Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ


Στην εκπνοή της προθεσμίας
-ως συνήθως-
παρουσιάζω τη συμμετοχή μου στην ανταλλαγή δώρων
που πρότεινε η  Ρένα, η Κική και η Μαρία!


  Είναι ένα scissor fob,
λυπάμαι βέβαια για τη χρησιμοποίηση της Αγγλικής ορολογίας
μα δεν μπορώ να σκεφθώ κάποια αντίστοιχη ελληνική λέξη.


Το σχέδιο είναι παρμένο 
από την ποδιά της παραδοσιακής Κορινθιακής φορεσιάς
και επίσης κεντημένο με την αντίστοιχη βελονιά
δηλαδή την ατζαλωτή.


Εφήρμοσα τεχνική παλαίωσης υφασμάτων


και φυσικά,
μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως διακοσμητικό
όπως το biscornu.

Η ευχή μου είναι να τύχει σε κάποια κυρία 
που  πραγματικά αγαπά αυτά τα αντικείμενα
και που θα χαίρεται κοιτάζοντάς το!


17 σχόλια:

Rena Christodoulou είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ, ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!
ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ;;;;
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΝΟΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ!
Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ!!!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

Mila είπε...

Μια υπέροχη φάρος για το ψαλίδι! Vyshivochka πολυτελείας, και τόσο ωραίο να φθείρεται το ύφασμα! Μεγάλο δώρο!

Μαρία είπε...

υπεροχο το δωρο σου..νασαι καλα για το παρον σου..καλο βραδυ..πολλα φιλια

Magia da Inês είπε...

…………()
…………( )
………|░░░|
………|░░░|
………|░░░|
………|░░░|
°º♫✿ ♪FELIZ
°º✿ NATAL!!!
º° ✿♥ ♫° ·.

Φιλία είπε...

Πάααααρα πολύ όμορφο, θα τόχα πάντα στο ψαλίδι μου...... αν και δεν έχω τόσο ωραίο, σαν το δικό σου!!!!
Φιλιά πολλά

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ! ΛΕΣ;
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

Sophie είπε...

Πολύ όμορφο Μαίρη μου!!!!Ένα μικρό έργο τέχνης!!!Πως φαίνεται όμως πως είσαι άνθρωπος της λεπτομέρειας μπράβο!!!!Φιλάκια και Καλά Χριστούγεννα!!!!

Κατερινάκι είπε...

Λατρεύω το κέντημα και η βελινιά σου πολύ χαρακτηριστική. Ποια θα είναι η τυχερή.....Καλές γιορτές.

Marina είπε...

Τέλειο!!! Μακάρι να είμαι η τυχερή...!

Verba είπε...

Очень красивая и полезная вещь!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Η ΤΥΧΕΡΗ;λεω τωρα....ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!

Teresa Moreira είπε...

Desejo a você e aos seus familiares Feliz Natal e Próspero Ano Novo, que Deus proporcione muito amor, saúde, paz e felicidades.
Estes são os meus sinceros votos.
Bjs
Teresa

Φανή Παπ., Ζωγράφος είπε...

Μαίρη μου, μακάρι να είμαι εγώ η τυχερή!!!Πανέμορφο!!!Καλές γιορτές γλυκιά μου!!!φιλάκια.

homemade είπε...

ευχομαι καλές γιορτές υγεία και χαρά..καλά χριστούγεννα....

lourdi lourdaki είπε...

MAIΡΗ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ..ΖΗΛΕΥΩ ΤΗΝ ΤΥΧΕΡΗ...
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο!!
χρυσά χέρια!!μπράβο!!
...irida...

Ricardo Miñana είπε...

Llegó la Navidad, es el momento de compartir alegrías con los familiares y amigos, el momento de paz y felicidad, que pases unas felices fiestas.
¡¡feliz Navidad!!
un abrazo.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails