατάφερα να αποκωδικοποιήσω το σχέδιο!!!



Στο κομμάτι που δυσκολευόμουν τόσο καιρό
βρήκα τη λύση!!!
Τώρα όλα ήταν εύκολα!


Σειρά τη σειρά
το φόρεμα προχωρούσε...



κι έτσι έφτασα πια στις τελευταίες λεπτομέρειες...
Η κάλυψη της ραφής του φερμουάρ...



...το ζωνάκι με το φιόγκο...


και έτοιμο το φόρεμα της Κατερίνας!!!






Είμαι χαρούμενη!
Κατάφερα να κερδίσω το στοίχημα
 με τον εαυτό μου!!!

31 σχόλια:

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΣ ΕΣΥ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟ ΥΨΗΛΗΣ ΠΛΕΚΤΙΚΗΣ;
ΣΤΟ ΠΛΕΚΤΟ ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΗ!!!!!!!! ΤΥΧΕΡΗ Η ΚΑΤΕΡΙΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΑΑΕΙ!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Σοφία Ζ. είπε...

Συγχαρητήρια! Υπέροχο το φόρεμα. Με γεια στην Κατερίνα. Καλή εβδομάδα!

aigli είπε...

Όπως πάντα έχεις κάνει θαύματα!!!

πουαντερι είπε...

Καλα δεν εχω λογια.........απλα ονειρεμενο!!!
Με γεια της και νυφούλα!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!
ΣΙΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΟΥΣΕΣ!!!!!!!
ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!!!!!!!!!
ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ - ΠΡΟΚΑΛΩ ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ!!!!!!
ΕΣΕΝΑ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΑ ΠΛΕΚΤΟ!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

mia είπε...

Μαίρη φ α ν τ α σ τ ι κ ό και στο φούξια δείχνει απίθανα....και το μοντέλο τέλειο ...να την χαίρεσαι....πολύ ωραίο σχέδιο...λατρεύω το πλέξιμο....να είσαι καλά....να βάζεις στοιχήματα...και να τα κερδίζεις...φιλιά

Zeta Mp είπε...

μαίρη ζηλεύω την Κατερίνα!!! χαχαχα με την καλή έννοια έτσι;; Είναι υπέροχο το φόρεμα αν κ εγώ θα το προτιμούσα λιγάκι πιο κοντό....!! Το χρώμα του είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα και το φιογκάκι που έπλεξες σαν ζωνάκι είναι το κερασάκι στην τούρτα!!Μπράβο σου είσαι χρυσοχέρα!!! Φιλάκια

mary's crafts είπε...

Μαιρη μου το εκανες τελειο!!!!!! Μπραβο σου!!!!!!!!!!εισαι η βασιλισσα του πλεκτου!!!!!!! και παλι ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!

fotolabida1 είπε...

ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΗΣ!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΩΡΑΙΟ....ΤΟ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑ!!!!!!!

Φιλία είπε...

Μαίρη μου, χρυσά τα χεράκια σου. Και τι εφαρμογή... και τι καθαρή και τέλεια δουλειά...
Χίλια Μπράβο
Καλή εβδομάδα

Mila είπε...

Μια πλήρης απόλαυση! Ένα τέτοιο υπέροχο φόρεμα! Το χρώμα είναι πολύ όμορφο! Και σε μια αξιοσημείωτη άνοδο, κάθεται πολύ cool!
SUPER!!!!!)))

Mαρία είπε...

Ουάου!!!! Έγινε πολύ πόλύ ωραίο!!!!
Καλοφόρετο!!!!!
Φιλιά!!!
Καλή βδομάδα!!!!

RIRI είπε...

Μαίρη μου, τι να πώ???τόσο εκπληκτικτική δουλειά, τέτοια εφαρμογη, τόσο ομορφο σχέδιο....!!!γεια στα χρυσά χεράκια σου, και μεγεια στην Κατερίνα!!!!
Φιλιά!!!

Nouli είπε...

Συγχαρητήρια,είσαι βλέπω από τους ανθρώπους που δεν το βάζουν κάτω, που συνεχίζουν ώσπου να πετύχουν αυτό που θέλουν, τα ωραία πράγματα άλλωστε δεν προέρχονται από τους οπαδούς της ήσσονος προσπάθειας.
Το αποτέλεσμα εξαιρετικό και γράφει πάνω στο καλλίγραμμο μοντέλο σου...

Μαρία είπε...

Ωωωωω πολύ όμορφο..Καλοφόρετο..και η επιλογή του χρώματος πολύ σωστή..φιλιά

olgaolivia35 είπε...

Очень очень красиво!!! Платье просто великолепно и на фигуре сидит очеь красиво!!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου
Σου το έχω πει πολλές φορές και θα στο λέω πάντα.ΔΕΝ ΠΑΊΖΕΣΑΙ!!!!
ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Καλή εβδομάδα

Marina είπε...

Απίθανο!!!!!!!!!!!!!!
Πιο ωραίο και χαρούμενο από το πρωτότυπο!!! Μπράβο φιλενάδα!!!!

Magia da Inês είπε...

°º♫
°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.
Muito, muito lindo!!!
Parece que deu muito trabalho mesmo!... com certeza valeu a pena porque está lindo.
Boa semana!
Beijos.
Brasil°º♫
°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.

homemade είπε...

παρα πολύ καλό....μπράβο σου πολύ κόπος..αλλά και καλό χρώμα και τα σχέδια....νασαι καλά

Mania είπε...

Χαλάλι οι προσπάθειες. Εγινε τέλειοοοο!! Το κόκκινο είναι αγαπημένο χρώμα, φέτος είναι και στην μόδα και νομίζω ότι δείχνει καλύτερα από το λευκό!! Κατερίνα μου είσαι πολύ τυχερή που το φοράς!! Καλή σας εβ δομάδα!!

Nάσια είπε...

Μαιρη μου ειναι αληθινό θαύμα πανέμορφο κομψότατο μοναδικό.Είσαι παναξια καταπληκτική!!!!ότι κι αν πώ είναι λίγο πραγματικά το ερωτεύθηκα.ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ, ΕΧΩ ΜΈΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ.

Evie είπε...

Κι άλλο ένα όνειρο σου που πήρε ζωντάνια Μαίρη, είναι σε όλα του ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Καλή εβδομάδα!

lourdi lourdaki είπε...

MAIΡΗ ΜΟΥ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΣΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!!
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ!!!
ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ!!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ...
ΜΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ...
ΣΕ ΦΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!

rena είπε...

Ο επιμένων νικά,μπράβο πολύ ωραίο βγήκε,έχεις δίκιο που νιώθεις χαρούμενη και το καμαρώνεις,το να δημιουργείς είναι ευτυχία!!!!

Ρένα είπε...

Έχεις κάνει καταπληκτική,υπέροχη,φανταστική δουλειά χρυσοχέρα μου!!!!!!!!!Υποκλίνομαι!!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

Δέσποινα είπε...

Πάρα πολύ ωραίο το φόρεμα , το χρώμα του καταπληκτικό και τό σχέδιο εμπνευσμένο.. Να είναι καλά η Κατερίνα να το φοράει

elvira είπε...

Μαιρη, καλως σε βρηκα! Τι ομορφο φορεμα ειναι αυτο που επλεξες??!! Καταπληκτικο! Εγω ψαχνω για να πλεξω γκετες παιδικες και βρέθηκα στο μπλοκ σου!

Verba είπε...

Очень понравилось платье! Красивый цвет! И узор симпатичный! Молодец! Талант! Желаю удачи!

maya:) είπε...

φανταστικό φόρεμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails