Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

TO KΡEMΑΣΤΡΕΝΙΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ (νέα ορολογία)!


Παρούσα κυρία Ρένα,
αλλά μη με μαλώνετε,
πολύ σας παρακαλώ!!!


Είμαι και ευαίσθητο άτομο
και πολύ θα στεναχωρηθώ!


Μη νομίζετε κυρία,
είχα εύλογη δικαιολογία!
(ορίστε και η ρίμα)!


Με τόοσο ύφασμα
να με περικυκλώνει,


και δαντέλλα
κοντά δεκαπέντε μέτρα,


μπερδεύτηκα η έρμη!
Άσε που έπρεπε πρώτα να φέρω σε λογαριασμό
και τις τρεις κρεμάστρες!
(Και ξέχασα να τις βγάλω και φωτογραφία,
δεν πιστεύω να μου κόψετε βαθμό γι' αυτό;;;)


Εικοσιένα λουλουδάκια έφτιαξα!


Κι από σούρα...
δε σας λέω τίποτα!
Μπούχτισε το μάτι μου!


 Το πιστόλι σιλικόνης;
λίγο ακόμα και από υπερθέρμανση θα πήγαινε!


Αλλά,
 τα κατάφερα!


Έτοιμο το κρεμαστρένιο φωτιστικό!

Τώρα όπως καταλαβαίνετε,
περιμένω την επόμενη πρόκληση-πρόσκληση!


Υ.γ. Δρομάκι πολύ σ' ευχαριστώ!
Εύχομαι
το μονοπάτι της ζωής μου
κάποτε να ανταμώσει το δικό σου!  

37 σχόλια:

Mαρία είπε...

Κρεμάστρα υπερπαραγωγή. Έτσι έπρεπε να την πεις. Πολύ ωραία και με αρκετό ρομαντισμό!!! Μπράβο!!!!
Καλή συνέχεια!!!!
Φιλιά!!!

ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ είπε...

ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ;
ΤΙ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΑΝΤΕΛΟΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ;
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΕΕΕΕΕΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!
ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΚΟΜΗ!!!!!
ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟΝ.
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!
ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ!!!
ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ;
ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

Zeta Mp είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Κ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!! ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗ ΔΑΝΤΕΛΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΑ....ΕΣΥ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ...ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ!!!
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!

Σοφία Ζ. είπε...

Καταπληκτικό!!!!!!!!!! Πραγματική υπερπαραγωγή! αλλά και το κείμενο αντάξιο του κρεμαστρένιου φωτιστικού! Μπράβο Μαίρη!

Katrina είπε...

Μαιρουλα ειναι υπεροχο ρομαντικο τελειο μου αρεσει ποοοολυυυυυ!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Πω πω... υπέροχο είναι, πραγματικά υπερπαραγωγή. Μπράβο, Μαίρη μου, άργησες αλλά μας έβαλες τα γυαλιά!!!!
Φιλάκια πολλά

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΤΕΛΕΙΟ...ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ...ΓΕΜΑΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ!!!!

rena είπε...

Υπέροχο, δεν έχω λόγια!!!!

Μarianna είπε...

YΠΕΡΟΧΟ! TEΛEIO KAI ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!

Verba είπε...

О, какая красота!!! Восхитительно!!! Какой шикарный абажур!!! Мне очень нравится!!!

Nena είπε...

ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ....ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ ΣΚΕΤΗ ΓΛΥΚΑ !!!
ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ???ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

Nάσια είπε...

ΝΑ ΣΕ ΜΑΛΩΣΟΥΜΕ;;;;ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ!!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

mia είπε...

Ε αυτό είναι κόσμημα...Μαρία!!!!

Νίκη είπε...

Ονειρεμένο!!!
Σαν ένα ροζ συννεφάκι! Είμαι σίγουρη ότι θα έχει και μυρωδιά καραμέλα ,έτσι όπως μυριζαν οι παλιές κουκλες όταν ανοιγες το κουτί τους...
Φιλιά!!

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

΄
Μαίτη μου
Ρομαντικό όμορφο!!!πολύ καλή δουλειά
φιλιά

Despina είπε...

Απλά Κα-τα-πλη-κτι-κό. Φιλάκια

ria είπε...

15 ΜΕΤΡΑ ΣΧΕΔΟΝ???
ΚΑΛΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ...ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ?
ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΕ ΦΑΝΑΤΣΤΙΚΟ!!!!
ΕΥΓΕ !!!!!!!!!!!!

Niatta είπε...

Μαίρη είναι πανέμορφο και ρομαντικό πολύ το φωτιστικό σου αλλά, σε παρακαλώ, να προσέξεις τι λάμπα θα βάλεις. Τα υλικά που χρησιμοποίησες είναι μάλλον εύφλεκτα και με την υπερθέρμανση μπορεί να αναφλεγούν. Συγγνώμη για την προειδοποίηση αυτή, σέβομαι τον κόπο σου, αλλά μην πυροβολείτε τον ταχυδρόμο. Οι γνώσεις μου είναι αυτές που καθιστούν καθήκον μου να σε ενημερώσω για τους κινδύνους. Είναι σαν να φεύγεις από το σπίτι και να αφήνεις ένα κερί αναμμένο. Ίσως το σώνεις με το να ανοίξεις τρύπα από επάνω.
Φιλιά από Θεσσαλονίκη

Marina είπε...

Δεν είσαι η τελευταία των...Μοικανών!!! Μάλλον εγώ θα είμαι που έχω φτιάξει τον σκελετό του....Δεν ακουμπάει καν τη δική σου περίτεχνη ομορφιά! Θα προσπαθήσω να είναι έτοιμο στην ώρα του!!!

Marie-Anne είπε...

Καλώς σε βρήκα !!!! Χαρά στην υπομονή σου !!!! Μπράβο ! πολύ μου αρέσει και ο τίτλος !!

Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος είπε...

Μαίρη μου, μπράβο σου!!! μένω άφωνη!!πραγματικά το κάτι άλλο!!! τέλεια , ρομαντική!!!φιλάκια πολλά!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Πολύ όμορφο και ρομαντικό!!! Μπράβο!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!

fotolabida1 είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

Διασκέσις είπε...

Μαίρη είναι υπέροχο!!Ούτε που σου πάει το μυαλό ότι ο σκελετός του είοναι κρεμάστρες!!Είσαι χρυσοχέρα!!!

Μαρία είπε...

Καλά είναι φανταστικό..τόσο ρομαντικό..Σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές..Μπράβο Μαίρη..φιλάκια

Ρένα είπε...

Μαιρούλα μου τι εξαιρετική κατασκευή !!!!!Και τόσο ρομαντική!!!!Πολλά φιλιά!!!!

queen in red είπε...

μαιρουλα μουυυυυυυυυυυ.. πολυ ομορφοοοοοοοο ειναιιιι...φιλακιαααααααααα..

Ρουλα Σμαραγδενια είπε...

Καλά ΜΑΙΡΗ μου πιο ρομαντικούλι φωτιστικό... δεν έχω ξαναδεί... πανέμορφο!!!!μας παραπέμπει σε άλλες εποχές Αναγένησης και κρινολίνα ...μπράβο ..ΜΑΙΡΟΥΛΑ..καλο Σ.Κ. φιλακια

ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!
ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ, ΟΣΟ ΕΛΕΙΠΕ ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΩ!!!!
ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

Magia da Inês είπε...

º°❤
Olá, amiga!
Muito bonito e na cor que eu mais gosto.
Boa semana!
Beijinhos. º° ✿
♫° Brasil
·.♪
❤♥

Δημιουργία είπε...

Υπεροχο το φωτιστικο σου,κουκλιστικο.Εστω και καθυστερημενα, χρονια πολλα και για την Κατερινα σου, να ειναι πολυχρονη.

mary's crafts είπε...

Mαιρουλα μου υπερπαραγωγη το φωτιστικο!!!!!!!!!
Παρα πολυ μου αρεσε!!!!!!!!!
Φιλακια κουκλα μου!!!!!!!

Mαρία είπε...

Μπράβο Μαίρη!Πολύ όμορφο και ιδιαίτερο!

Sophie είπε...

Μαίρη μου υπέροχο το φωτιστικό πρέπει να σου πήρε πολλές ώρες να το φτιάξεις,χαλάλι του όμως έγινε φανταστικό μπράβο!!!Φιλάκια!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails