Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2011

BISCORNU


Έτσι λέγεται το μικρό,
οκτάπλευρο μαξιλαράκι,


που αρχικά λειτούργησε
ως μαξιλαράκι για καρφίτσες


 αλλά τώρα χρησιμοποιείται
ως διακοσμητικό στοιχείο. 


Εδώ και πολύ καιρό,
επιθυμούσα να φτιάξω ένα,


και τώρα που το ολοκλήρωσα,


θέλω να αποκτήσω ολόκληρη συλλογή!

Έλαβα και την κάρτα της Ρένας 
τούτη την εβδομάδα


και πρέπει να τονίσω
πως στην πραγματικότητα
είναι αφάνταστα ωραιότερη!
Ρένα μου, σ' ευχαριστώ!

Η δεύτερη κάρτα είναι σταλμένη 
από την Μila κι ο ερχομός της
έφερε το άρωμα της Ουκρανίας στο σπίτι μου!
Людмила, спасибо!


Κι εδώ,
οι ευχετήριες κάρτες...


από διάφορα μέρη του κόσμου
που έλαβα φέτος!


Έχω μια μεγάααλη συλλογή!

Τη λάμπα vitreaux που βλέπετε
καθώς και το κόκκινο κηροπήγιο
τα έφτιαξα πριν δυο χρόνια.
Yaλογράφημα... άλλη μου μεγάλη αγάπη...

Eρώτηση: Γιατί να διαρκεί τόσο λίγο το εικοσιτετράωρο; 


18 σχόλια:

Nάσια είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ, Η ΛΑΜΠΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΙΑ.

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!!!
ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ;
ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟ ΑΥΤΑ!!!!!!!
Η ΛΑΜΠΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΗΡΟΠΗΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ, ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ,ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΤΗ ΜΕΡΑ ΝΕ ΤΙΣ 48 ΩΡΕΣ,ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑ!!!
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ , ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

Μαιρούλα, το μαξλαράκι σου είναι σκέτη γλύκα... βεβαίως και να κάνεις συλλογή! Και η λάμπα υπέροχη, μπράβο σου....
Καλό βράδυ

Nouli είπε...

Μαίρη μου ωραιότατο το biscornu σου! Έφτιαξα κι εγώ δύο αφού μου έστειλε δώρο δυο biscornu kits μια e-φίλη. Πες μου σε παρακαλώ, με τι υλικό τα παραγέμισες γιατί αυτό είναι το μόνο που μου έχει μείνει να κάνω για να τα τελειώσω, να τα παρουσιάσω σε μια ανάρτηση και να τα κρεμάσω στο δέντρο μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Υ.Γ. Τό στήσιμο της φωτογραφίας σου είναι τέλειο!..

Μαiρη είπε...

@Nouli Χαίρομαι που σου άρεσε! Ειλικρινά, έχω ξετρελλαθεί με αυτά!
Όσο για το τι υλικό χρησιμοποίησα για το γέμισμα...δεν ξέρω ακριβώς το όνομά του μα είναι υλικό γεμίσματος μαξιλαριών. Μοιάζει με βαμβάκι, θα ψάξω όμως περισσότερο και θα σου πω.

Μαiρη είπε...

@Nouli Το βρήκα, πολυεστερική βάτα λέγεται και το αγόρασα από βιοτεχνία κατασκευής στρωμάτων και μαξιλαριών. Όταν ήρθε η στιγμή να γεμίσω το μαξιλαράκι, το μόνο που έκανα ήταν να το "ξάσω".
Ελπίζω να σε βοήθησα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ας μου πει κάποια πότε τα προλαβαίνετε!
Σας θαυμάζω κορίτσια μου!
Οχι πως δεν έχω χρόνο απλά τεμπελιάζω....
Μαιρούλα μου περιττό να σχολιάσω.. τα είπαν όλα!

Marina είπε...

Καλημέραααααααααααα.............!
Τα εργοχειρά σου πάντα φαντασικά! Σήμερα όμως θαύμασα περισσότερο τη λάμπα!!! Ξετρελάθηκα!!!!!!!!!!!
Μου αρέσουν πολύ αυτές οι λάμπες και λέω μια και έχω έρθει στην πηγή -εδώ...στο Βέλγιο- να πάρω μία!

Mila είπε...

Μαiρη!! Υπέροχες biskornyu! Εξαιρετική κέντημα! Πολύ ευχαριστημένος που καρτ ποστάλ μου είναι εσύ! Χαίρομαι που έχουμε
Dating, και μια τέτοια θετική ανταλλαγή! Mila αγκαλιά!

EGV είπε...

ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΓΛΑΣΤΡΑ ΘΑ ΜΕΝΑΜΕ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ....

Verba είπε...

Поздравляю! Такие красивые открытки со всего мира! Это очень хорошо, когда так много друзей! И бискорню очень мне нравится! Красиво!

dromaki είπε...

Να κάτι που έμαθα.BISCORNU ονομάζονται αυτά τα μικρά μαξιλαρακια?
Είναι πανέμορφο.
καταλαβαίνω απόλυτα όταν αναρωτιέσαι γιατί να διαρκεί τόσο λίγο το εικοσιτετράωρο:))
Λάτρεψα την λάμπα σου.
Καλή εβδομάδα.

sp-rono είπε...

Очень красиво смотрится бискорню.
С наступающим Новым годом! Счастья и здоровья!

Δημιουργία είπε...

Πολυ ομορφο και λεπτοδουλεμενο το μαξιλαρακι,και η λαμπα εξαιρετικη.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΕΛΟΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ!!!!!!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

mia είπε...

Μαίρη το μαξιλαράκι φινετσάτο...λατρεύω σταυροβελονιά...
Έχουμε αυτό το μικρόβιο ίδιο...πάντα δεν μου φτάνει ο χρόνος...όλα μου αρέσουν ...με όλα ξετρελαίνομαι...με όλα παθιάζομαι...και δεν μου φτάνει ο χρόνος...
καλό είναι αυτό??

ΣΑΝΤΡΙΝΑ είπε...

Μαίρη μου πανέμορφο το μαξιλάρι.
πολλά φιλιά

thomi είπε...

το λατρεψα το μαξιλαρακι!
με παραπεμπει σε παλιες ομορφες εποχες!τι ωραια που αρχισε η δευτερα μου.σε φιλω μαρακι μου γλυκο

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails